Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 12 apr 2010, 11:07

Metchu

Bericht door Metchu » 12 apr 2010, 11:11

oud nieuws :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2010, 11:17

dat gedoe gaat nog vaker voorkomen, mark my words :wink:

wie niet horen wil...

Metchu

Bericht door Metchu » 12 apr 2010, 14:46

En dat halen we wel gewoon de EU in :| :bag:
Steaua-preses houdt transfer vermeende homo tegen

12/04/2010 14:33

Homoseksualiteit is allerminst een bekend fenomeen in de voetbalwereld. De tolerantie is bij Steaua Boekarest ver te zoeken.

Ivan Ivanov (foto) stond op het punt een transfer naar Steaua Boekarest te bezegelen. De Bulgaarse verdediger zou op huurbasis naar de Roemeense hoofdstad verhuizen, maar voorzitter George Becali stak er op het laatste moment een stokje voor.

De reden; Becali was ter ore was gekomen dat de Bulgaar mogelijk homoseksueel is. 'Ik heb respect voor alle mensen, maar ik wil niet samenwerken met homo's', gaf de preses als uitleg voor zijn opmerkelijke ingreep. Becali wees de beschuldigingen van discriminatie van de hand. 'Ik heb het recht zelf te kiezen wie ik wil huren. Ik ben niet door de wet gebonden, enkel door de Bijbel.'

De omstreden Becali, ook lid van het Europees parlement, ligt in eigen land meer onder vuur. Dumitru Dragomir, voorzitter van de Roemeense profcompetitie, beschuldigt de voorzitter van Steaua Boekarest van racisme, chantage en corruptie. 'De politie weet ervan, maar ik zal ook de UEFA en de FIFA deze informatie geven.'
http://www.vi.nl/Nieuws-item/178862/Ste ... -tegen.htm

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 12 apr 2010, 17:20

Gigi Becali is 'n mafiahufter met z'n oerlilleke Maybach. Eikel. :evil:

Metchu

Bericht door Metchu » 13 apr 2010, 22:42

GTRene schreef:

wie niet horen wil...

valt echt wel mee!!
Aantal allochtone gemeenteraadsleden stabiel
(Novum) - Het aantal allochtone raadsleden is bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen met één toegenomen. Het Instituut voor Publiek en Politiek spreekt dinsdag van een verrassing. Doordat de PvdA flink moest inleveren ten opzichte van 2006, was de verwachting dat veel allochtonen hun zetel zouden kwijtraken.

print
stuur artikel door
De PvdA moest inderdaad een fors verlies incasseren. Voor de allochtonen vielen de klappen echter mee. Door voorkeursstemmen wisten ze vaak alsnog een van de overgebleven zetels te bemachtigen.

Het totaal aantal gemeenteraadszetels voor de PvdA daalde van 1813 naar 1174 zetels, een afname van 35 procent. Het aantal allochtonen dat voor de PvdA in de gemeenteraad zit daalde echter van 184 naar 148, een afname van minder dan twintig procent.

Een grote stijging is te zien bij D66, waar het aantal allochtone raadsleden toenam van 1 naar 24. Bij de lokale partijen nam het aantal allochtonen toe van 28 naar 47.

In de 31 grootste gemeenten kwamen 49 van de 129 allochtone raadsleden met voorkeursstemmen in de raad. Het gaat om 38 procent, terwijl in 2006 nog een kwart via voorkeursstemmen in de raad kwam.

Verreweg de meeste allochtone gemeenteraadsleden komen uit Turkije: 163. Uit Marokko komen er 66. Suriname volgt met 32. De Antillen leveren er zeven en 35 komen uit overige landen.

Het aandeel vrouwelijke gemeenteraadsleden is net als in 2006 26 procent.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 13 apr 2010, 23:04

