Ik ook maar eens
- 911-lover
Ik ook maar eens
Ik zie dat ik hier nog geen draadje heb opgestart.
Dan zal ik mijn huidige auto's maar eens voorstellen.
Als werkpaard rijdt ik met een Opel Omega
[img:800:600]http://www.magix-photos.com/mediapool09 ... 433E94.jpg[/img]
Als vrije tijdswagens heb ik een 968Cs en een 944
[img:800:600]http://www.magix-photos.com/mediapool09 ... 4080F7.jpg[/img]
[img:640:480]http://www.magix-photos.com/mediapool09 ... 433E94.jpg[/img]
En als speeltjes een 951 Martini
[img:640:480]http://www.magix-photos.com/mediapool02 ... 432C2D.jpg[/img]
en jaren een Corsa gehad die ik nu in onderdelen aan het verkopen ben
[img:485:666]http://www.pk-tuning.be/picture_library ... 0Bomba.jpg[/img]
Dan zal ik mijn huidige auto's maar eens voorstellen.
Als werkpaard rijdt ik met een Opel Omega
[img:800:600]http://www.magix-photos.com/mediapool09 ... 433E94.jpg[/img]
Als vrije tijdswagens heb ik een 968Cs en een 944
[img:800:600]http://www.magix-photos.com/mediapool09 ... 4080F7.jpg[/img]
[img:640:480]http://www.magix-photos.com/mediapool09 ... 433E94.jpg[/img]
En als speeltjes een 951 Martini
[img:640:480]http://www.magix-photos.com/mediapool02 ... 432C2D.jpg[/img]
en jaren een Corsa gehad die ik nu in onderdelen aan het verkopen ben
[img:485:666]http://www.pk-tuning.be/picture_library ... 0Bomba.jpg[/img]
- MartijnGizmo
- 911-lover
Neen , de Omega is geen V6 .
Ik was eentje aan het zoeken en toen kwam ik deze tegen.
Eerste eigenaar, onegval vrij , onderhoudsboekje full option behalve leer en cruise controle en voor een leuke prijs.
Daarnaast kon ik mijn 525TDS over geven.
Was en goede deal.
Wil ik vlotter rijden neem ik de Porsche wel
De Corsa liep niet slecht neen.
0 :arrow: 100 in 4,6 seconden
Top 280 (dankzij de F28 met de bewerkte F16 268)
1/4 mijl 12,58
Eerste eigenaar, onegval vrij , onderhoudsboekje full option behalve leer en cruise controle en voor een leuke prijs.
Was en goede deal.
Wil ik vlotter rijden neem ik de Porsche wel

1/4 mijl 12,58
- Sander S.
Dus je hebt een 5-serie ingeruild op een Opel 8)911-lover schreef:Neen , de Omega is geen V6 .
Was en goede deal.
Wil ik vlotter rijden neem ik de Porsche wel![]()
1/4 mijl 12,58
- Jelmer850i
- 911-lover
Ja
En geloof me , het was geen slechte zaak.
Voor deze Omega 2 525 TDS Breaks (gechipt 173pk) gehad en daarvoor ook een Omega 2.6 DualRam (wel een zes cilindertje)
Het rijplezier van die Omega hebben die BMW's niet kunnen weghalen en bij het terug aanschaffen van een Omega waren de BMW's zeer snel vergeten.
Dus een Omega weggedaan voor een BMW en terug gestapt na jaren.
Tijd brengt wijsheid :twisted:
En geloof me , het was geen slechte zaak.
Voor deze Omega 2 525 TDS Breaks (gechipt 173pk) gehad en daarvoor ook een Omega 2.6 DualRam (wel een zes cilindertje)
Het rijplezier van die Omega hebben die BMW's niet kunnen weghalen en bij het terug aanschaffen van een Omega waren de BMW's zeer snel vergeten.

Dus een Omega weggedaan voor een BMW en terug gestapt na jaren.
Tijd brengt wijsheid :twisted:

