-Ferrari 599XX
-Porsche 911 GT3 R Hybrid apparaat
-2 ABT R8's aan het trainen (?) voor de 24h van de Ring
-2 Scirocco's aan het trainen (?) voor de 24h van de Ring
Op de GP-strecke:
-David R. met de M3
-Cor met z'n Corvette
Ja, die! Toevallig ook vlakbij die plek.Martijn Koevoets schreef:Niet toevallig deze?Jurjen schreef:Een zwarte Nissan Skyline GT-R met Time Attack stickers in Groningen.
Misschien wilden ze het er niet in, maar juist er overheen gooien!?duifjes.com schreef:Zilveren E 55 AMG @ Eindhoven
Oja....2 mannen met een jerrycan op de A50 aan de wandel........2 km verderop....stond hun Prius*(je moet er wel benzine in gooien dommo's)
Peter van den Berg schreef:Misschien wilden ze het er niet in, maar juist er overheen gooien!?duifjes.com schreef:Zilveren E 55 AMG @ Eindhoven
Oja....2 mannen met een jerrycan op de A50 aan de wandel........2 km verderop....stond hun Prius*(je moet er wel benzine in gooien dommo's)
Ik ben voor!Peter van den Berg schreef:Misschien wilden ze het er niet in, maar juist er overheen gooien!?duifjes.com schreef:Zilveren E 55 AMG @ Eindhoven
Spot-fail van mijn kant danRickstah schreef:Is gewoon een CLS 500
Had ik em al in gezetSteV6 schreef:Die Merc kan dus zo naar het spot de neppert topic
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, MarcF en 0 gasten