:bag: :mrgreen:
Vrij Nederland: PVV'er blijkt enge wapenjood
Geert Wilders en zijn boevenbende kunnen inpakken. Weekblad Vrij Nederland heeft een scoop te pakken die de Partij van de Vrijheid ab-so-luut de kop gaat kosten. Het tijdschrift voor de shaggiedraaiende linksmens dook in het verleden van Gidi Markuszower, een van de mensen op de verkiezingslijst van de PVV. En wat denkt u? Massamoordenaar? Kinderverkrachter? Bijna goed. Gidi is in 2008 heel eventjes op het politiebureau geweest wegens een overtreding van de wapenwet. Of nou eigenlijk niet eens. Hij was gewoon in het bezit van een wapenvergunning maar hield zich niet aan de vervoersrestricties. Na een babbeltje op het bureau is de zaak door Justitie geseponeerd. Logisch, want Gidi was destijds gecertificeerd beveiliger. Desondanks reden genoeg voor VN-journaliste @Neeeltje te twitteren: BREKEND: PVV'er opgepakt wegens verboden wapenbezit! Dat soort koppen scoren natuurlijk veel beter. Vertel ons wat. Tel er bij op dat Gidi tot dat genocide-plegende, murenbouwende, sluw liegende rentevolk behoort dat Palestina heeft afgepakt en we hebben een kliktopper. Dat hij eveneens deelnemer was van het VARA-programma Het Lagerhuis (en dus feitelijk door Marcel van Dam gescreend is) doet niet ter zake. Conny Mus weet er inmiddels van. Volgende maand exclusief in Vrij Nederland: Slager gezien met bebloed mes en rood schort. Schoonmaker gepakt met chloor.
UPDATE: Vrij Nederland journalist Neeeltje aangevallen door Israëlische haatkoe
(geenStijl.nl)
Gidi Markuszower, de nummer 5 van de kandidatenlijst van de PVV, overtrad twee jaar geleden de wapenwet. Tijdens een viering van 60 jaar Israël in het Amsterdamse congrescentrum RAI, op 7 mei 2008, werd Markuszower aangehouden omdat hij een vuurwapen bij zich droeg op een publiek evenement. Dat heeft Markuszower bevestigd tegenover Vrij Nederland.
(VN.nl)

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2010, 23:07

Metchu schreef:
GTRene schreef:

wie niet horen wil...

valt echt wel mee!!
Een grote stijging is te zien bij D66, waar het aantal allochtone raadsleden toenam van 1 naar 24. Bij de lokale partijen nam het aantal allochtonen toe van 28 naar 47.

In de 31 grootste gemeenten kwamen 49 van de 129 allochtone raadsleden met voorkeursstemmen in de raad. Het gaat om 38 procent, terwijl in 2006 nog een kwart via voorkeursstemmen in de raad kwam.

Verreweg de meeste allochtone gemeenteraadsleden komen uit Turkije: 163. Uit Marokko komen er 66. Suriname volgt met 32. De Antillen leveren er zeven en 35 komen uit overige landen.

valt wel mee zegt ie dan...persoonlijk vind ik het verontrustend en had liever gezien dat alleen echt NL gezind-en zonder banden met geloof of buitenland banden of dubbele tong/paspoort in dat soort posities kunnen komen in Nederland om het zo Nederlands te houden.

Dat is mijn visie.

EG

Bericht door EG » 14 apr 2010, 00:11

Uhm Rene wat denk je dan van Wilders en zijn ultra pro Jodendom (een geloof!) en ultra pro Israel (een ander land dan Nederland!) houding? Ook veel partijleden (zie de nieuwe gast die aan de Likud partij was verbonden).

Wilders steekt dit ook niet onder stoelen en banken. Als dit opeens wel kan, vind ik dat vrij hypocriet om het nog zacht te zeggen...

GTRene

Bericht door GTRene » 14 apr 2010, 00:23

EG schreef:Uhm Rene wat denk je dan van Wilders en zijn ultra pro Jodendom (een geloof!) en ultra pro Israel (een ander land dan Nederland!) houding? Ook veel partijleden (zie de nieuwe gast die aan de Likud partij was verbonden).

Wilders steekt dit ook niet onder stoelen en banken. Als dit opeens wel kan, vind ik dat vrij hypocriet om het nog zacht te zeggen...
Ik heb nog nergens op gestemd :wink:

ik stel alleen vast wat ik graag zou willen zien(mijn visie gedeelte), gelukkig zijn ook andere partijen van plan om wat strenger te worden, althans dat zeggen ze :hmmm:
Ik stem heus niet blind op Wilders, ben geen volgeling, hij is geen messias of Mohammed or whatever...
voorbeeld, de VVD lijkt ook een goede kanshebber.

anyway fixeer je niet zo op Wilders, relax :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 14 apr 2010, 00:26

GTRene schreef:
Metchu schreef:
GTRene schreef:

wie niet horen wil...

valt echt wel mee!!
Aantal allochtone gemeenteraadsleden stabiel
(Novum) - Het aantal allochtone raadsleden is bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen met één toegenomen. Het Instituut voor Publiek en Politiek spreekt dinsdag van een verrassing. Doordat de PvdA flink moest inleveren ten opzichte van 2006, was de verwachting dat veel allochtonen hun zetel zouden kwijtraken.

print
stuur artikel door
De PvdA moest inderdaad een fors verlies incasseren. Voor de allochtonen vielen de klappen echter mee. Door voorkeursstemmen wisten ze vaak alsnog een van de overgebleven zetels te bemachtigen.

