48ste Oost Brabant Rit -> DF approved
-
48ste Oost Brabant Rit -> DF approved
Auto Sport Club Boxmeer, heeft ons verzocht of wij aandacht wilden schenken op DF voor hun 48ste editie van de Oost Brabant Rit.
48ste Oost Brabant Rit
Op 11 april 2010 organiseert de Auto Sport Club Boxmeer en omgeving (ASC
Boxmeer E.O.) voor alweer de 48e keer met veel plezier de Oost-Brabant Rit
(OBR).
De start zal na vele jaren weer op de historische plek plaatsvinden van Hotel
Restaurant Riche in de Steenstraat in Boxmeer. De eerste equipe zal om
10.00 uur vertrekken voor een mooie rit door het Oost Brabantse land.
Vorig jaar verschenen er net geen 100 equipes aan de start. En dit jaar willen
we die grens zeker passeren. Zoals ieder jaar is er voor elke type rijder een
leuke rit uitgezet.
Er zijn 3 klassen:
Sport: een puntenrit voor de kortste route met herconstructies
Tour: een puntenrit voor de kortste route zonder herconstructies
Recreatief: Een fotozoektocht
Kortom voor elk wat wils. Voor de echte kaartlezer die voor de prijzen gaat
strijden tot en met de recreatieve rijder die gewoon lekker wil touren met zijn
auto. De prijsuitreiking wordt verwacht rond 17.15.
Ook hebben we gezorgd voor de innerlijke mens, wat zou u anders
verwachten van Bourgondisch Brabant?
Tussen de middag is er een lunchbuffet voor € 10,- en ter afsluiting van een
leuke dag is er de mogelijkheid tot een keuzemenu bij Riche voor slechts € 22,50.
Voorinschrijven kan via: contact@ascboxmeer.nl
De deelnamekosten zijn:
Leden - € 12,50 per equipe.
Niet-leden - € 17,50 per equipe.
Zorg dat u minimaal 40 minuten voor aanvang van uw starttijd aanwezig bent.
Graag tot ziens in Boxmeer op 11 april!
48ste Oost Brabant Rit
Op 11 april 2010 organiseert de Auto Sport Club Boxmeer en omgeving (ASC
Boxmeer E.O.) voor alweer de 48e keer met veel plezier de Oost-Brabant Rit
(OBR).
De start zal na vele jaren weer op de historische plek plaatsvinden van Hotel
Restaurant Riche in de Steenstraat in Boxmeer. De eerste equipe zal om
10.00 uur vertrekken voor een mooie rit door het Oost Brabantse land.
Vorig jaar verschenen er net geen 100 equipes aan de start. En dit jaar willen
we die grens zeker passeren. Zoals ieder jaar is er voor elke type rijder een
leuke rit uitgezet.
Er zijn 3 klassen:
Sport: een puntenrit voor de kortste route met herconstructies
Tour: een puntenrit voor de kortste route zonder herconstructies
Recreatief: Een fotozoektocht
Kortom voor elk wat wils. Voor de echte kaartlezer die voor de prijzen gaat
strijden tot en met de recreatieve rijder die gewoon lekker wil touren met zijn
auto. De prijsuitreiking wordt verwacht rond 17.15.
Ook hebben we gezorgd voor de innerlijke mens, wat zou u anders
verwachten van Bourgondisch Brabant?
Tussen de middag is er een lunchbuffet voor € 10,- en ter afsluiting van een
leuke dag is er de mogelijkheid tot een keuzemenu bij Riche voor slechts € 22,50.
Voorinschrijven kan via: contact@ascboxmeer.nl
De deelnamekosten zijn:
Leden - € 12,50 per equipe.
Niet-leden - € 17,50 per equipe.
Zorg dat u minimaal 40 minuten voor aanvang van uw starttijd aanwezig bent.
Graag tot ziens in Boxmeer op 11 april!
- jeroenmx5
Re: 48ste Oost Brabant Rit -> DF approved
Hoi allemaal,
Ik ben 1 van de mede-organisatoren van de Oost Brabant Rit en een trouw bezoeker van DF.
De vorderingen schieten al flink op en de inschrijvingen stromen binnen. Als we naar vorig jaar kijken wat betreft de inschrijvingen dan denk ik dat we dit jaar de 100 zeker gaan passeren. Wat opvalt is dat er niet meer zo veel engelse oldtimers zijn, of anders gezegd, ze raken in de minderheid (3 jaar geleden reden er maar 40 auto's mee, bijna allemaal oldtimers). Tussen de inschrijvingen zit ook heel wat ander speelgoed in de vorm van Porsches, Subaru's, e.d.
Dankzij sponsors als Topgear Magazine en State-of-Art krijgt elk deelnemend equipe een leuke goodiebag. Ook heeft Hankook Tires gezorgd voor een grote startboog. Verder staan er diverse showauto's bij de start en finishplek. o.a. Ferrari's en rallyauto's.
Hopende ook enkele hier van het forum te mogen begroeten op zondag 11 april!
Jeroen
Ik ben 1 van de mede-organisatoren van de Oost Brabant Rit en een trouw bezoeker van DF.
De vorderingen schieten al flink op en de inschrijvingen stromen binnen. Als we naar vorig jaar kijken wat betreft de inschrijvingen dan denk ik dat we dit jaar de 100 zeker gaan passeren. Wat opvalt is dat er niet meer zo veel engelse oldtimers zijn, of anders gezegd, ze raken in de minderheid (3 jaar geleden reden er maar 40 auto's mee, bijna allemaal oldtimers). Tussen de inschrijvingen zit ook heel wat ander speelgoed in de vorm van Porsches, Subaru's, e.d.
Dankzij sponsors als Topgear Magazine en State-of-Art krijgt elk deelnemend equipe een leuke goodiebag. Ook heeft Hankook Tires gezorgd voor een grote startboog. Verder staan er diverse showauto's bij de start en finishplek. o.a. Ferrari's en rallyauto's.
Hopende ook enkele hier van het forum te mogen begroeten op zondag 11 april!
Jeroen
- Petrolhead Tom
Leuk initiatief! Gave rit ook! 

