Geen hond op de weg, mooi glad asfalt, ideale omstandigheden om verantwoord 'flat out' te gaan 8)
Cannonball run the returns
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Daniel
Op die weg heb ik een Golf IV variant met 100 pk dieseltje over de 210 gekregen
Daar was echt lange adem voor nodig...
Ik doe graag mee, maar het race-element staat me niet aan. Je kunt op basis van de topsnelheid bijna van tevoren uitrekenen wie er gaat winnen, tenzij iemand pech heeft en langzamere verkeersdeelnemers treft. Liever een andere opzet, lekker veel drive by filmpjes maken enzo
Ik doe graag mee, maar het race-element staat me niet aan. Je kunt op basis van de topsnelheid bijna van tevoren uitrekenen wie er gaat winnen, tenzij iemand pech heeft en langzamere verkeersdeelnemers treft. Liever een andere opzet, lekker veel drive by filmpjes maken enzo
- Downforce Hans
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
- Fabian
gvd :twisted:Flatline schreef:lijkt mij ook leuk om aan deel te nemen..
Helaas niet meer met de 300zx, maar dan met de BMW M Qp die ik voor 80% zekerheid heb tussen nu en 1 maand tijd...
En zo niet pak ik de lotus wel mee van een vriend.. Lekker BBQ is ook top natuurlijk!
Dacht de enige te zijn met mn Z3QP, komt er iemand met een M 8)
- Downforce Hans
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Je mag dan wel een keertje een blokje mee op hoor!Fabian schreef:gvd :twisted:Flatline schreef:lijkt mij ook leuk om aan deel te nemen..
Helaas niet meer met de 300zx, maar dan met de BMW M Qp die ik voor 80% zekerheid heb tussen nu en 1 maand tijd...
En zo niet pak ik de lotus wel mee van een vriend.. Lekker BBQ is ook top natuurlijk!
Dacht de enige te zijn met mn Z3QP, komt er iemand met een M 8)![]()
- Downforce Hans
- frank de jonge
Zal de luchtinlaat op de 2.8 nog wat vergroten voor mooier en scheller geluid.
De Vanos wordt a.s. donderdag gerepareerd en gechecked op andere dingen die problemen kunnen geven.
Maar voor de CBR zal die gereed zijn
En ik zal Albert nog ff vragen of die mee komt met zn 500PK M3 om het duitse merk te vertegenwoordigen
De Vanos wordt a.s. donderdag gerepareerd en gechecked op andere dingen die problemen kunnen geven.
Maar voor de CBR zal die gereed zijn
En ik zal Albert nog ff vragen of die mee komt met zn 500PK M3 om het duitse merk te vertegenwoordigen
- Fabian
ze zeggen hetHANZ06 schreef:Daar kon ik op wachten![]()
Maar jij weet de weg goed op de ring toch?
Grtz,Hans
Heb daar overigens al een rondje of 10 met een Z06 gereden, wel het vorige model, Amerikaanse uitvoering 8) BRUUUUUUUUT die power en het koppel, en overall een veel betere auto als ik had gedacht.
- Downforce Hans
jij weet denk ik als geen ander hoe goed een c6 z06 moet sturen als je met een standaard apparaat 7.42 met run flat banden die tijd kan halen.
Ik kan aardig rijden maar vorig jaar voor het eerst op de ring had ik geen praatjes.
Gelukkig had ik iemand bij me die er ook al 25 jaar komt dus dat hielp wel wat.
Maar in de tweede ronde werd ik voorbij gereden door een nieuwe 745i met vier man er in en toen moest ik wel ff huilen.
Je eigen tempo rijden met al die blinde bochten is wat je moet doen.
Laat je vooral niet opnaaien want dan gaat het fout.
Maar dat weet jij nog beter dan ik denk ik.
Grtz,Hans
Ik kan aardig rijden maar vorig jaar voor het eerst op de ring had ik geen praatjes.
Gelukkig had ik iemand bij me die er ook al 25 jaar komt dus dat hielp wel wat.
Maar in de tweede ronde werd ik voorbij gereden door een nieuwe 745i met vier man er in en toen moest ik wel ff huilen.
Je eigen tempo rijden met al die blinde bochten is wat je moet doen.
Laat je vooral niet opnaaien want dan gaat het fout.
Maar dat weet jij nog beter dan ik denk ik.
Grtz,Hans
-
Tom
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Er ligt vast een parkeerplaats tussen het traject, kan mooi en veilig vanaf gefilmd worden.HANZ06 schreef:een 300 km per uur drive by,leuk
ik ben benieuwd hoe dat klinkt.
Grtz,Hans
Voordeel is dat als je op gelijke hoogte bent met het voorbij komende verkeer, het er veel sneller uitziet. Ik ben eens met 280 op de teller gefilmd vanaf een viaduct en dat ziet er minder snel uit dan 255 vlak
- Dennis Cavallino
Indien datum mij uitkomt, dan kom ik ook (om te filmen, fotograferen en gezelligheid). Competitie element op openbare weg moet je niet doen. Als DF moet je ook enigszins het juiste voorbeeld geven vind ik. Je bent een openbaar forum en mensen die hier posten worden verbonden aan deze naam, mocht er ooit iets onverhoopt (goed) misgaan. Ik wil mijn naam dan direct van dit forum hebben. Beetje overtrokken misschien, maar stel nu dat je van te voren een competitie element op de openbare weg kenbaar maakt en je rijdt op de openbare weg met 260 km/u een gezin aan. De kinderen en ouders komen te overlijden...
Je bent echt ZWAAR de lul dan, even los van je schuldgevoel en alle ellende voor nabestaanden.
Dat moet je nooit willen!
Just my 2 cents
Je bent echt ZWAAR de lul dan, even los van je schuldgevoel en alle ellende voor nabestaanden.
Dat moet je nooit willen!
Just my 2 cents