LFS; Driftservers
-
LFS; Driftservers
Hoe werken die driftservers in LFS nou? Ik weet hoe je punten krijgt, maar op één of andere manier raak ik die punten tijdens een ronde kwijt. Of ik nou ergens tegenaan rijd of niet. Zelfs als je constant netjes binnen de lijntjes rijdt raak je punten kwijt.
Wat is hier aan te doen?
Wat is hier aan te doen?
- Dennis Cavallino
Op de baan blijven en niet spinnen (niet verder dan 90 graden haaks).
Je kunt wel 360 graden slips maken, die leveren wel meer dan 1000 punten op, maar dan moet je wel door blijven rijden.
Op FE Gold rev heb je de laatste bocht die je heel mooi kunt driften, maar waar je soms toch punten kwijt raakt, komt omdat je voor de computer bijna achterwaarts er doorheen gaat.
Had gisteren bijna 18500 punten in 1 rondje, maar spinde op rechte stuk omdat GF kamer binnenkwam.
Record is nu dus 17500.
Je kunt wel 360 graden slips maken, die leveren wel meer dan 1000 punten op, maar dan moet je wel door blijven rijden.
Op FE Gold rev heb je de laatste bocht die je heel mooi kunt driften, maar waar je soms toch punten kwijt raakt, komt omdat je voor de computer bijna achterwaarts er doorheen gaat.
Had gisteren bijna 18500 punten in 1 rondje, maar spinde op rechte stuk omdat GF kamer binnenkwam.

- Hubert D
- Raimond
- Hubert D
Ik heb geen G25, maar je gaat naar Optie's/besturing/assenFF
Daar kun je kalibreren, assen toewijzen etc. Misschien moet je gas en rem nog op inversie 1 ipv inversie 0 zetten.
LFS is heel simpel in ieder geval.
De graden stel ik (met mijn DFP) altijd vooraf in via DXTweak. Ik heb daarin presetjes staan van 720/540/450/360/240 graden. 540 is ideaal voor LFS en RBR vind ik.
Daar kun je kalibreren, assen toewijzen etc. Misschien moet je gas en rem nog op inversie 1 ipv inversie 0 zetten.
De graden stel ik (met mijn DFP) altijd vooraf in via DXTweak. Ik heb daarin presetjes staan van 720/540/450/360/240 graden. 540 is ideaal voor LFS en RBR vind ik.
- Hubert D
Nee, op sommige servers krijg je punten voor de combinatie snelheid/drifthoek/tijd, maar op de meeste niet.Raimond schreef:Ik wist uberhaupt niet dat dit bestond, driftservers. Ik heb net ff gereden op een paar servers die 'drift' in hun omschrijving hadden, maar ik heb nergens punten gekregen of speciale pilonnen of lijnen gezien, hoe werkt dit nou? moet je soms eerst nog iets anders downloaden?
- Dennis Cavallino
Ligt eraan hoe ze dat instellen. Je hebt ze ook vaak op dat auto-X terrein, maar dat vind ik zelf iets minder.
FE Gold vind ik leukste om met punten te driften. Vooral die 2 lange bochten na de brug die je aan elkaar moet plakken. Als ik daarna zie dat ik 9000 punten heb, weet ik dat ik daar goed doorheen ben gegaan.
FE Gold vind ik leukste om met punten te driften. Vooral die 2 lange bochten na de brug die je aan elkaar moet plakken. Als ik daarna zie dat ik 9000 punten heb, weet ik dat ik daar goed doorheen ben gegaan.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
OK, ik zal vanavond kijken, bedankt Hubert.Hubert Duijzer schreef:Ik heb geen G25, maar je gaat naar Optie's/besturing/assenFF
540 graden voor RBR, is dat niet wat veel? Ik wil kort hoepelen.(360 heb ik 'm op, maar eigenlijk is ie zoals een kartstuurtje bij wijze van)
???
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Hubert D
Dat viel mij ook al op ja. Ze hebben iets verandert, maar ze zeggen het niet
Ik rij al een paar weken met die patch, dus ben er al aan gewend. Maar het geluid is wel een stuk beter ja. Vooral de LX6 is gaaf. Dan hoor je de bak steeds hoger gaan gieren.
Ik snap echt niet dat niet meer mensen LFS spelen, ze weten gewoon niet wat ze missen.

Ik rij al een paar weken met die patch, dus ben er al aan gewend. Maar het geluid is wel een stuk beter ja. Vooral de LX6 is gaaf. Dan hoor je de bak steeds hoger gaan gieren.
Ik snap echt niet dat niet meer mensen LFS spelen, ze weten gewoon niet wat ze missen.

- Dennis Cavallino
In de GTR's is het nu ook makkelijker rijden, ik haal op AS in een bepaalde bocht (uphill) nu dezelfde snelheid in 6, als die ik eerst in 5 moest doen. Ik doe meestal mee in de Conedodgersracing1 server. Die is altijd vol steengoede rijders. Ik vraag me af wat Hielke en K33Z daar voor tijden in de race kunnen rijden.
Ze hebben speciaal voor mij ook de pitstops aangepast, want ik doe nu nog maar 4-5 sec. over een pitstop, inclusief kleine reparatie. Meestal verloor ik daardoor altijd veel plaatsen, geen idee waarom de anderen sneller klaar waren dan ik, ik had altijd pitstops van 10-15 seconden, zelfs zonder schade.
Driften op SO stratencircuit met de LX6 is nu extreem gaaf. Ik weet niet of ze ook grafisch een hoop hebben verbeterd, of dat mijn instellingen automatisch zijn aangepast aan mijn videokaart ofzo, maar het is nu echt een extreem mooi spel. Mooiere luchten, bewegende vlaggen langs de baan. WOW! Physics waren altijd al perfect, nu iets perfecter.
@Macboy, Hielke, K33Z, Albert etc.: Live For Speed S2 Patch V, die moeten jullie ook gaan gebruiken.
Ze hebben speciaal voor mij ook de pitstops aangepast, want ik doe nu nog maar 4-5 sec. over een pitstop, inclusief kleine reparatie. Meestal verloor ik daardoor altijd veel plaatsen, geen idee waarom de anderen sneller klaar waren dan ik, ik had altijd pitstops van 10-15 seconden, zelfs zonder schade.

Driften op SO stratencircuit met de LX6 is nu extreem gaaf. Ik weet niet of ze ook grafisch een hoop hebben verbeterd, of dat mijn instellingen automatisch zijn aangepast aan mijn videokaart ofzo, maar het is nu echt een extreem mooi spel. Mooiere luchten, bewegende vlaggen langs de baan. WOW! Physics waren altijd al perfect, nu iets perfecter.

@Macboy, Hielke, K33Z, Albert etc.: Live For Speed S2 Patch V, die moeten jullie ook gaan gebruiken.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 13 jan 2007, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
-
Als ik kan doe ik zeker mee met driften!
Zie net op lfsnews dat er een 24 uurs race op aston aan de gang is! Cool!
http://moe.lfs-tracker.de/ Nog 20 uurtjes te gaan voor die mannen.
Zie net op lfsnews dat er een 24 uurs race op aston aan de gang is! Cool!
http://moe.lfs-tracker.de/ Nog 20 uurtjes te gaan voor die mannen.