Vervolgens sta ik in twee banen voorgesorteerd voor links. Staat iemand naast me en die trekt wat sportief op. Ik was sowieso al van plan de linkerbocht te driften maar moest dus nu echt even van z'n plaats want anders zat "hij" in de drift naast me. Dus vol weg, 1, door naar twee, insturen en onderstuur. Ik was inmiddels m'n zijganger al een wagenlengte voor dus op het gas en daar kwam de achterkant al. Er vervolgens vol uitgedrift

Avond begon dus erg goed. Nog wat gespeeld en vervolgens huiswaards gekeerd met het idee dat ik weer eens een circuitdagje op een nat Zandvoort of Papenburg nodig heb. Bijna thuis gekomen rijd ik op een rotonde (heel normaal dus) en komt er van rechts een meisje met een bromfiets aan. Te hard en remt ook te hard, slipt met d'r voorwiel en gaat onderuit. Spiegeltje van bromfiets kapot en meisje geschrokken / huilen. Was gelukkig verder weinig aan de hand. Wel zegt dat "wicht" nog dat ze niet anders kon omdat d'r andere (achter) rem niet werkt... En rijd daarna ook vervolgens vrij hard/wild weg naar huis. DAT MOET JE DIE VOORREM MAKEN MENS !!! Ben uiteraard even achter d'r aan gereden zodat ik zeker wist dat ze goed thuisgekomen is. Argghh...pubers...het had m'n dochter kunnen zijn...
Anyway:
- het is glad
- dat kan in een EVO heel leuk zijn
- dat is op een brommer met alleen een voorrem wat minder
- het is tijd voor een nat circuitdagje...
Mark.