Joost Hermens schreef:Meer dan jij op de laatste DF trackday hebt gefilmd 8)
dat kan niet veel zijn

Joost Hermens schreef:Meer dan jij op de laatste DF trackday hebt gefilmd 8)
Verrek, ja!G Kolkman schreef:Leuk!
Wat doet die 5-touring op de achtergrond?
Erik Stoffelsen schreef:Verrek, ja!G Kolkman schreef:Leuk!
Wat doet die 5-touring op de achtergrond?
Daar staat de daddy! :banaan:
Verdomme daar hebben we speciaal die eene foto voor gemaakt, maar alsnog heb je een grote bekMetchu schreef:NICE!!!!
lekker foto's maken joost en Elmar het werk laten doen! hahahaha
Helemaal open, .. ploft goed en zit de mooie BMW 6 cilinder metaal geluid / snerp in.GTRene schreef:wat een operaties![]()
nu heeft ie een open klankruimte? of zitten er nog wat buizen in die demper
Ik weet nog goed dat ik destijds een slecht werkende catt onder mijn Nissan Sunny GTI-R had, die rammelde en wat verstopt was(had hem getuned maar leverde te weinig op door te veel tegendruk)...had wel eens gehoord dat als ie oud is het broos kan worden en je hem leeg kan halen...Joost Hermens schreef:Helemaal open, .. ploft goed en zit de mooie BMW 6 cilinder metaal geluid / snerp in.GTRene schreef:wat een operaties![]()
nu heeft ie een open klankruimte? of zitten er nog wat buizen in die demper
Ja, alleen voor de foto. Denk je nou echt dat Elmar hem laat sleutelen? Dan halen ze de start van de GR niet eens.Fabian schreef::oJoost met gereedschap in zn hand
Joost met gereedschap is als Elmar zonder stripingFabian schreef::oJoost met gereedschap in zn hand
duifjes.com schreef:Joost met gereedschap is als Elmar zonder stripingFabian schreef::oJoost met gereedschap in zn hand
is dat een zinkend zeilbootje?Joost Hermens schreef:Bedankt gasten![]()