Waarom reageer ik eigenlijk

Als bezitter van 'n zwemdiploma neem ik 't niet op tegen Pieter van den Hoogenband hoor.Jeroen schreef:@ Stephane: idd. En als bezitter van een race licentie + driftlicentie, (oud) deelnemer aan driftwedstrijden, 9 jaar trackday en drift ervaring zal ik er wel niks vanaf weten![]()
Waarom reageer ik eigenlijk
Jeroen schreef:Jij ook een fijn Pasen!
Dat zeg ik toch ook niet?Emiel schreef:Dat is klinkklare onzin , AYC hoef je er echt niet af te slopen om te kunnen driften. Zodra beide wielen grip verliezen werkt AYC niet meer en als het te hard gaat met te veel wielspin dan werkt het ook niet.Peter Tunissen schreef:Een EVO wil op droog echt wel dwars hoor; zeker als je AYC eraf sloopt of meteen een RS neemt.
Ik dacht dat jij alleen van Ford hield? Je kan mooi driften zo te zien, gave Evo rijd je ook? O nee, dit is een van het net geplukt filmpje. De vraag was of je een filmpje wou posten waar jij in een Evo aan het driften bent... Niet een of andere drift champ uit JP!DannySierra schreef:U vraagt wij draaien !!
Ik zie geen nat wegdek ??
Tja of je kan driften of je kan het niet !!
Top!!!! Nog eentje volgens mij, dan gaat de dag zeker door.markk schreef:Yes, ingeschreven voor 11/4 a.s. Hoop dat het doorgaat. Heb er zin an.
Laatste keer in Papenburg was de eerste keer met FD in 2003 ofzo en met de e30 M3
Mark.
Gelukkig goed afgelopen! Toch wel schrikken.. Bijna thuis gekomen rijd ik op een rotonde (heel normaal dus) en komt er van rechts een meisje met een bromfiets aan. Te hard en remt ook te hard, slipt met d'r voorwiel en gaat onderuit. Spiegeltje van bromfiets kapot en meisje geschrokken / huilen.
Kom je toch ook lekker de zaterdagavond daarheen, doe ik ook, hotel kost je 6 tientjes ofzo, gezellig avondeten daar, hoop borrelpraat, halve liters, normale tijd op de volgende ochtend en lekker knallen, betere baan als daar met grint ipv vangrails/bomen krijg je niet!Topfuel schreef:Het is zo'n rot end rijden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten