Ik ben Duco, eeuwige student, 30 jaar uit Den Haag en rijd zolang ik me roze papiertje heb in Franse bakkies en voor me bijbaan in verschillende luxe wagens. Ben begonnen in een R5 gt (zonder turbo) (ex van me moeder), toen een tijdje een 205 GTI 1900 en 7 jaar geleden een 106 S1 Rallye gekocht en nooit meer weggedaan. Deze staat nu al sinds vorige zomer stil, maar is helemaal gaaf en origineel. Daarbij heb ik ook sinds 2 jaar ongeveer een 106 S2 Rallye ProCar editie waar ondertussen wel het 1 en ander aan verspijkerd is (alleen technische upgrades, geen tupperware!). Met dit karretje wil ik ook wat vaker het circuit op en dat is ook de voornaamste reden waarom ik me hier registreer, om hier en op de baan mensen te ontmoeten en lol mee te trappen. Ik heb nog maar 1xtje een dagje vrijrijden meegemaakt, dit jaar februari in de regen en mist maar honger voor meer! Op dit moment staat de pug op de brug en moet volgende week wel weer klaar zijn voor een paar rondjes ergens op een circuit. Tot ergens!
Groeten, Duco!
Edit: Nu compleet met een paar foto's!