Fase I, maar motor omgebouwd naar fase II (+ de volledige RVS uitlaat met race kats er in). Ongeveer 265PK (volgens de leverancier van de uitlaat + arbox zouden dat er iets meer moeten zijn, maar ik geloof niet zo in van dat soort verkoop praatjes). Hij loopt wat lekkerder door in de toeren (tevens: max toerental is naar 7500 ipv 7150 gebracht) vanwege de beademing zeg maar.
Fase II stuurt een fractie beter dan een fase I; grootste verschil zit 'm in de bouwkwaliteit van de fase I en de motor (los van het exterieur/interieur die zicht baar anders zijn

). Dat sturen is grotendeels op te lossen door de KW variant 3 (die er dan ook onder zit).
Circuits ? Niet met de V6, wel met een e30'je (af en toe Nurburgring + los circuitdagje (o.a. SPA en zolder (eran racing))).
Ga het volgend jaar wellicht eens proberen met de V6. Het is een beetje zonde om 'm af te schrijven, vandaar eerst extra ervaring opgedaan met e30/325.
In het droog niks op de wegligging aan te merken (veel spookverhalen doen de ronde over de V6, maar ik denk dat dat niet terecht is), mega grip; in het nat moet je wel een 'beetje' opletten
Vanwege de zeer beperkte stuuruitslag (en de spoorbreedte/wielbasis verhouding) heb je weinig ruimte om de auto op te vangen, dus je moet wel snel zijn.
De fun factor als je lekker door de Eifel, Alpen, Pyreneeën rijdt is
erg groot, ken weinig/geen auto's met dezelfde fun-factor voor dit budget (wel auto's die harder gaan). Alleen is het tentje om mee te nemen tijdens de tripjes vrij klein, want bagage ruimte is wat beperkt...
Het geluid is ook super (opzwepend zou ik haast zeggen).
Foto's moet ik even kijken hoe die te plaatsen, anders stuur ik die wel naar Peter die weet daar volgens mij meer van.
MW