Hans R schreef:Nou.. we hadden het snel gezien.. wat een saaie route zeg! Gewoon over N wegen.. nee dank je, afgeslagen en lekker bakkie gedaan met Rob (Exige 260) daarna de bloemenbollenroute gereden, was prima!
Dit soort meetings is niks voor mij, wel leuk om Inne, Ruben, Duif even te zien en te spreken.. maar al die rode Fiats met 200 autogespot hangjongeren eromheen, nee dank je!
Volgende keer haak ik bij je aan Hans.
Route was inderdaad niet erg spannend en iedereen hield zich wel heeeeel netjes aan de snelheid.
Verder wel complimenten voor de organisatie, want het zooitje is wel netjes bij elkaar gehouden en opkomst was enorm. Morgen afkicken op werk en nog maar heel lang sparen voor een f355 ozfzo
In Rotterdam was inderdaad echt niet over de hoofden heen te kijken, daar had ik het wel leuk gevonden om op een meer afgesloten terrein te hebben kunnen staan en met alleen maar autogekken te kunnen praten. Nu was niet erg duidelijk wie waar nou bij hoorde (winkelend publiek? rijders?), alles liep door elkaar.
Maar ik had deze opkomst in aantal en soorten auto's niet verwacht en vond de plek op de Sicilieboulevard, afgezien van het vele publiek, wel een leuke plek en gewoon leuk met een tentje erbij met drinken, eten, muziek enzovoort. Prima geregeld. Mistte alleen een toilet... zeikerd als ik ben