Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Xave30

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Xave30 » 31 mar 2010, 15:47

GTRene schreef:
Xave30 schreef:
GTRene schreef:kopje rustgevende thee :mrgreen:
Zo simpel is het vaak niet.
...4 vrouwen op de vuist en 2 waren zo erg wow...scary zo hard, .....
maar wat een power vonkte daar af, kon je een dag Almelo van energie mee voorzien :hosanna:
:lol: Rene
Waarom ben je niet gaan helpen?

1.Vraag anderen om hulp en spreek samen de dader aan.
2.Bel 1-1-2.
3.Blijf bij het slachtoffer.
4.Maak foto’s voor de politie en meld je als getuige.

Veiligheid heb je zelf in de hand

Metchu

Bericht door Metchu » 31 mar 2010, 15:49

René zat meer met ze hoofd bij het feit hoe deze heethoofden in bed zouden zijn... ALLE 4!!! :mrgreen:

Xave30

Bericht door Xave30 » 31 mar 2010, 15:53

:P :P :P :roflol:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 31 mar 2010, 15:54

Metchu schreef:René zat meer met ze hoofd bij het feit hoe deze heethoofden in bed zouden zijn... ALLE 4!!! :mrgreen:
Tegelijk! :shocking:

Maaruh, als vrouwen serieus ruzie hebben gaat het er ook echt vuil aan toe. Wat dat betreft ga ik liever op de vuist met een man dan met een vrouw :lol:

Xave30

Bericht door Xave30 » 31 mar 2010, 15:55

Ja, een vrouw terugslaan is een double no-no.

@Richardt- Ik snap wat je bedoeld :)
Van:
Afbeelding

Naar:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Xave30 op 31 mar 2010, 16:00, 3 keer totaal gewijzigd.

JP

Bericht door JP » 31 mar 2010, 15:55

GTRene......vrouwen .........heethoofden............vuisten...........bed

Toch maar ff vorige pagina lezen, waar het écht over gaat ..... :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2010, 16:32

Richardt. schreef: Maaruh, als vrouwen serieus ruzie hebben gaat het er ook echt vuil aan toe. Wat dat betreft ga ik liever op de vuist met een man dan met een vrouw :lol:
dat dacht ik ook nog bij het zien daarvan, daarom was het ook best moeilijk voor die paar "uitsmijters" om ze uit elkaar te houden, je wil ze ook niet weg meppen (een vrouw) maar het grappige was, die dame (gewoon een vriendin) die naast me stond en die ene uitsmijter kende, zei van waarom pak je haar niet harder aan, of geef der een stoot :mrgreen: (die dame sloeg wild om der heen en hij kreeg ook wat onbedoelde tegen hem aanrakingen zo wild was ze) waarop hij rood aanliep en zei, ja ben ook veel te goed voor vrouwen :mrgreen:
Is ook moeilijk heel vroeger (jaja long time ago) toen ik nog aan oa Judo deed, moest je soms ook tegen vrouwen die in de groep zaten...das toch anders en je bent meteen wat voorzichtiger :bag:

Tom Verhaaf

Bericht door Tom Verhaaf » 31 mar 2010, 17:15

Bovendien is het als man ook niet eens toegestaan een bitchfight te beëindigen. Je hebt op de enige juiste manier gehandeld Rene! :thumbup: Hoewel een filmpje voor degenen die er niet bij waren wel zo aardig was geweest.

Fernando

Bericht door Fernando » 02 apr 2010, 21:32

Ambassadeurs declareren tonnen

De Nederlandse ambassadeurs in het buitenland declareren erop los. Vooral onze landvertegenwoordiger in Frankrijk maakte het bont: in 2008 kreeg hij 182.000 euro voor onder andere promotie-activiteiten en 'persoonlijke reizen'. Dit blijkt uit cijfers die De Pers in handen kreeg.

Onze landvertegenwoordiger in Frankrijk steekt met kop en schouders boven zijn collega's uit. Ook ambassadeurs in Amerika, Japan en Rusland declareerden behoorlijk veel, zij kregen meer dan een ton.

