Hallo, ik zou graag van de steenslag afwillen van o.a. op de motorkap en de spiegels, ook van kleine krasjes die rondom de Bimmer 523i (cosmoszwart) zitten wil ik vanaf.
Spuiten is geen optie omdat er altijd wel een krasje opkomt, dat is gewoon zonde van het geld.
De velgen zou ik ook willen opknappen i.v.m. stoeprandschade. De doffe koplampen zou ik willen vervangen, op HLautomotive kun je een nieuwe imitatieset kopen, maar is dat te doen met uit-, om- en inbouw?
Graag hoor ik goed advies hoe dit aan te pakken, of eventueel zelfs voor een redelijke prijs te laten doen door vakmensen.
Groetjes Dé Pikkebaas.
Steenslag verwijderen
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Re: Steenslag verwijderen
steenslag verwijderen is goed mogelijk...
je moet dan de putjes in de lak opvullen met een lakstiftje, goed laten drogen en dan vervolgens weer vlak schuren t.o.v. de lak (wetsanding) en polijsten. Kan echt heel erg mooi worden maar je moet wel weten wat je doet!
Ik weet dat boyd van b-polished.nl dit goed kan. Ik geloof dat er hier op het forum ook wel wat auto-detailers zitten maar ik weet niet precies wie dit kan.
Aan te raden is dan om je hele auto te laten polijsten, zal die enorm van opknappen!
Velgen zal toch afdraaien en spuiten of coaten worden als je het goed wilt doen
je moet dan de putjes in de lak opvullen met een lakstiftje, goed laten drogen en dan vervolgens weer vlak schuren t.o.v. de lak (wetsanding) en polijsten. Kan echt heel erg mooi worden maar je moet wel weten wat je doet!
Ik weet dat boyd van b-polished.nl dit goed kan. Ik geloof dat er hier op het forum ook wel wat auto-detailers zitten maar ik weet niet precies wie dit kan.
Aan te raden is dan om je hele auto te laten polijsten, zal die enorm van opknappen!
- Pikkebaas
Dank je,Jules schreef:steenslag verwijderen is goed mogelijk...
Het zal mettertijd dan toch polijsten worden maar wat ik al zei, daar moet je toch wel enige kennis en kunde voor hebben.
-
Ik ben ook wel benieuwd hier naar. Op de CSL zit best wat steenslag en laten spuiten vind ik eigenlijk ook zonde..