Snap er niks van, filmpje op youtube...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Elmar

Snap er niks van, filmpje op youtube...

Bericht door Elmar » 02 jan 2007, 23:56

Ik heb oudjaarsdag een filmpje geschoten met mijn nieuwe bulletcam in de M3 en deze op Youtube gezet. Het filmpje stelt weinig voor, maar het is al meer dan 700 keer bekeken. En een ander filmpje wat ik gelijktijdig heb gepost (met de KTM) slechts 27 keer. Beide heb ik nergens met een link op een forum geplaatst.

Zijn er werkelijk zoveel BMW fappers :?: :?: :?: :?:

FILMPJE M3

Rebel

Bericht door Rebel » 03 jan 2007, 00:30

Zonder BMW tel je niet mee in "auto-land", jij als DF-lid moet dat nu toch weten inmiddels? :wink:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 03 jan 2007, 01:16

En niet even gasgeven in dat tunneltje he :lol:

RVV

Bericht door RVV » 03 jan 2007, 08:20

Elmar, M3 filmpjes worden als voorbeeld materiaal gebruikt om psychiatrische patiënten en TBS'ers rustig te houden. schijnt beter te helpen als medicatie.

sven deutschmann

Bericht door sven deutschmann » 03 jan 2007, 08:48

waar heb je die bullet cam gekocht? :P en wat heb je nog meer nodig om zulke beelden op je pc te krijgen?

nice :wink:

Elmar

Bericht door Elmar » 03 jan 2007, 17:14

Rebel, dat weet ik nu, maar valt het kijken naar dat zulk filmpjes ook al onder? :lol:
Bert ///M3 schreef:En niet even gasgeven in dat tunneltje he :lol:
Omdat aan het einde van de tunnel een weg van rechts komt. :(
Rico v Velzen schreef:Elmar, M3 filmpjes worden als voorbeeld materiaal gebruikt om psychiatrische patiënten en TBS'ers rustig te houden. schijnt beter te helpen als medicatie.
Als dat nu maar goed gaat, in het filmpje zie je op een gegeven moment licht aan het einde van de tunnel.

sven deutschmann schreef:waar heb je die bullet cam gekocht? :P en wat heb je nog meer nodig om zulke beelden op je pc te krijgen?

nice :wink:
Ik heb hem
HIER gekocht. Samen met de mini SD Camcorder. SD kaartje in de computer, het bestand comprimeren (in mij filmpje iets te veel, van ca. 200 MB naar nog geen 9 MB) en uploaden naar een server. :D

Plaats reactie