http://www.youtube.com/watch?v=lCqY-vAX4EA" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit:

Oeps stond al in het nsx topic.
Erwin
Robin schreef:Wat voor motor zit in dat ding. Klinkt F1 achtig bijna.
Luuk schreef:Robin schreef:Wat voor motor zit in dat ding. Klinkt F1 achtig bijna.:
:
![]()
Wat een bizar lekker geluid, zó jammer dat ze geen nieuwe NSX gemaakt hebben...
Helemaal niet. Klinkt serieus gaaf, idd zoals oudere F1 auto's. Nondejus wat een kar!vRobin schreef:Luuk schreef:Robin schreef:Wat voor motor zit in dat ding. Klinkt F1 achtig bijna.:
:
![]()
Wat een bizar lekker geluid, zó jammer dat ze geen nieuwe NSX gemaakt hebben...:
Hij jankt gewoon erg en ik dacht eerst 't is een 3.5 V10(maar 't is dus 'n 3.4 V8) is 't vreemd dat ik 'm vind klinken als een vroegere F1 kar?
Dit was de nieuwe NSX....Luuk schreef:Robin schreef:Wat voor motor zit in dat ding. Klinkt F1 achtig bijna.:
:
![]()
IDD Rfactor, ze zijn bezig met een mod voor zowel Rfactor, als Rfactor2Robin schreef:Wow Levi, wat mooi, is dat rFactor2? Wanneer komt dat uit ofzo?
![]()
![]()
Weet ik, maar ik bedoel de straatversie ervan.VLA schreef:Dit was de nieuwe NSX....Luuk schreef:Robin schreef:Wat voor motor zit in dat ding. Klinkt F1 achtig bijna.:
:
![]()
Haha ja ik ben 't ook met je eens hoor! Maar ik legde de nadruk op bijna, omdat 't verschil met een oudere F1 haast nihil is.Robin schreef:Luuk schreef:Robin schreef:Wat voor motor zit in dat ding. Klinkt F1 achtig bijna.:
:
![]()
Wat een bizar lekker geluid, zó jammer dat ze geen nieuwe NSX gemaakt hebben...:
Hij jankt gewoon erg en ik dacht eerst 't is een 3.5 V10(maar 't is dus 'n 3.4 V8) is 't vreemd dat ik 'm vind klinken als een vroegere F1 kar?
Gebruikers op dit forum: Rokende Wielen en 10 gasten