Scheen zelfs trauma heli te zijn geweest:
Deze M3 stond vandaag tegen de vangrail opgevouwen in Bergwerk. Moest een traumaheli aan te pas komen, zal dus wel niet al te best zijn geweest met de bestuurder en/of bijrijder ...
Deze M3 stond vandaag tegen de vangrail opgevouwen in Bergwerk. Moest een traumaheli aan te pas komen, zal dus wel niet al te best zijn geweest met de bestuurder en/of bijrijder ...
Ook nog wat leuks te melden behalve ramptoerisme?Kees Bunk schreef:Ik hoorde dat vandaag deze wagen opgevouwen tegen de vangrail zat
Valt ongetwijfeld genoeg leuks te melden.steve smith schreef:Ook nog wat leuks te melden behalve ramptoerisme?Kees Bunk schreef:Ik hoorde dat vandaag deze wagen opgevouwen tegen de vangrail zat
Mark, het is dat ik niet weet hoe je er uitziet, anders had ik je aangesproken, ik sta links bij de deur van die Mazda RX-7 FC met het grijze vest. Funny.Mark Nauta schreef:
Thommy schreef:Vandaag op de ring geweest (GTO) samen met Cor (Z06).. Zal morgen ff foto's uploaden...
Was aardig droog met hier en daar een buitje... Opvallend veel Engelsen, een paa mooie wagen gezien waaronder een Gummert Apollo, focus RS, Vantage S, GT-R specV, CSL enz... Jullie weten het zelf wel wat er rond zwerft...
ook even wezen kijken bij Harley am Ring... Beetje pouper, komt denk ik door het weeropzet was goed. Maar t weer zat alleen niet mee.
Zal morgen ff opzoek gaan naar foto's op de ring... Heb een paar grote lenzen zien staan... Zal er dan eindelijk een foto van mij op de ring zijn
Gerry,Gerry Jansen schreef:Mark, het is dat ik niet weet hoe je er uitziet, anders had ik je aangesproken, ik sta links bij de deur van die Mazda RX-7 FC met het grijze vest. Funny.Mark Nauta schreef:
Nette wagen!Arnoud schreef:Gevonden en ik zou de auto eigenlijk moeten verlagen:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast