damn you rooney!
een goal voor de beienaren en het is verlenging

komen zeker geen penalty's met deze stand, als Bayern scoort zijn ze verder op gemaakte uitdoelpunten!Robin Hartog schreef:Mooi doelpunt trouwens, die tweede van ManU.Mooi met het hakje
![]()
Ik weet niet, ik hoop eigenlijk dat Bayern er nog een inschiet en op naar de penalty's. 8)
Ja, dat dacht ik dus ook al, maar de officiële 'aggregate' zegt nu 4-3. Wanneer Bayern zou scoren zou het 4-4 worden. Dus penalty's? Ik snapte het ook niet, want volgens mij ging het ook om uitdoelpunten etc.Michel P schreef:komen zeker geen penalty's met deze stand, als Bayern scoort zijn ze verder op gemaakte uitdoelpunten!Robin Hartog schreef:Mooi doelpunt trouwens, die tweede van ManU.Mooi met het hakje
![]()
Ik weet niet, ik hoop eigenlijk dat Bayern er nog een inschiet en op naar de penalty's. 8)
Michel
Duidelijk.Metchu schreef:zucht...
verlenging en penalties kan alleen als de tegenstander dezelfde cijfers heeft als de vorige wedstrijd
dus 2-1 bayern? dan moet het 2-1 manchester worden..
daarna tellen de uitdoelpunten "extra" mee...
dus bij een 3-2 stand heeft bayern 2 uitdoelpunten gemaakt en manchester maar 1 uitdoelpunt... dus bij een agg van 4-4 gaat bayern door op basis van de uitdoelpunten
Robin Hartog schreef: [/noob]
Ik zie mezelf als een professionele voetbaln00b.Metchu schreef:Robin Hartog schreef: [/noob]
hihi
p.s. ROOD!!! MUHAHAHAHAHA 10 man :twisted: :twisted: :twisted:
Echt? Ik volgde het half half, was bericht aan het type.Metchu schreef:was buiten de zestien en het waren 2 gele kaarten
[/noobbasher]
:banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:Roy schreef:Gaat die Duitsers niet lukken, opbokken
Hahaha, klootzakMetchu schreef::banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:Roy schreef:Gaat die Duitsers niet lukken, opbokken
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Enrico, Enzo, Eric Z, erwin20vt, Luco, Martijn_bmw, vester86 en 5 gasten