Roman,Roman S. schreef:Is zo te zien voor de opnames voor TF&TF Tokyo Drift. Gaat wel lekker gecontroleerd omhoog met weinig bewegingsruimte
Dit is Remmo Niezen in een nederlandse parkeergarage.
Roman,Roman S. schreef:Is zo te zien voor de opnames voor TF&TF Tokyo Drift. Gaat wel lekker gecontroleerd omhoog met weinig bewegingsruimte
Hoeveel etages en wat kost daar staan per uur?Jules schreef:Duitse parkeergarage
Dan zit ik er volkomen naastMathieu schreef: Roman,
Dit is Remmo Niezen in een nederlandse parkeergarage.
Ik vind 't dus teveel Playstation en teveel gedans net als wat die Jappen doen, de wagen komt niet strak terug beetje Ken Block, ik vind er niet veel aan.Robin schreef:Vind 't nou niet echt bijzonder, maar ding klinkt wel goed, beetje teveel Need for Speed/Dirt idee:
http://www.autojunk.nl/2010/03/tanner-f ... reet-drift
RHD erbij kopen voor rechter bochten?Jules schreef:Nog een vraagje: m'n linkerbochtje gaat veel lekkerder en voelt veel natuurlijker aan dan rechts.. is dit een kwestie van knop om en oefenen of is er een andere oplossing
+1. Intrax + 50% sper + finnig TS torretje =Jeroen schreef:Netjes Sieger! Ik neem tenminste aan dat je dat zelf bent.
Dat was Rhys Millen, die heeft hem daar ook zo in een keer naar boven geschoven...Roman S. schreef:Dan zit ik er volkomen naastMathieu schreef: Roman,
Dit is Remmo Niezen in een nederlandse parkeergarage.Meende dat team Falken wat bijgedragen had aan het stuurwerk en in de film zit een soortgelijke situatie...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten