Gaaf, de verschillende camerapositie's!Andre schreef:Nog even wat hoogtoerige bmw motoren in actie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XjUG0TLtn1o&NR=1[/youtube]

Gaaf, de verschillende camerapositie's!Andre schreef:Nog even wat hoogtoerige bmw motoren in actie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XjUG0TLtn1o&NR=1[/youtube]
Klopt Ferrari heeft al meerdere malen aangegeven het gebruik van turbo's in de toekomst niet uit te sluiten.ErikMartijn schreef:Die hebben volgens mij ook al aangekondigd in de toekomst turbotechniek te gaan gebruikenRobin schreef:We vergeten het merk met de meeste hoogtoeren know how voor straatauto's. Ze komen uit Maranello.Tom Westendorp schreef:Wel zonde dat Honda en Porsche straks waarschijnlijk de enige zijn die nog echte atmo motoren bouwen.
Maar dan is 't met 't woord 'betaalbaar' ook gedaan, net als bij Porker natuurlijk...
Heb inmiddels in enkele testen gelezen dat de b.v. de nieuwe 5-serie nog steeds een sedan is die veel rijplezier geeft. Het uiterlijk is misschien voor sommige niet heel spannend. Maar dat is een kwestie van smaak, ik heb ook nog geen F10 gezien met M-pakket, dat zal een stuk goed maken. Net als bij de e60 met M-pakket. En het gewicht is vrijwel gelijk gebleven en de motoren worden alleen maar beter. De 535i komt ook met hybride uitvoering, dus nog meer paarden en meer trekkracht.RudolfNW schreef:Ze moeten nu gaan uitkijken ja.
Anders is BMW straks het Alfa Romeo van nu.
Teert ook alleen op de sportiviteit van vroeger, nu maakt Alfa alleen nog maar te zware sportief ogende auto's...
Niet echt, het laatste wat ik heb gehoord is dat hij een aangepaste versie van het n55 blok krijgt en ongeveer 1500 kg. gaat wegen. Hij krijgt wel een carbon dak, dat is dan wel weer gaaf 8)FerdiACS1 schreef:Weet jij al meer Erik? Motorblok vermogen en gewicht?
Ik denk en hoop trouwens dat ik dat fout heb, want volgens mij is de gewone 135i 1460 kg.Tom Westendorp schreef:1500 kilo, lekker dan! Too little too late.
Gebruikers op dit forum: Stefan R en 6 gasten