BMW X5M & X6M - officieel

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Petrolhead Tom

Re: BMW X5M & X6M - officieel

Bericht door Petrolhead Tom » 23 jan 2010, 13:13

GTRene schreef::hosanna: :df: wat een ontzettend ruige bak zo op de foto JP (in het eggie te groot)
als ze dit in formaatje 1 serie (niet coupe) hadden gedaan wast best een leuk ding vanuit deze hoek, zo lijkt ie compact.

mooie kleur blauw en met die wielen :thumbup: voor zo'n bak.

Afbeelding
Ok, toegegeven het is misschien nog de alcohol van gisteren maar eerlijk! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Hiermee laat je de wereld zien dat je echt overal maar dan ook overal de schijt aan hebt! Niets kan je interesseren! Ik wil er een! En als groenlinks dan een bijeenkomst heeft er een vierwiel burn out maken :clap:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 jan 2010, 16:03

Tom Westendorp schreef:
GTRene schreef::hosanna: :df: wat een ontzettend ruige bak zo op de foto JP (in het eggie te groot)
als ze dit in formaatje 1 serie (niet coupe) hadden gedaan wast best een leuk ding vanuit deze hoek, zo lijkt ie compact.

mooie kleur blauw en met die wielen :thumbup: voor zo'n bak.

Afbeelding
Ok, toegegeven het is misschien nog de alcohol van gisteren maar eerlijk! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Hiermee laat je de wereld zien dat je echt overal maar dan ook overal de schijt aan hebt! Niets kan je interesseren! Ik wil er een! En als groenlinks dan een bijeenkomst heeft er een vierwiel burn out maken :clap:
LOL zoiets dacht ik ook. Vinnum wel stoer. Die enorme luchtinlaten in de voorbumper. In de linker past Koenders, de rechter Farah Karimi. :twisted:

En 't midden is bestemd voor Camieleke :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jan 2010, 16:06

daar komt ie al aan, jacht makend op....

Afbeelding

Afbeelding

:mrgreen:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 25 jan 2010, 21:18

Snowperformance:

JP

Bericht door JP » 29 mar 2010, 16:51

Mercedes-Benz ML63 AMG (510 hp) vs Porsche Cayenne Turbo Evotech (530 hp) vs BMW X6M Evotech (625 hp)

:thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 29 mar 2010, 17:23

Wat een on-ge-lo-ve-lij-ke prutsers in de sneeuw! :bag:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 04 dec 2010, 00:35

Ben meestal wel van het orginele, maar deze mag er best zijn:
http://www.autostrada.tv/categorie/prom ... Autostrada

GTRene

Bericht door GTRene » 04 dec 2010, 00:55

inderdaad mooie combinatie zo,
wat me wel opvalt is dat ze de vaak lelijke achterkant onder zeg maar niet laten zien en niet van opzij, dan zie je dat een X6 vaak niet echt euh zo mooi is :mrgreen:
maar zo op de video wel fraai, ze laten net de mooie inval hoeken zien.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 mei 2011, 10:45

net een mailtje van de dikke G-power X5M
Der modifizierte BMW X5 M hat dabei gute Chancen unbehelligt zu entkommen, schließlich ermöglicht der TYPHOON Widebody-Kit eine bis zu 15% höhere Kühlleistung beim 4.4l V8 Bi-Turbo Triebwerk und schafft somit die Vorraussetzungen für eine Anhebung der Basisleistung von 555 PS auf überlegene 650 PS. Geschmiedete 23’’ G-POWER SILVERSTONE RS Räder mit 315/25 ZR 23 Bereifung rundum ergänzen das Fahrdynamikprogramm von G-POWER.
http://www.g-power.com/391.html?&L=0&tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;[tt_news]=410&tx_ttnews[backPid]=315&cHash=0483dbc7f9

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Luc B

Bericht door Luc B » 07 mei 2011, 11:06

Met zo'n widebody kun je de wasbeurt wel vergeten als je hem bij de dealer brengt voor het een of ander. De normale X5 kreeg ik altijd met moeite in de wasstraat. +/- 2cm aan beide kanten van de rails af :p .

ziet er wel ruig uit !

GTRene

Bericht door GTRene » 07 mei 2011, 11:25

ik vergeet nooit meer de eerste keer dat ik een Z3M coupe door zo'n wasstraat haalde (normaal altijd met de hand de kar wassen)

daar werd de auto op zo'n transsportband voortgetrokken (raar systeem) anyway ook met een geleide rail er naast :shocking:

maja van de M coupe staan de achterwielen breder naar buiten dan voor en dus kwam 1 kant sowieso met de velg langs die rail :wtf:

daarna dus maar niet weer gedaan :D
en in de toekomst niet met zo'n geleide rail in elk geval.

Robin

Bericht door Robin » 07 mei 2011, 11:33

Luc B schreef:Met zo'n widebody kun je de wasbeurt wel vergeten als je hem bij de dealer brengt voor het een of ander. De normale X5 kreeg ik altijd met moeite in de wasstraat. +/- 2cm aan beide kanten van de rails af :p .

ziet er wel ruig uit !
en @ Rene: Buiten die ellende in wasstraten, wat te denken van PARKEERGARAGES met zo'n toestel?

Ben er nu al beroerd van als ik er aan denk... :x

GTRene

Bericht door GTRene » 07 mei 2011, 11:42

ja ook dat, die veels te nauwe draaien die je in bepaalde garage's moet maken, en of met soms bijna onmogelijke gelijde banen/randen, gemaakt voor de kleine stadsautootjes oid...

Robin

Bericht door Robin » 07 mei 2011, 11:54

Ik herinner me vorige zomervakantie met m'n F10 5 serie boot in 'n parkeergarage in Keulen, Gott Im Himmel nogantoe, ik stond bijna klem :( :evil:

Parkeer ik 'm 's ochtend's daar dus mooi alleen en ruim, komen we 's middags terug , helemaal vastgeparkeerd door Fiestas en Golfjes om me heen, kon 'm amper uit 't parkeervak krijgen, centimeter draaiwerk. Dan ben je blij dat er Park Distance Control op zo'n lomp hok zit. Jezusmina, zweet op 't voorhoofd.... :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 mei 2011, 12:07

:mrgreen: das echt niet fijn, ik kom bijna nooit in parkeer garages in de steden gelukkig, maar dacht wel eens als ik met de korte (zeg 4 meter) M coupe daar kwam, hoe in godsnaam krijgen ze die lange boten makkelijk in deze garage :lol: dan moet je echt goed bij de les zijn, en aangezien sommige al best op leeftijd zijn (bestuurders) zouden ze ook regelmatig in aanraking komen met iets bij bepaalde manoeuvres, getuige ook de sporen soms op de muren en of hoge randen en of schade's bij in en uitrijden parkeer vakken.
wat dat betrefd mogen sommige ontwerpers wel eens wat meer nadenken voor ze een garage ontwerpen en dan ook met huidige slagschepen het goed testen.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 07 mei 2011, 13:10

Ik weet wel een plek waar ie zonder problemen past.......................................

De kermis..............................

GVD wat een kermisbak....................................... :roflol:

Luc B

Bericht door Luc B » 07 mei 2011, 15:03

Robin schreef: helemaal vastgeparkeerd door Fiestas en Golfjes om me heen
Kakkerlakken zijn het , allemaal ! :wtf: :bag:

Robin

Bericht door Robin » 07 mei 2011, 15:09

http://en.wikipedia.org/wiki/German_cockroach" onclick="window.open(this.href);return false;

:D

Plaats reactie