ssssssstttM-bitious schreef:Zou je niet eens even aan je werk gaan?

ssssssstttM-bitious schreef:Zou je niet eens even aan je werk gaan?
Daar sla je de spijker precies op zijn kop. De Stoptech blijft onwaarschijnlijk lang goed. De Evo boys hebben standaard Brembo, maar stappen voor het circuit allemaal over op Stoptech. Let er wel op dat je de nieuwe set goed inremt! Daar zijn voorschriften voor.Downforce Hans schreef:Ik heb voor de Stop tech gekozen omdat het prijstechnisch aantrekkelijker was dan de brembo set.
De kwaliteit van brembo is gevoelsmatig van een hoger niveau als je het mij vraagt.
Ik heb ook voor de Corvette een brembo 15 inch set liggen en je ziet toch wel verschil.
Ik reed met andere schijven en blokken en volgens Cor die al een paar jaar met de stoptech set rijd remde mijn auto bijna net zo hard als die van hem.
De Stoptech set houd het alleen langer vol en kan je gewoon heel de middag knallen zonder dat het een krimp geeft, sterker nog het remt te hard voor op het circuit met straat banden.
Nu heb ik al dat de auto voor een bocht in de abs vliegt met de standaard remmen.
Gelukkig heb ik een set wielen van CCW besteld in de states waar semi slicks ondergaan zodat ik van dat probleem ook af ben.
Grtz,Hanz06
p.s. die 15 inch set is nog steeds te koop.
dat klopt op zich wel, maar ze hadden ook upgraded Brembo kunnen nemen, maar ze kiezen allemaal Stoptech.Downforce Hans schreef:Frank,
De brembo set die op de evo zit is heel anders dan de set die ik hier heb liggen.
Je hebt daar ook gradaties in.
Inremmen doe ik altijd al zou het wat bijgeleverde blokken betreft niet hoeven als ik de tekst op de doos goed begrijp.
Voor de schijven geld dat natuurlijk niet, die moeten wel ingeremd worden......
Grtz,Hanz06
In die tijd reed ik erg op de limieten van de auto (ring), dan is zo'n remmenset heerlijk, maar daar tegen over stond, dat de auto op andere fronten ook veel meer op zijn donder kreeg.Tim N schreef:Maar niet op elke andere auto na de S3 het idee gehad om weer voor een Movit set te gaan?
Lijkt me als je er eenmaal aan gewend bent (lees verwend bent geweest met enorme ankers) je niet anders meer zou willen rijden?
JWD schreef: Ik word persoonlijk altijd een beetje panisch als mijn auto zo schoon is, elk plasje en elke stoffige weg zie ik dan als bedreiging.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Downforce Hans, EvdP, Hitz, Joël D., Kadett, Marc Sierra, SlowCo, Spinazie, StefanW en 15 gasten