http://www.ibood.com/nl/nl/
Rally Experience met BMW 3 Serie van Vier Uur
* Locatie Beekse Bergen ligt op één uur rijden vanaf Antwerpen
* Duur rally experience: 4 uur
* Tijdens de rally experience krijg je:
* Theorie & uitleg;
* Powersliden (driften met een BMW 3 serie en leer zo een overstuursituatie te controleren);
* Rallyrijden (doe ervaring op met verschillende rallytechnieken op een speciaal aangelegdrallyparcours);
* Keuze tussen ochtend- of middagprogramma
* Je rijdt met rallyauto’s van 333events
* Meer Informatie »
* € 325,00
Prijs: € 199,95
Rally Experience - Ibood - €199,95
- RobS
- Fabian
Re: Rally Experience - Ibood - €199,95
Ik zag hem ook al voorbij komen in de mail. Straks eens even aandachtig lezen, leuk voor het vrouwtje denk ik
Ben er inmiddels al wel achter dat het voor mij allemaal net wat te simplistisch is namelijk dit soort cursussen.

- Fabian
Nou, laat maar weer zitten hoor....
4 uur durend programma, waarvan 1 uur theorie, 3 uur rijden, maar ja dan komt het : maximaal 6 tot 7 cursisten per auto!! Rijtijd is RUK dus. Dit wordt hem echt niet.
4 uur durend programma, waarvan 1 uur theorie, 3 uur rijden, maar ja dan komt het : maximaal 6 tot 7 cursisten per auto!! Rijtijd is RUK dus. Dit wordt hem echt niet.
- Downforce Hans
Ik heb dit jaren terug ook eens gedaan en vond het behoorlijk tegenvallen.
Teveel mensen op 1 auto en het programma liep daardoor zo uit dat een aantal mensen doordat het donker werd niet eens meer aan rijden toe kwam.
Mijn ervaring is wel al van een jaar of 10 geleden dus misschien dat er wel al een verbetering op dat gebied is geweest.
Grtz,Hanz06
Teveel mensen op 1 auto en het programma liep daardoor zo uit dat een aantal mensen doordat het donker werd niet eens meer aan rijden toe kwam.
Mijn ervaring is wel al van een jaar of 10 geleden dus misschien dat er wel al een verbetering op dat gebied is geweest.
Grtz,Hanz06

- Tom V
Ik heb dit een aantal jaren geleden ook eens gedaan. Volgens mij was het toen wat rustiger want heb best wat kunnen rijden, was toen erg leuk. Met 6-7 mensen per auto zou ik inderdaad niet willen.