Deel 2 vond ik wel beter dan deel 1 dus ik ben alsnog zwaar benieuwd naar deel 3.
TV serie - The Pacific
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Re: TV serie - The Pacific
Ik moet wel zeggen dat het "European theater" me meer intereseert, misschien werkt dat ook tegen.
Deel 2 vond ik wel beter dan deel 1 dus ik ben alsnog zwaar benieuwd naar deel 3.
- Downforce Hans
Ik ben het helemaal met Tom eens, ik vind het ook tegenvallen.
Het kan me op 1 of andere manier niet zo boeien en ga zelfs even wat te drinken pakken o.i.d.
Bij band of brothers had ik dat helemaal niet toen moest iedereen zijn snavel hier houden want ik zat midden in het verhaal en wilde niks missen.
Dat heb ik nu helemaal niet......, jammer
Het kan me op 1 of andere manier niet zo boeien en ga zelfs even wat te drinken pakken o.i.d.
Bij band of brothers had ik dat helemaal niet toen moest iedereen zijn snavel hier houden want ik zat midden in het verhaal en wilde niks missen.
Dat heb ik nu helemaal niet......, jammer
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
BoB vind ik tot nu toe beter, maar kan het niet laten om de afleveringen niet te kijken.
Ik verwacht/hoop dat er ook nog wat meer actie gaat komen 8)
Ik verwacht/hoop dat er ook nog wat meer actie gaat komen 8)
- Tom V
Ik mis de connectie met de personages, verhalen springen van het een naar het ander en kan me daardoor niet inleven. In BoB voel je gewoon de kou in Bastogne, het leed bij de concentratikampen en je ziet hoe de mannen veranderen van jongetjes naar voor het leven getekende mannen. De link naar BoB ontkom je niet aan door de verhalen vooraf, het gevoel is iig niet hetzelfde. (Naar mijn mening.)
-
Marco R.
Ik vind ook dat The Pacific het niet haalt bij Band of Brothers. In mijn ogen is dat ook niet haalbaar, Band of Brothers was totaal nieuw en speelde zich af in Europa en was erg gefocust op hetzelfde groepje waarbij je echt alle namen wist van de karakters. Nu bij Pacific weet ik na 5 afleveringen nog geen enkele naam van de 'bekende' karakters. Ik vind het wel een onwijs sterke en mooie serie om te kijken, je moet eigenlijk niet teveel de lijn trekken naar Band of Brothers.
- Downforce Hans
InderdaadTom,het is precies zoals je het zegt........Tom V schreef:Ik mis de connectie met de personages, verhalen springen van het een naar het ander en kan me daardoor niet inleven. In BoB voel je gewoon de kou in Bastogne, het leed bij de concentratikampen en je ziet hoe de mannen veranderen van jongetjes naar voor het leven getekende mannen. De link naar BoB ontkom je niet aan door de verhalen vooraf, het gevoel is iig niet hetzelfde. (Naar mijn mening.)