Het totaal aantal gemeenteraadszetels voor de PvdA daalde van 1813 naar 1174 zetels, een afname van 35 procent. Het aantal allochtonen dat voor de PvdA in de gemeenteraad zit daalde echter van 184 naar 148, een afname van minder dan twintig procent.

valt wel mee zegt ie dan...persoonlijk vind ik het verontrustend en had liever gezien dat alleen echt NL gezind-en zonder banden met geloof of buitenland banden of dubbele tong/paspoort in dat soort posities kunnen komen in Nederland om het zo Nederlands te houden.

Dat is mijn visie.

say what!?

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Metchu

Bericht door Metchu » 14 apr 2010, 22:48

hihi
Geert Wilders heeft toch een lijst vol baantjesjagers, Jan Hagel en leugenaars

Geplaatst op: woensdag 14 april 2010
Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek
Bronnen: de Volkskrant, De Telegraaf, PVV

"Verachtelijke Joodjes", dat zijn joodjes die een ander standpunt hebben dan Gidi Markuszower, mogen van hem niet worden begraven op joodse begraafplaasen en moeten geweerd uit de synagoge. En ze kunnen dat beter maar doen: Gidi loopt soms gewapend rond. Hij is nummer 5 op de kamerlijst van de PVV
Geert Wilders wist een ding zeker: de blunder van Pim Fortuyn zou hem niet overkomen. Al maanden bereidt hij daarom zijn toekomstige factie voor op hun taken als Kamerlid. Iedere zaterdag kwamen zij in klasjes bijeen om te worden opgeleid en aan de tand gevoeld. Zo moest ook worden voorkomen dat zich onder zijn kandidaten Jan Hagel, oplichters en baantjesjagers zouden bevinden, zoals bij de LPF het geval was. Barry Madlener, oud-makelaar en fractievoorzitter in het Europese parlement deed de uiteindelijke selectie samen met Geert. Het pakte toch fout uit.
De PVV is in grote verlegenheid gebracht nu een paar dagen na de publikatie van de kandidatenlijst met een aantal van de kandidaten toch van alles mis blijkt.
De nummer 3 op de kieslijst, Lilian Helder, verdedigde als advocaat een omstreden imam die volgens Geert Wilders het land moest worden uitgezet. Helder trad op als raadsvrouw van de Eindhovense imam Imraan Karimam, die in 2007 een preekverbod van twee jaar van de rechter kreeg wegens gewelddadig en ophitsend gedrag. Wilders vond die kwestie destijds aanleiding om uitzetting te eisen. Vorig jaar nog verdedigde Helder dezelfde imam bij een nieuwe zaak over een vechtpartij bij de moskee. Ze voerde toen aan dat haar cliënt zich steeds 'voorbeeldig' had gedragen.
Nummer 5, Gidi Markuszower, werd twee jaar geleden opgepakt met een wapen. Bovendien blijkt de nummer 9, Mellony van Hemert, niet de waarheid te spreken over haar diploma's.
James Sharpe – nummer 23 op de lijst – is niet, zoals bij de presentatie van de lijst nog werd gemeld, ‘Nederlands recordhouder hordenlopen’. Volgens een woordvoerder van de Atletiekunie is hij recordhouder bij de atleten tussen de 35 en 39 jaar. ‘Leuk, maar wat koop je ervoor’, aldus Eric Roeske van de Atletiekunie. Zelfstandig ondernemer Brogt (plaats 32) is naar eigen zeggen olie- en grondstoffenhandelaar met kantoren in Londen en Amsterdam. In de Amsterdamse studentenwereld is Brogt vooral bekend als de jongen die zich liet verkiezen in de studentenraad van de economische faculteit, maar nauwelijks kwam opdagen. Uit publicaties in het studentenblad Folia blijkt dat Brogt door de kantonrechter is veroordeeld tot het terugbetalen van de financiële vergoeding.

Bronnen: de Volkskrant, De Telegraaf, PVV

vooral die raadsvrouw :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 16 apr 2010, 19:51

Zet hem hier maar neer.........................

http://www.nu.nl/economie/2227943/wonin ... mogen.html

Tuurlijk..........................graai maar weer raak...................de dood in de pot voor de huizenmarkt............

Marco R.

Bericht door Marco R. » 16 apr 2010, 19:56

Dit soort berichtgeving vern**kt de hele woningmarkt die er toch al niet zo denderend voor staat.

