Toyo Tires Time Attack 2010
- GTRene
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
vooral die evo lijkt te plakken op het asfalt, althans het eerste grote deel...daar kan je goed hard mee.
- Stéphane
Als hij dan ook nog een beetje goede lijnen rijdt wel, jaGTRene schreef:vooral die evo lijkt te plakken op het asfalt, althans het eerste grote deel...daar kan je goed hard mee.

-
- Auto: VW luchtgekoeld
Viel zelfs mij op dat dat idd beter had gekund..Stéphane schreef:Als hij dan ook nog een beetje goede lijnen rijdt wel, jaGTRene schreef:vooral die evo lijkt te plakken op het asfalt, althans het eerste grote deel...daar kan je goed hard mee.
- Stéphane
Over Evo's: wat mij trouwens opviel is dat de jongen met die blauwe Evo VI GSR gewoon 2:04:810 had gereden. Op standaardonderstel en volgens mij ook straatbanden.Voor wat ik er van gezien heb op de video's was hij ook lekker aan het trappen met dat ding.
Respect voor deze kerel
Respect voor deze kerel

- Kasteel
Weet niet of deze auto std was, maar ging er idd goed voor, was ook goed te zien, met name Audi S en Bos Uit toonde hij wel lefStéphane schreef:Over Evo's: wat mij trouwens opviel is dat de jongen met die blauwe Evo VI GSR gewoon 2:04:810 had gereden. Op standaardonderstel en volgens mij ook straatbanden.Voor wat ik er van gezien heb op de video's was hij ook lekker aan het trappen met dat ding.
Respect voor deze kerel

-
Leuk ding, zijn het trouwens OZ velgen?
Strak onderstel

Edit: hmm foto's willen niet werken

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik ken Roderick persoonlijk. Echte autofreak, heeft ook nog een Celica GT4 en een MR2 turbo. Ik geloof dat het onderstel van de Evo nagenoeg standaard is.Stéphane schreef:Over Evo's: wat mij trouwens opviel is dat de jongen met die blauwe Evo VI GSR gewoon 2:04:810 had gereden. Op standaardonderstel en volgens mij ook straatbanden.Voor wat ik er van gezien heb op de video's was hij ook lekker aan het trappen met dat ding.
Respect voor deze kerel
- Stéphane
Ik heb Roderick ook even gesproken nog toen hij met Martijn (TinusTDI) in gesprek was. Sympathieke kerel. Vraag me trouwens wel af of hij familie is van een oud-collega van me met dezelfde achternaam.
-
hallo iedereen
ik ben de eigenaar van de blauwe evo 6 en mijn onderstel is vrijwel standaard er zitten alleen tein s-tech verlagings veren onder maar dat weerhoud de auto er niet van om iet wat over te hellen
@ stephane
hoe heet die collega ?
grt roderick
ik ben de eigenaar van de blauwe evo 6 en mijn onderstel is vrijwel standaard er zitten alleen tein s-tech verlagings veren onder maar dat weerhoud de auto er niet van om iet wat over te hellen

@ stephane
hoe heet die collega ?
grt roderick
- Stéphane
@Roderick: Welkom hier. Nogmaals: goed gereden!
Die collega is Godert met dezelfde achternaam.

Die collega is Godert met dezelfde achternaam.
-
jah dat is familie 
eigenijk iedereen met deze achternaam is familie alleen ken ik niet iedereen omdat het er zoveel zijn

eigenijk iedereen met deze achternaam is familie alleen ken ik niet iedereen omdat het er zoveel zijn
- Stéphane
OK, grappig. Hij is je neef dan waarschijnlijk? Goeie vent in ieder geval en ik kon altijd goed met hem opschieten