- MartijnGizmo
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Hallo,
Ik ben eigenlijk niet iemand die actief reageerd op een forum maar ik lees graag mee zal ik maar zeggen.
Nu zag ik dit topic van 911 lover en had wat vraagtekens bij de corsa die je hebt/had.
Begrijp me dus niet verkeerd het zijn maar vragen.
Er staad op de cover 208pk en 720kg....
Een Corsa GSI weegt met het 1.6 motortje 820kg
en ik zie zo een kooi en een zonendak minimaal 2 stoelen en stalen velgen als ik mij niet vergis.
208pk doe mij gelijk denken aan een andere dan standaard motor
en om de een of andere reden denk ik dat ik wel eens een foto heb gezien (lang geleden) dat er een 2liter 16klepper in ligt/lag
Dan komt er naar mijn mening nog eens 100kg bij vanwege de zwaardre motor en bak maar ik neem aan dat je ook niet met de standaard remmen reed..?
en dan ga ik nog maar uit van het ledig gewicht wat op het kenteken word vermeld!
De 208pk ben ik ook nieuwschierig naar want als het zoals ik denk en 2liter is moet daar wel wat aan zijn veranderd om dat te halen of is het zo een opel turbo motor (want die zie er geloof ik het zelfde uit)
En dan (ik weet het ik ben een zeikerd) 0 naar 100 in 4.6!!!
zelfs als de 720kg zou kloppen en je maakt gebruik van drag slicks dan lijkt het mij onmogelijk om met de voorwielaandrijving en zo een korte wiel basis
onder de 5.5seconde te komen.
nog maals het is niet alleen maar ongeloof en of om iemand af te zeiken maar ik ben wel een beetje benieuwd hoe dit kan.
Met vriendelijke groet, Sander.
P.S. als je me weet te overtuigen dan ga ik zelf ook aan zo een bommetje denken!
Ik ben eigenlijk niet iemand die actief reageerd op een forum maar ik lees graag mee zal ik maar zeggen.
Nu zag ik dit topic van 911 lover en had wat vraagtekens bij de corsa die je hebt/had.
Begrijp me dus niet verkeerd het zijn maar vragen.
Er staad op de cover 208pk en 720kg....
Een Corsa GSI weegt met het 1.6 motortje 820kg
en ik zie zo een kooi en een zonendak minimaal 2 stoelen en stalen velgen als ik mij niet vergis.
208pk doe mij gelijk denken aan een andere dan standaard motor
en om de een of andere reden denk ik dat ik wel eens een foto heb gezien (lang geleden) dat er een 2liter 16klepper in ligt/lag
Dan komt er naar mijn mening nog eens 100kg bij vanwege de zwaardre motor en bak maar ik neem aan dat je ook niet met de standaard remmen reed..?
en dan ga ik nog maar uit van het ledig gewicht wat op het kenteken word vermeld!
De 208pk ben ik ook nieuwschierig naar want als het zoals ik denk en 2liter is moet daar wel wat aan zijn veranderd om dat te halen of is het zo een opel turbo motor (want die zie er geloof ik het zelfde uit)
En dan (ik weet het ik ben een zeikerd) 0 naar 100 in 4.6!!!
zelfs als de 720kg zou kloppen en je maakt gebruik van drag slicks dan lijkt het mij onmogelijk om met de voorwielaandrijving en zo een korte wiel basis
onder de 5.5seconde te komen.
nog maals het is niet alleen maar ongeloof en of om iemand af te zeiken maar ik ben wel een beetje benieuwd hoe dit kan.
Met vriendelijke groet, Sander.
P.S. als je me weet te overtuigen dan ga ik zelf ook aan zo een bommetje denken!
- 911-lover
De wagen is voleldig ontdaan van alles wat er niet nodig was.
Interieur eruit, matten eruit, bitacmatten eruit , zijpanelen eruit , bevestigingspunten die niet nodig zijn (zetels, achterzetels etc) eruit , raambagetten , dakbagetten etc eruit, kabelboom nieuw gemaakt met enkel het hoogstnoodzakelijke , hemel eruit (lichtere in) , reservewiel eruit , rijden met halve tank , alle plasticprul zoals instaplijsten gordelafdekkingen etc etc eruit , muziek eruit .
En dan zal ik nog heel wat vergeten zijn .
De motor is idd niet de standaard C20XE blok maar is behoorlijk onder handen genomen . Cilinderinhud vergroot, kop gevlakt en bewerkt , kanalen (ingaande en uitgaande) gepolijst , andere sturing (op maat gemaakt) andere inspuiting, complete aangepaste uitlaatlijn etc etc.
De 5 bak is vervangen door een F28 (zesbak) .
En als je weegschaal zegt dat een C20XE 100kg zwaarder is dan een C16SE moet je toch eens die weegschaal laten eiken.
En neen , een zeiker zou ik het niet noemen maar in al die tijd dat ik de wagen heb gehad zijn er altijd ongelovigen geweest die alles in twijfel willen trekken . Dat zal je met zo'n wagentje steeds hebben en blijven hebben . Ik heb zelfs iemand die een een paar jaar soortgelijke wagen heeft en al die jaren vanalles over de mijne aan het rondstrooien is omdat hij niet aan de mijne kan . Al verschillende keren heb ik dat (toen de wagen nog heel was) aan honderden ongelovigen kunnen tonen op een circuit
De cijfers zijn er en zijn correct gemeten.
Moest je zelf zo'n wagen willen bouwen kom je maar langs . Ik ben de mijne in stukken aan het verkopen en heb nog de lege kas , de motor + toebehoren , de F28 , de ophanging en remmen , en macrylon ramen.
Dan is het aan jou om de anderen/ongelovigen te overtuigen
Wel raar , niet actief en je eerste post is om hier iets in vraag te stellen . Rare manier om op een forum te komen imho .
Interieur eruit, matten eruit, bitacmatten eruit , zijpanelen eruit , bevestigingspunten die niet nodig zijn (zetels, achterzetels etc) eruit , raambagetten , dakbagetten etc eruit, kabelboom nieuw gemaakt met enkel het hoogstnoodzakelijke , hemel eruit (lichtere in) , reservewiel eruit , rijden met halve tank , alle plasticprul zoals instaplijsten gordelafdekkingen etc etc eruit , muziek eruit .
En dan zal ik nog heel wat vergeten zijn .
De motor is idd niet de standaard C20XE blok maar is behoorlijk onder handen genomen . Cilinderinhud vergroot, kop gevlakt en bewerkt , kanalen (ingaande en uitgaande) gepolijst , andere sturing (op maat gemaakt) andere inspuiting, complete aangepaste uitlaatlijn etc etc.
De 5 bak is vervangen door een F28 (zesbak) .
En als je weegschaal zegt dat een C20XE 100kg zwaarder is dan een C16SE moet je toch eens die weegschaal laten eiken.
En neen , een zeiker zou ik het niet noemen maar in al die tijd dat ik de wagen heb gehad zijn er altijd ongelovigen geweest die alles in twijfel willen trekken . Dat zal je met zo'n wagentje steeds hebben en blijven hebben . Ik heb zelfs iemand die een een paar jaar soortgelijke wagen heeft en al die jaren vanalles over de mijne aan het rondstrooien is omdat hij niet aan de mijne kan . Al verschillende keren heb ik dat (toen de wagen nog heel was) aan honderden ongelovigen kunnen tonen op een circuit
De cijfers zijn er en zijn correct gemeten.
Moest je zelf zo'n wagen willen bouwen kom je maar langs . Ik ben de mijne in stukken aan het verkopen en heb nog de lege kas , de motor + toebehoren , de F28 , de ophanging en remmen , en macrylon ramen.
Dan is het aan jou om de anderen/ongelovigen te overtuigen

Wel raar , niet actief en je eerste post is om hier iets in vraag te stellen . Rare manier om op een forum te komen imho .
- 911-lover
Re: Ik ook maar eens
Door omstandigheden lang niet meer hier gekomen (zaak gesloten ,verhuisd naar huis met grote tuin , voor baas gaan werken , verandert van werk etc )
Ook van auto's is er wat verandert .
De 968CS heb ik nog.
De Omega is weggegaan voor een A4 Avant 2.6 Quattro en die heeft weer plaats geruimd voor een A6 avant Quattro 2.8 30V
De Martini is verkocht (net als de andere wagens die ik bovenop de daily en de CS had)
Ik heb ondertussen als derde 2x een 944NA gehad en één Supra Targa Turbo
Fotootjes vinden jullie op mijn Site
De huidige wagens

Mijn oude wagens
Ook van auto's is er wat verandert .
De 968CS heb ik nog.
De Omega is weggegaan voor een A4 Avant 2.6 Quattro en die heeft weer plaats geruimd voor een A6 avant Quattro 2.8 30V
De Martini is verkocht (net als de andere wagens die ik bovenop de daily en de CS had)
Ik heb ondertussen als derde 2x een 944NA gehad en één Supra Targa Turbo
Fotootjes vinden jullie op mijn Site
De huidige wagens
Mijn oude wagens
- Mark Nauta
Aha....dat was jij afgelopen zondag am Ring!!

- 911-lover
Idd Mark
Ik was er met 2 maten (nieuwste GT3RS en 993TT)

Mooie foto van mijn karretje
THX
Ik was er met 2 maten (nieuwste GT3RS en 993TT)
Mooie foto van mijn karretje

THX
- Mark Nauta
Als ik dan toch bezig ben
.

- 911-lover
Mooi mooi
Hebben we elkaar daar gezien of kort geproken aan de wagens ?
Heb jij blond haar , smal , groot , half twintiger , met een paar man (3 of 4) samen ??
Nog tegen elkaar gestoten bij die 599
Ik had mijn jonge vriendin (sprak engels) en zoontje (sprak duits) bij
Heb jij blond haar , smal , groot , half twintiger , met een paar man (3 of 4) samen ??
- Ben_968CS
Welkom, mede-968CS-ert!
-
Ben, hij is er al sinds 2007

- Mark Nauta
Nee, dat ben ik niet geweest.911-lover schreef:Mooi mooi
Toen ik rondom jullie wagens liep was er niemand daar.