Metchu

Bericht door Metchu » 26 apr 2010, 15:36

http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 0bc6807000
Actuele documentaire. Afl.: Wilders, profeet van de angst. Terwijl de integratieproblemen van moslims in Nederland juist afnemen radicaliseert Geert Wilders steeds verder in zijn uitspraken over de islam. Zijn donkere angstfantasieën over de oprukkende islam en zijn dromen over oorlog en deportatie slaan bij veel burgers aan. Hoe onrealistisch ze ook zijn, ze leiden tot een klimaat waarin mensen elkaar op straat naar het leven gaan staan. Weinigen durven zich daar over uit te laten, want Wilders heeft het land in de greep van de angst.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 26 apr 2010, 16:14

Ik snap ook niet zo waar die anti-islam houding op gestoeld is.
Er is een heel sterk punt te maken mbt. de criminaliserende
marrokaanse jongeren. Pak dat hard aan en je bent van een
HELEBOEL hoofdpijn in ons land af. Nu lijkt ht alsof de politie
en justitie te laf zijn in hun optreden tegen deze groep en wordt
er gegrepen naar een gemene deler van de groep die je niet kunt
wegpoetsen, namelijk het geloof. Makkelijk.

Metchu

Bericht door Metchu » 26 apr 2010, 16:36

je meot het echt eens kijken.... ik heb dingen gezien waar ik eerder niet van op de hoogte was...

Michel P

Bericht door Michel P » 26 apr 2010, 17:48

@Metin, beetje de linkse versie van fitna.......... maar dan met een bom gemeenschapsgeld gemaakt door de objectieve media...........

Kijk eens hoe goed ze waren in het demoniseren van Pim..... zijn moordernaar is al weer bijna vrij..... dus die kan de klus zo klaren.....

Michel

Metchu

Bericht door Metchu » 26 apr 2010, 17:56

och och och

ondanks de kleur zitten er echt wel sterke stukken in!

Marco R.

Bericht door Marco R. » 26 apr 2010, 18:46

Ik kijk net op een weblog en ik zie ineens dit. GVD :evil: als ergens mijn bloed van gaat koken is het dit wel:
http://www.machovideo.com/video/Interrogation_18605/

Die vuile teringlijer die haar slaat mag van mij echt snoeihard gemarteld worden. VAN VROUWEN BLIJF JE AF! Zal die kerel eens een schop onder zn hol geven! Teringlijer eerste klas! :wtf: :twisted:

Michel P

Bericht door Michel P » 26 apr 2010, 19:29

Metchu schreef:och och och

ondanks de kleur zitten er echt wel sterke stukken in!
In fitna ook :D

Maus335i

Bericht door Maus335i » 26 apr 2010, 19:53

Marco R. schreef:Ik kijk net op een weblog en ik zie ineens dit. GVD :evil: als ergens mijn bloed van gaat koken is het dit wel:
http://www.machovideo.com/video/Interrogation_18605/

Die vuile teringlijer die haar slaat mag van mij echt snoeihard gemarteld worden. VAN VROUWEN BLIJF JE AF! Zal die kerel eens een schop onder zn hol geven! Teringlijer eerste klas! :wtf: :twisted:
Er zijn helaas wel wat culturen waarin dit gebruikelijk is :p

Marco R.

Bericht door Marco R. » 26 apr 2010, 20:46

Ongeacht de cultuur, zoiets doe je gewoon niet. Bah, laf als je zo naar een vrouw reageert.

Fernando

Bericht door Fernando » 26 apr 2010, 21:20

Metchu schreef:http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 0bc6807000
Actuele documentaire. Afl.: Wilders, profeet van de angst. Terwijl de integratieproblemen van moslims in Nederland juist afnemen radicaliseert Geert Wilders steeds verder in zijn uitspraken over de islam. Zijn donkere angstfantasieën over de oprukkende islam en zijn dromen over oorlog en deportatie slaan bij veel burgers aan. Hoe onrealistisch ze ook zijn, ze leiden tot een klimaat waarin mensen elkaar op straat naar het leven gaan staan. Weinigen durven zich daar over uit te laten, want Wilders heeft het land in de greep van de angst.
Deze 'documentaire' was werkelijk waar een aanfluiting van de eerste orde. Er werd met nooit aangetoonde causale verbanden gewerkt, aannames werden tot feiten verheven, oorzaak en gevolg werd omgedraaid, de problematiek werd niet breder bekeken en als kers op de taart werd W.O. II er _weer_ bijgesleept. Walgelijk. Ronduit walgelijk.
.
Dergelijke rotzooi zal het voornamelijk goed doen bij mensen die toch al een hekel hebben aan Wilders.....en heeft verder geen zin.

Michel P

Bericht door Michel P » 27 apr 2010, 08:17

Niet in NL maar bij onze ooster buren. Krampachtige reakties van de politieke elite op een nieuwe politiek ambiteus persoon. Zo jammer, want wat slaat ze de spijker op de kop!

Afbeelding

Plaats reactie