Mooi deal idd.Knot schreef:Dan heb je m erg goedkoop moet ik zeggen... eentje uit begin 2007 met 50k op de klok vragen ze nog vrolijk 8k voor!
Donderdag haalt mijn vriendin en mijn zoon de auto op.
Michel
Mooi deal idd.Knot schreef:Dan heb je m erg goedkoop moet ik zeggen... eentje uit begin 2007 met 50k op de klok vragen ze nog vrolijk 8k voor!
Niet door steenslag etc, alleen door roest van binnenuit.Knot schreef:Ik hou het in de "gaten"... zolang ie onder garantie zit valt er nog wel wat te regelen die eerte 3 jaar neem ik aan.
Idd. wat Fabian zegt maar heb je veel steenslag met duidelijk roestvorming direct foto's maken en naar je dealer toen en proberen wat te regelen.....helpt vaak wel!Knot schreef:Ik hou het in de "gaten"... zolang ie onder garantie zit valt er nog wel wat te regelen die eerte 3 jaar neem ik aan.
Slechte rubbers was op eerdere type's idd! maar vraag voor de zekerheid ff aan je dealer wellicht indien nodig krijg je nog nieuwe....maar volgens mij niet.Knot schreef:Ben er wel alart op, met de aygo 2x zoveel afstand op slechte wegen, de e36 boeit me minder...
Wat ik echter wel veel gehoord heb is roesten door de onderkant van de deuren, slechte rubbers waar water blijft hangen, dat is natuurlijk een ander verhaal dan steenslag. Weet niet of dat bij de oudere (2005/2006) modellen alleen was.
Dat met die rubbers klopt, had ik ook last van. Ik heb mijn auto 2 weken geleden naar de garage gebracht in verband met een schimmellucht, oorzaak bleek een slecht rubber bij het rechter voorportier. Nu is alles prima in orde gebracht al stinkt hij naar toiletverfrisser.Knot schreef:Ben er wel alart op, met de aygo 2x zoveel afstand op slechte wegen, de e36 boeit me minder...
Wat ik echter wel veel gehoord heb is roesten door de onderkant van de deuren, slechte rubbers waar water blijft hangen, dat is natuurlijk een ander verhaal dan steenslag. Weet niet of dat bij de oudere (2005/2006) modellen alleen was.
Knot schreef:Gewoon overal gelijk gesleten. Is ook weer niet onwijs hard, 2,6 koud en 2,8 warm, net even 0,3 meer dan standaard zodat het niet hangt en strakker voelt in het stuur.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JdvPolo, jvb, MarcelV, Martijn 327i, Peter-Paul en 5 gasten