Mooi verhaal...
-
Re: Mooi verhaal...
Uniek. 

- Tom V
Schitterend verhaal. 

- Robertdj
- Patrick van Wijngen
Hehehe nice. Wel leuke quotes ook.

Well let me tell you that hauling ass on rally tires with other rally cars while Mexican cops try to keep up with you is priceless
Parked the crapcan with Loeb, Hirvonen, the whole crew. I can only imagine what the other drivers where thinking when they strapped in: "WTF? I wasn't even born when that model came out."
Can't get to apex, four feet off, sliding way wide, exit of corner is entrance to bridge. I pitch the car and floor it. 35-45 mph. Half the car falls off the bridge. We are looking at daylight and I am full throttle hoping the left tire and diff can put the power down

- Petrolhead Tom
Wat gaaf! 

- Dennis Cavallino
Wat een geweldig avontuur!!
Hoe zit 't nu met het grijze gebied in de FIA regels, waardoor hij mee kon doen? Dat werd me niet duidelijk.

Hoe zit 't nu met het grijze gebied in de FIA regels, waardoor hij mee kon doen? Dat werd me niet duidelijk.
- Tristan
Hij reed in een aparte klasse, dus niet in de WRC klasse. Maar er is wel een algemeen klassement voor alle auto's.
- duifjes.com
Wat een gaaf verhaal...idd een klasse apart!
-
duifjes.com schreef:Wat een gaaf verhaal...idd een klasse apart!
+1
- Dennis Cavallino
Ja dat las ik, maar het is toch niet zo bijzonder dat hij iets in de regels heeft gevonden? In principe kan iedereen met een E30 met FIA kooi en rallylicentie meedoen in die klasse? Of zie ik iets over 't hoofd?Tristan schreef:Hij reed in een aparte klasse, dus niet in de WRC klasse. Maar er is wel een algemeen klassement voor alle auto's.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Geniaal verhaal 8)
-
Nee, auto's hebben een homologatie van een aantal jaar, soms word deze nog verlengt (o.a. Corolla WRC). Hier staat een lijst met gehomologeerde auto's voor 2010. Na dit jaartal mag je er geen rallies meer mee rijden. In het WRC kom je dan niet meer aan de bak, in veel nationale kampioenschappen hebben ze dan weer speciale klasse's voor dit soort auto's (H en Y in Nederland).Dennis Cavallino schreef:Ja dat las ik, maar het is toch niet zo bijzonder dat hij iets in de regels heeft gevonden? In principe kan iedereen met een E30 met FIA kooi en rallylicentie meedoen in die klasse? Of zie ik iets over 't hoofd?Tristan schreef:Hij reed in een aparte klasse, dus niet in de WRC klasse. Maar er is wel een algemeen klassement voor alle auto's.
Tenminste dat is wat de bedoeling is, kennelijk is er dus een mogelijkheid om hier onder uit te komen.
- Tim R
Prachtig dit. Autosport zou ook voor iedereen moeten zijn. Helaas is het bijna altijd zo dat de teams met de grote budgetten ook met de prijzen naar huis gaan.
- Dennis Cavallino
Ja, maar hoe dan? Ik lees dat nergens. En hoe is die vent daarachter gekomen?NielsH schreef:Nee, auto's hebben een homologatie van een aantal jaar, soms word deze nog verlengt (o.a. Corolla WRC). Hier staat een lijst met gehomologeerde auto's voor 2010. Na dit jaartal mag je er geen rallies meer mee rijden. In het WRC kom je dan niet meer aan de bak, in veel nationale kampioenschappen hebben ze dan weer speciale klasse's voor dit soort auto's (H en Y in Nederland).Dennis Cavallino schreef:Ja dat las ik, maar het is toch niet zo bijzonder dat hij iets in de regels heeft gevonden? In principe kan iedereen met een E30 met FIA kooi en rallylicentie meedoen in die klasse? Of zie ik iets over 't hoofd?Tristan schreef:Hij reed in een aparte klasse, dus niet in de WRC klasse. Maar er is wel een algemeen klassement voor alle auto's.
Tenminste dat is wat de bedoeling is, kennelijk is er dus een mogelijkheid om hier onder uit te komen.
- SteV6
Hé, heeft Luco een broer in Amerika 

-
Geen idee, jammergenoeg, kan het ook niet uit zijn tekst halen.Dennis Cavallino schreef:Ja, maar hoe dan? Ik lees dat nergens. En hoe is die vent daarachter gekomen?
-
http://jalopnik.com/5500013/i-co+drove- ... e=true&s=i
zelfde verhaal, maar dan vanuit de navigator gezien.
Gekkenwerk en een briljant verhaal!
zelfde verhaal, maar dan vanuit de navigator gezien.
Gekkenwerk en een briljant verhaal!