ben prima bezig voor m'n portemonnee

Daardoor kan jij natuurlijk zo vaak op vakantieShakes schreef:Honsie,
ben prima bezig voor m'n portemonnee
Ik betaal ook geen wegenbelastingShakes schreef:Niks mis mee geen wegenbelasting.
Benzineprijs zal wel. Tank om de drie weken, Scootertje vol voor 9 euro en weer 300 km en een bruine kop door het zonnetje.
Eigen keus, loop dan niet te zeuren als het wat meer kost.
Het enigste wat ze in Kevelaer hebben is V-Power Diesel, V-Power 95 of Racing 100, dusja om voor die 2 octaanpuntjes meer even op en neer te gaan tegen een zelfde literprijs dan geloof ik het wel en loont het gewoon niet (10 kilometer heen en 10 kilometer terug zit er ook nog eens bij).Marco R. schreef:In Duitsland toch wel? Daar heb je 2 'soorten' V-power dacht ik waarvan één octaan 100 heeft.
Ja zal wel een dikke file staan richting het tankstation, verstook je al je benzine in de file.Xave30 schreef:Wordt echt een gekkenhuis weer daar.
Er zit er hier 1 vlakbij @ Rotterdam.. denk niet dat ik het probeer.Xave30 schreef:Wordt echt een gekkenhuis weer daar.
40+ op gympen. Wat verwacht je anders?Peric schreef:Koop dan geen Mercedes als je de peut niet kan betalen....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], EricYellow, Gert-jan, RS-Ron, S-RS en 19 gasten