Tja, tja, tja, de 400 serie blijft me bezighouden (het stoute buurmeisje is prachtig, maar valt niet echt de prijscategorie van de 400s, vrees ik). Hij laat me niet los en de prijzen stijgen en stijgen maar.
Duidelijk: de 412 is beter, moderner, die moet je hebben, etc. Ik kan daar in mee gaan, maar.... Ik vind hem lelijker dan de 400's. Het dashboard en het stuur zijn meer plastic-fantastic en de velgen zijn plat ipv. lekker diep. Op de 1 of andere manier maakt hij een minder exotische en meer gewone indruk op me. Zouden er behalve de velgen en het interieur meer verschillen tussen de 400 en 412 zitten? Het lijkt wel alsof de daklijn anders is.
@Steve: point taken, wat betreft de carbs. Het moet dus een injectie zijn, ook al verlies je een stel pk's onderweg. Maar het gaat me niet echt om de pk's (die haal ik wel elders), het gaat me meer om heerlijk cruisen door Toscane of het narijden van de Targa, dat soort dingen. Zou dit een geschikt aparaat zijn?
http://home.mobile.de/home/details.html ... erPictures" onclick="window.open(this.href);return false;
Of is het beter een 412 voor een geschikte prijs te zoeken, ook al krijg ik van de 412 niet dat hebberige gevoel (misschien 400 velgen en een leren stuur aanbrengen om dat op te lossen?), zoiets:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1 ding is zeker: het moet wel een handgeschakelde versie zijn. Ten eerste zijn ze zeldzamer dus op de lange duur meer waard, en ten tweede: een 3 versnellingsbak van GM? Neuh...
