Staat idd geen HD op de bon....partyondude schreef:Heb je wel de HD versie dan?
Bij X-Sportscam kost die €350,-

Staat idd geen HD op de bon....partyondude schreef:Heb je wel de HD versie dan?
Bij X-Sportscam kost die €350,-
Het moet kunnen. Ik heb via Paypal betaald en het werd gewoon van mn rekening afgeschreven. Ik heb ook geen credit card.Richardt. schreef:Vraagje:
Heb eindelijk Paypal geactiveerd.
Wil nu een aantal van die dingen bestellen en nu moet ik alsnog m'n creditcard nummer etc. invullen. Terwijl ik juist Paypal via m'n betaalrekening laat lopen.
Heb nog geen geld op Paypal gestort, zal ie daarom automatisch aangeven dat ik m'n creditcard gegevens in moet vullen?
Nee, ik heb nooit geld op mijn paypal rekening gestort. Heb overigens geen idee meer hoe ik dat toen gedaan heb. (2 jaar geleden aangemaakt en nog nooit gebruikt).Richardt. schreef:Maar heb jij dan eerst geld op je Paypal account gestort of wordt het automatisch van je rekening afgeschreven?
Ik wordt op de site ook niet veel wijzer tot nu toe
Dat dacht ik ook en dat heb ik dus ook gedaan, maar wanneer ik dus iets wil bestellen moet ik alsnog m'n creditcard gegevens invullen. Neem aan dat dan overal zo is en niet maar bij een verkoper?Hunter schreef:Paypal kan je gewoon koppelen aan je huidige rekening.
Zo hoef je dus helemaal niets op een paypalrekening te storten of iets dergelijks.
Als je jouw paypal account koppelt aan je bankrekening, worden er 2 kleine bedragen gestort op je bankrekening, deze bedragen dien je te bevestigen in jouw paypalaccount, en dan is het akkoord.
Ah dat is toeval!PatrickC2 schreef:Ik heb die van mij al binnenBest snel, 25 maart besteld en vandaag ontvangen :banaan:
Van mij is ook binnen, klein geel envelopje! (Mail dat het verzonden was kreeg ik (Friday, March 26, 2010 3:35 AM)PatrickC2 schreef:Ik heb die van mij al binnenBest snel, 25 maart besteld en vandaag ontvangen :banaan:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten