iPhone applications

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Welke iPhone heb je?

iPhone
10
14%
iPhone 3G
35
48%
iPhone 3G S
28
38%

Totaal aantal stemmen: 73

Niels v D

Re: iPhone applications

Bericht door Niels v D » 25 mar 2010, 16:04

Iphone krijg je bijna nooit korting op Martin..
Maar houdt er rekening mee dat de nieuwe waarschijnlijk deze zomer zal uitkomen..
Dus als je kunt wachten zou ik dat doen..

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 25 mar 2010, 16:39

Zit daar veel verschil in dan?
En die zal wellicht nog weer wat duurder zijn. Zal wel eens kijken wat ik doe.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 27 mar 2010, 22:35

Wat is nou wijsheid aangaande het te kiezen abo bij de aaifoon??

Ik heb geen idee welk abo ik nu moet nemen.
Momenteel heb ik een Flex30. Die wil ik verlengen.

Er wordt op de site gesproken over de speciale iPhone abo's maar je kan ook voor een Relax of Flex gaan. Wat is nu wijsheid??

Persoonlijk zit ik te denken aan een Relax35 + Web 'n Walk standaard vast voor 2 jaar. Of is het toch slimmer om een speciaal iPhone-abo te nemen??

Ik ga niet volop internetten op de telefoon. Gaat er meer om dat ik eens wat op kan zoeken etc. Thuis pak ik wel de laptop of de telefoon via WiFi.

Dus wat is nu slimmer??

Tom V

Bericht door Tom V » 27 mar 2010, 22:39

Met de iPhone ga je automatisch meer internetten, ik zou altijd voor het iPhone abonnement gaan. Heeft ook 2x zo snel internet dan Web 'n Walk Plus.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 27 mar 2010, 22:57

Ik bedoel web 'n walk standaard. Dus 348kb/s down.
Het hoeft niet zoals thuis over het scherm te vliegen, als het maar geen minuten duurt voordat ie wat laat zien van een site.

En voor twee jaar zo'n abo afsluiten vind ik ook een beetje link. Als die iPhone kapot gaat, dan zit je met een speciaal abo voor dat ding. Of werkt dat dan ook in bijvoorbeeld een Nokia 6700? Want die heb ik als reserve dan.

Ben echt een noob op het gebied van de iPhone (de techniek) dus vandaar mijn misschien wat "domme" vragen.

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 28 mar 2010, 03:18

Ik heb ook een iPhone abonnement op een 3g, en ik denk dat dit ook wel werkt op een andere telefoon. Ik zou niet weten waarom niet.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 mar 2010, 10:54

Kan ik bevestigen, abo werkt ook prima op een andere telefoon. Mobiel internet zonder 3G-snelheden is echt frustrerend traag trouwens...

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 28 mar 2010, 10:57

Ga straks even naar de T-mobileshop in Breda.
Eens kijken wat ze adviseren. Wil qua maandbedrag niet al teveel naar boven gaan maar wel redelijk gelijkwaardig blijven aan mijn huidige abo qua belminuten en sms'jes.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 28 mar 2010, 13:41

Heb een zwarte 3GS 16GB genomen met een i150 erbij. Was inderdaad de beste keuze om zo'n speciaal abo'tje erbij te nemen.

Ben benieuwd. Ga de boel zo maar eens activeren.

Tom

Bericht door Tom » 28 mar 2010, 15:39

Goede keus! krijg je geen spijt van :)
Dat snelle internet erbij is wel een must hoor... op de iphone maak je veel meer gebruik van internet.

Mijn iPhone is weg voor reparatie vanwege de koptelefoonaansluiting... had gelukkig nog garantie... hopelijk snel terug (en dat ze em daadwerkelijk repareren en niet op waterschade gooien zoals ze schijnbaar nogal vaak doen)... mis em nu al :(

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 28 mar 2010, 15:58

Ik vind het nu al helemaal super!!

Moet alleen denk nog even uitkijken met internet. Op My T-Mobile staat wel dat mijn i-150 gelijk is ingegaan maar ik vind het internet nog een beetje traag. Dus morgen eerst even kijken of ik al volledig via mijn nieuwe abo werk. Anders krijg ik straks ff een vette rekening voor internetten terwijl mijn abo nog niet is ingegaan. Zou wel zo moeten zijn volgens de verkoper in de winkel.

Weet iemand trouwens of er een app is waarmee je op een snelle manier je BT aan en uit kan zetten zonder door de menu's te moeten? Zou wel makkelijk zijn ivm BT-carkit.

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 28 mar 2010, 16:28

Misschien is je internet traag doordat je 3G niet aan hebt staan, moet je even in je instellingen kijken.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 28 mar 2010, 16:49

Staat wel aan, maar denk dat T-mobile het geheel nog niet rond heeft.
Morgen even afwachten en anders even een belletje naar de klantenservice. Doe het nu thuis wel even via WiFi. Komt wel goed.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 29 mar 2010, 12:44

Eerste twee probleempjes heb ik al;

- voicemail werkt niet. Heb eerst via de telefoon een wachtwoord en boodschap ingesteld en toen nog eens via 1233. Iedere keer als ik naar de voicemail bel, krijg ik een of andere rare boodschap dat ik het nummer moet intoetsen van de persoon waar ik een bericht voor wil achterlaten. Toets ik dan mijn privénummer in, dan krijg ik de melding dat het nummer niet bekend is. Ik wil gewoon dat mensen meteen mijn eigen boodschap te horen krijgen en niet allerlei fratsen moeten uithalen die dan ook niet eens werken.

- ik heb het idee dat ik niet internet via 3G maar GPRS. Ik krijg namelijk niet het 3G-logo in beeld maar een klein rondje wat het symbool is voor GPRS. Herstel van netwerkinstellingen gedaan maar dat helpt ook niet. 3G staat wel aan.

Volgens de dame bij T-mobile moet het werken want mijn i-150 abo is al actief. Kan het dan aan de telefoon liggen dat ie geen 3G pakt of zou het een dekkingkwestie kunnen zijn?? Volgens de dekkingskaart op de site moet ik hier gewoon met 3G kunnen werken.

Voicemail ligt zeker aan T-mobile want als ik de sim in mijn oude Nokia stop, dan heb ik hetzelfde gezeik.

Over die voicemail bellen ze me terug maar dat 3G snap ik dus echt niks van.....

Stéphane

Bericht door Stéphane » 29 mar 2010, 15:45

Waarschijnlijk dekkingskwestie. Bij mij wisselt hij ook voortdurend van dat bolletje naar 3G. Overigens vind ik het mét 3G nog steeds traag, zelfs op wireless thuis. Gewoon omdat een iPhone niet echt briljant snel is.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 29 mar 2010, 20:28

Inderdaad een dekkingprobleempje hier thuis. Moest vanmiddag naar Oosterhout en onderweg had ik wel gewoon 3G. Maar ik neem aan dat als ie overschakelt naar GPRS, dat ik niet extra moet betalen voor dataverkeer vanwege een internetabo wat ik heb. Het gaat alleen wat langzamer.

Thuis gewoon WiFi gebruiken en onderweg maar hopen dat er 3G aanwezig is.

Voicemail ben ik nog niet uit. Werkt nog steeds niet :?

Stéphane

Bericht door Stéphane » 30 mar 2010, 10:45

Ik neem aan, maar weet niet zeker, dat je niet extra hoeft te betalen. Internet is internet, of dat nu via 3G of GPRS is. Het zou zelfs omgekeerd moeten zijn dat als je geen 3G hebt je geld terug zou moeten krijgen omdat ze dan niet kunnen leveren wat ze beloofd hebben. Maar dat is een theoretisch verhaal natuurlijk.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 30 mar 2010, 11:01

Dat zou wel moeten inderdaad. Je sluit tenslotte een abo af met 2mb/s internet. Alleen als je dat 90% van de tijd niet hebt, dan krijg je idd niet waar je voor betaald.

Rich

Bericht door Rich » 05 apr 2010, 13:17

Dat van die voicemail had ik ook afgelopen week. Er staan wat diensten doorgeschakeld wat niet moet. Je moet even ##002# bellen, dan krijg je in je scherm te zien dat die diensten uitgeschakeld zijn.
Daarna deed die van mij 't weer.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 05 apr 2010, 19:26

Die van mij werkt ook nu.
Was een instelling bij T-mobile zo bleek uit de reactie van de klantenservice.

Na een weekje ben ik echt dol enthousiast. Super gaaf toestel.
Mis alleen 1 ding, en dat is dat je via BT geen bestanden kan verzenden of ontvangen (met andere willekeurige telefoon). Weet iemand of daar een app voor is of moet ik dan al weer aan jailbreaken gaan denken?

///Martijn

Bericht door ///Martijn » 07 apr 2010, 14:10

iemand ook aan de doodlejump? mijn topscore is 35859 :shakeit:

natuurlijk peanuts vergeleken bij mensen die 1 miljoen of meer punten halen :shocking:

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 07 apr 2010, 14:25

///Martijn schreef:iemand ook aan de doodlejump? mijn topscore is 35859 :shakeit:

natuurlijk peanuts vergeleken bij mensen die 1 miljoen of meer punten halen :shocking:
Hahaha, verslavend spelletje he :lol:
Ik heb hem vrijdag aangeschaft, mijn topscore is tot nu toe 28762...
Kan beter :)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 14 apr 2010, 00:21

Nog een aanrader: Opera als browser. Niet perfect, maar wel stukken vlotter qua grbruik dan Safaru, oh en gratis. :)

Christoph

Bericht door Christoph » 14 apr 2010, 00:38

Martijn Koevoets schreef:Nog een aanrader: Opera als browser. Niet perfect, maar wel stukken vlotter qua grbruik dan Safaru, oh en gratis. :)
Werkt voor geen meter, daarom ook ws. goedgekeurd.. Steve zag dat het shit was.
Zoom is echt te gaar... Maar okee ze mogen niet alle api's gebruiken.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 14 apr 2010, 12:37

NRadarFree hier al bekend? Programma'tje waarschuwt voor vaste flitspalen en roodlichtcamera's. Mobiele camera's zou ie ook moeten pakken maar die moeten dan wel toegevoegd zijn.

Plaats reactie