Kreeg dus een mail of er van ons nog mensen meegaan.
Dus wie gaat...!?

Voor mensen met toegang tot dat deel op PH:
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=834762
p.s. niet op openbare fora posten
Schiet lekker op als 50% van DF ineens uit spottertjes en AW-dromers bestaat. Tijd voor een "deelnemers" sectie die meelezer-onvriendelijk is.Metchu schreef:p.s. elk df lid kan tegenwoordig op besloten meetings komen ...
Ja ik hoorde dat je voor 10 maanden terug naar Nederland kwam, gaat je auto daarna weer mee naar de VS?Jorik schreef:Ik ben nu druk bezig mn auto naar Nederland te verschepen. Als 'ie op tijd gekeurd kan worden ben ik zeker van de partij!
Dacht dat de opleiding nog wel een tijdje ging duren?Jorik schreef:Ik ben nu druk bezig mn auto naar Nederland te verschepen. Als 'ie op tijd gekeurd kan worden ben ik zeker van de partij!
Ik ben ook voorstander van een meer besloten forum.steve smith schreef:Schiet lekker op als 50% van DF ineens uit spottertjes en AW-dromers bestaat. Tijd voor een "deelnemers" sectie die meelezer-onvriendelijk is.Metchu schreef:p.s. elk df lid kan tegenwoordig op besloten meetings komen ...
Arthur schreef:Daar was/is besloten meetings toch voor??
Besloten meetings
Dit is een afgeschermd forum. Alleen de mensen die al eens eerder een DF meeting bezocht hebben, hebben hier toegang. Tunnel Runs en andere besloten meetings kunnen hier vooraf besproken worden.
Is dat met het overzetten mis gegaan ofzo?
Heb ik niet mee gekregen. Heb het al wel ff opgebracht.Metchu schreef:Arthur schreef:Daar was/is besloten meetings toch voor??
Besloten meetings
Dit is een afgeschermd forum. Alleen de mensen die al eens eerder een DF meeting bezocht hebben, hebben hier toegang. Tunnel Runs en andere besloten meetings kunnen hier vooraf besproken worden.
dat was in het carbagerun topic toch al gebleken dat er "newbies" hier konden posten. Het schijnt al een hele tijd te kunnen, als lid hier mee te lezen.
Klopt, maar als ik dan weer ga is het maar voor zeven maanden ofzo; dan gelden al die leuke voordelen niet meer. Moet t.z.t. even uitvogelen wat de beste optie is. Waarschijnlijk schorsen en ergens stallen.Hans schreef:Ja ik hoorde dat je voor 10 maanden terug naar Nederland kwam, gaat je auto daarna weer mee naar de VS?Jorik schreef:Ik ben nu druk bezig mn auto naar Nederland te verschepen. Als 'ie op tijd gekeurd kan worden ben ik zeker van de partij!
Dat was het plan, alleen is er een enorme vertraging ingeslopen waardoor ze sommigen van ons tijdelijk tewerkstellen in Nederland voordat we doorgaan naar het volgende onderdeel.Christoph schreef:Dacht dat de opleiding nog wel een tijdje ging duren?Jorik schreef:Ik ben nu druk bezig mn auto naar Nederland te verschepen. Als 'ie op tijd gekeurd kan worden ben ik zeker van de partij!
Heeft Peter en mijn aandacht, we beraden ons even hoe we hier mee omgaan.Arthur schreef:Heb ik niet mee gekregen. Heb het al wel ff opgebracht.Metchu schreef:Arthur schreef:Daar was/is besloten meetings toch voor??
Besloten meetings
dat was in het carbagerun topic toch al gebleken dat er "newbies" hier konden posten. Het schijnt al een hele tijd te kunnen, als lid hier mee te lezen.
Nutkees schreef:Had al weer een sms gehad van een ritjesbietser..... Lijkt me weer enorm leuk om een tunnelrun te doen net als in London, al heeft London bij mij nog steeds de voorkeur....
Eind mei ben ik helaas niet in de gelegenheid, dus moet het even laten schieten, volgende keer beter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten