Forca Twente!!!! Ik hoop echt dat het goed gaat dit jaar!

Zwichten voor rand debielen......... Feyenoord is weer de lul........Harrie schreef:Bekerfinale over 2 wedstrijden. WTF. Belachelijk!! Straks ook de Johan Cruijff schaal over 2 wedstrijden? BOEHHHHH.
Eerder bij NEC uit.Arthur schreef:Ik denk dat Ajax punten gaat verspelen aan Heracles :o
Die kans is idd aanwezig! Twente moet gewoon kampioen worden, dat poenerige Ajakes niet....Arthur schreef:Ik denk dat Ajax punten gaat verspelen aan Heracles :o
Die leggen we ff vastFernando schreef:Dikke lol weer met al die haters, feit blijft dat AFC Ajax de dubbel pakt dit jaar. Zoniet dan trek ik m'n Ajax shirt aan en loop ik een rondje om de kuip tijdens de supportersdag.... :twisted:
Nou vertel op!!!???Arthur schreef:Hugo Borst had net (Wereld draait door) wel een aardige visie over Feyenoord tegen Twente en op de vraag wie er kampioen wordt.
Plakken hem vol met keycams :banaan:Metchu schreef:met alle plezier
Over het algemeen wordt de laatste wedstrijd thuis juist als een voordeel gezien omdat je dan weet waar je aan toe bent. Dus dat is juist in het voordeel van die havenarbeiders.Tom Westendorp schreef:Maar als het dan toch al moet waarom dan eerst naar Ajax? Ik vind het niet gek dat Feyenoord zich genaaid voelt!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot], BMWDennis, EricYellow, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], RS-Ron, S-RS en 15 gasten