Champagne

De Franse megadeclarateur gebruikte het geld goed. Zo spendeerde hij alleen al 14.000 euro aan champagne. In 2007 declareerde hij nog 142.000 euro.
Geniaal toch...

GTRene

Bericht door GTRene » 02 apr 2010, 21:38

goede voorbeelden van volksvertegenwoordigers...
in mijn ogen net zo erg als die beleggings-lui e.d. die met geld van de klanten lekker feestvieren en luxe zaken kopen.

ze moeten meer verantwoording dragen, en de mensen die die zaken controleren moeten meer zeggenschap krijgen ofzo...want wat helpt controleren e.d. als ze vervolgens geen maatregelen nemen en het vele jaren laten slepen...vaak pas als de media erop toeziet komt er wat actie....en dat van het belasting-geld.

schande.

Fernando

Bericht door Fernando » 02 apr 2010, 23:13

Dikke Lol:

Afbeelding
Waarom wachten tot het donker is om in te breken. Want overdag werken de mensen immers en is het huis leeg. Gisteren is bij vrienden van mij in de Hamerstraat, vlak achter de Boekhorststraat in het centrum van Den Haag, voor de zoveelste keer een poging tot inbraak gedaan. Twee mannen van 'Noord Afrikaanse' afkomst probeerden via de achterdeur met een koevoet en ander gereedschap binnen te komen. Een buurman hoorde lawaai en heeft vanuit zijn slaapkamer een duidelijke foto van de inbrekers kunnen maken. Het duo is vervolgens via de achteringang gevlucht. De politie is uiteraard al op de hoogte, maar ze hebben nog niemand kunnen aanhouden. Wellicht vroeger mee op school gezeten? Laat het weten! 0900-TUIG of per mail (Trouwens, een record! Duidelijkste foto ooit op GeenStijl van een stel jatkezen )

bron:geenstijl.nl

GTRene

Bericht door GTRene » 02 apr 2010, 23:24

wat mooi gedaan :clap: onaangenaam verrast...al moet je als fotograaf wel uitkijken want ze weten je nu te vinden...maar bravo voor die buren :clap:

hoop dat ze snel opgepakt worden.

JP

Bericht door JP » 02 apr 2010, 23:59

YOUR BUSTED :mrgreen:

Alleen dat Noord-Afrikaanse kan ik niet volgen. Kan naar mijn inziens toch ook wel uit het Oosten(blok) komen, en als die alleen komen om te 'shoppen', dan vindt je ze toch niet.

EG

Bericht door EG » 03 apr 2010, 00:34

Ik twijfel ook of dit wel 100% Marokkanen zijn (en ik woon toch echt in een stadsdeel vol met die gasten)... Kan net zo goed Oostblokkers/Roemenen/Bulgaren zijn.

Trouwens, als het echt Marokkanen waren geweest zou die buurman echt wel klappen hebben gehad of ze hadden die camera in beslag genomen, weet ik zeker.

Dat deze gasten overdag inbreken, en dat ze niet eens de camera eisen zegt voor mij genoeg, lijkt me sterk dat het Marokkanen zijn.

Metchu

Bericht door Metchu » 03 apr 2010, 02:54

boeie wat ze zijn? Het is schorriemorrie... dat is voldoende!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 apr 2010, 08:00

Metchu schreef:boeie wat ze zijn? Het is schorriemorrie... dat is voldoende!
schorriemorrie, vlegels, schavuiten, schobbejakken, stouterikken, boefjes!!!!!!!!111111!!!!!!!!!

Ze wilden alleen maar 'n pakje thee van 't aanrecht jatten hoor!

Fernando

Bericht door Fernando » 03 apr 2010, 08:55

Natuurlijk boeit het wat ze zijn de ene bevolkingsgroep heeft nou eenmaal wat meer schorremorrie dan de andere groep. Benoemen zodat we kunnen bouwen.... :bag:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 03 apr 2010, 09:33

Robin schreef:
schorriemorrie, vlegels, schavuiten, schobbejakken, stouterikken, boefjes!!!!!!!!111111!!!!!!!!!