- Koen Bongers
Ik heb me ingeschreven 
Vorig jaar heb ik met veel plezier meegedaan als navigator dus dat is voor herhaling vatbaar natuurlijk. Dit jaar zijn echter de rollen omgedraaid en ga ik zelf rijden met m'n AE86! ik heb er zin in

Vorig jaar heb ik met veel plezier meegedaan als navigator dus dat is voor herhaling vatbaar natuurlijk. Dit jaar zijn echter de rollen omgedraaid en ga ik zelf rijden met m'n AE86! ik heb er zin in

-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- jeroenmx5
@ Walter.....
Volg Koen tijdens de rit, en je hebt OOK nog eens een driftdag....dus dat is 2 in 1;)
Anderzijds, mooi weer is voorspelt, dus dan is een 330 cabrio ook wel erg leuk........maar er rijden ook een aantal andere rally/drift-auto's mee zie ik tussen de inschrijvingen....
Tot ziens op aanstaande zondag!
(ik ben 0-rijder dit keer, mag dus voorop en alles controleren of er geen wegwijzers zijn weggehaald en geen wegen plots afgesloten....)
Volg Koen tijdens de rit, en je hebt OOK nog eens een driftdag....dus dat is 2 in 1;)
Anderzijds, mooi weer is voorspelt, dus dan is een 330 cabrio ook wel erg leuk........maar er rijden ook een aantal andere rally/drift-auto's mee zie ik tussen de inschrijvingen....
Tot ziens op aanstaande zondag!
(ik ben 0-rijder dit keer, mag dus voorop en alles controleren of er geen wegwijzers zijn weggehaald en geen wegen plots afgesloten....)
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Koen Bongers
Toyota Corolla had ik bij, maar van driften is het niet gekomen. Dat gaat niet meer met het ding sinds ik de banden vervangen heb, teveel grip en om nou met de handrem/shiftlocked het ding te gaan zetten op de openbare weg zie ik niet zitten
daar kan ik te slecht voor rijden.
Overigens ben ik 4e geworden, viel niet tegen aangezien m'n navigator zowat de hele dag nog dronken was (meneer was zo slim geweest om tot half 6 in de kroeg te hangen terwijl ik hem om half 9 weer uit bed trok) en dus continu de weg kwijt raakte. Hierdoor was het constant hollen en stilstaan wat uiteindelijk veel tijd kostte.
Dat je die Vgb gemist heb, heb je geluk mee gehad
ik had hem nl. wel gezien en had een alternatieve route bedacht. Deze liep over een zandpad wat direct langs 1 brug eerder liep. Dat was nog allemaal prima en toen ik een bordje van de autoclub tegenkwam kon het helemaal niet meer fout. Maar een stukje verderop begon een modderpoel van 10m lang incl. sporen van een tractor van een cm of 40 diep. Hier ben ik maar doorheen gevlamt met de uitlaat over de grond omdat ik er toch door moest. Gelukkig is dit goed gegaan (25% sper doet veel in zo'n geval) maar met die BMW cabrio was je daar zeker blijven steken. Achteraf bleek het bordje "hier keren" gejat te zijn en had ik daar helemaal niet hoeven zijn maarja..tis goed gekomen 

Overigens ben ik 4e geworden, viel niet tegen aangezien m'n navigator zowat de hele dag nog dronken was (meneer was zo slim geweest om tot half 6 in de kroeg te hangen terwijl ik hem om half 9 weer uit bed trok) en dus continu de weg kwijt raakte. Hierdoor was het constant hollen en stilstaan wat uiteindelijk veel tijd kostte.
Dat je die Vgb gemist heb, heb je geluk mee gehad