Ze wilden alleen maar 'n pakje thee van 't aanrecht jatten hoor!
Nee, dat zie je verkeerd! Ze zagen dat de deur beschadigd was dus hebben ze een veil gepakt en wat plamuur om het weer netjes te maken. Andere schobbejakken hadden het vernield :wink: :bag:

Metchu

Bericht door Metchu » 03 apr 2010, 09:39

Fernando schreef:
Natuurlijk boeit het wat ze zijn de ene bevolkingsgroep heeft nou eenmaal wat meer schorremorrie dan de andere groep. Benoemen zodat we kunnen bouwen.... :bag:

ja, leuk dat benoemen! Maar hoe WEET je in godsnaam waar ze vandaan komen? Ze hebben toch niet hun paspoort achter gelaten? :mrgreen: wat een gelul

GTRene

Bericht door GTRene » 03 apr 2010, 11:35

zouden het "broeders" zijn? die de heilige Jijat uitvoeren? :hmmm:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 apr 2010, 16:20

GTRene schreef:zouden het "broeders" zijn? die de heilige Jijat uitvoeren? :hmmm:
Flauw hoor!
Zijn gewoon Gristenhonden. Net als in die metro van Moskou deze week:Dolgedraaide Staphorsters OF 't Vaticaan zit erachter!!!!!!111!!!!!!!

Ik zweer 't je!!!!@!%^&^&^!!1!

Snipe

Bericht door Snipe » 04 apr 2010, 20:54

Verval, degeneratie, treurigheid: noem het zoals je het noemen wilt.
Sugar Lee Hooper dood: binnen de kortste keren honderden reacties
Rudy Kousbroek dood: 1 reactie

Of ik zit er helemaal naast en de mensen die zich voor Kousbroek interesseren vinden het niet nodig om de hele wereld op de hoogte te stellen van hun gevoelens hieromtrent. Laten we het hopen.

Michel P

Bericht door Michel P » 04 apr 2010, 21:14

Robin schreef:
GTRene schreef:zouden het "broeders" zijn? die de heilige Jijat uitvoeren? :hmmm:
Flauw hoor!
Zijn gewoon Gristenhonden. Net als in die metro van Moskou deze week:Dolgedraaide Staphorsters OF 't Vaticaan zit erachter!!!!!!111!!!!!!!

Ik zweer 't je!!!!@!%^&^&^!!1!
:mrgreen: :beer:

Peric

Bericht door Peric » 04 apr 2010, 21:44

Metchu schreef:jongens, een meisje van 15 is nog niet volwassen... Die lopen met allemaal verwarde gedachtes rond. Wij weten niet wat de situatie is en hoe het zich allemaal afgespeeld heeft. Weet jij veel, voor hetzelfde geldt heeft die docent voor de zoveelste keer weer een sexgrapje gemaakt richting het meisje. Je weet het niet. Ik kan voor de rest niets met dit soort berichten. Wel weet ik wel dat er op VMBO's eenmaal heel veel zorgenkindjes lopen die vanwege de omgeving en opvoeding gewoon een fucked up life hebben en die soms machteloos zijn. Om meteen dwangbuis te roepen is zo makkelijk...
Beetje laat, maar moet 't toch effe kwijt..

Dus als ik het goed begrijp praat jij geweld goed....

Ook al heeft die docent voor de zoveelste keer een sexgrapje gemaakt.. Dan moet ze daar mee naar de directie van de school, niet die leraar naar z'n keel grijpen.

Metchu

Bericht door Metchu » 05 apr 2010, 03:19

Nee ik praat het geweld niet goed Peric. Dat zie je verkeerd. Maar zo'n meisje in de verdom hoek helpen wordt niemand beter van. Wat ik wil zeggen dat er al veel eerder bij dit soort gevallen ingegrepen moet worden. Vooral in het onderwijs zijn er vaak genoeg gewoon incompetente mensen!! En als je dit soort gevallen niet voorkomt/helpt... dan ben ik bang dat de hele jeugd een terugval gaat krijgen.

Plaats reactie