iPhone applications
-
Re: iPhone applications
Het is natuurlijk ook maar net wat je zelf op twitter wilt zetten. Niemand die je verplicht om elke gebeurtenis te delen. De een die doet dit wel, de ander niet.
- MartijnGizmo
Mijn reactie was gericht aan Twitter-haters in het algemeen, niet specifiek aan jou Hans...Downforce Hans schreef:Volgens mij heb ik nergens gesteld en sta ik niet vooraan te roepen dat twitter niet nuttig kan zijn
Ik begrijp al helemaal niet hoe je kan stellen dat dat mijn mening is.
Alleen wanneer je iets hoort over twitter dan heeft het meestal met onzin berichten te maken.
Misschien dat jij, in je twitterwereld die afspiegeling ziet met mensen die een duur horloge,auto of circuit hobby hebben maar mij ontgaat het me even.
Ik ben wel blij dat ik mijn mening mag geven.....................NEXTNEXTNEXTNEXTNEXT......

- Inne
Vraagje voor de iPhoners...
Ik ga even naar het buitenland toe, daar heb ik wel internet / notebook beschikbaar, maar geen wireless.
Kan je met een vaste verbinding dus ook op internet met je iPhone, zoja... hoe?
Thnx!
Ik ga even naar het buitenland toe, daar heb ik wel internet / notebook beschikbaar, maar geen wireless.
Kan je met een vaste verbinding dus ook op internet met je iPhone, zoja... hoe?
Thnx!
- RVV
- Tom V
Kan wel, je kunt een wireless netwerk aanmaken met een Mac. Daar kun je dan op met je iPhone. Hoe het met een winpc gaat durf ik niet te zeggen.
-
pas alleen wel op, je hebt geen databundel voor het buitenland en de kosten voor data in het buitenland zijn echt schrikbarend hoog. vriend van me was laatst 3dagen in new york een misschien 2x een half uurtje geinternet en had toen een factuur van 200 euro.
- Inne
dat bedoel ik...
Of je dus gebruik kan maken van een netwerk aldaar..
Maar als je dus via WiFi op een draadloos 'lokaal' netwerk zit kost het toch geen extra geld.. ?
Maar als je dus via WiFi op een draadloos 'lokaal' netwerk zit kost het toch geen extra geld.. ?
-
dan niet nee
- Kasteel
Idd, als je gewoon WiFi van die locatie gebruikt, is er niks aan de handInne schreef:dat bedoel ik...

- Inne
Reden is dat ik dus geen zin heb om alle email accounts op die notebook te gaan instellen.
Gewoon laptop als wireless device instellen en klaar... (hoop ik)
Dus kan ik lekker lui blijven zo
Gewoon laptop als wireless device instellen en klaar... (hoop ik)
Dus kan ik lekker lui blijven zo

- MartijnGizmo
Of zorg dat je een internet stick (dongel) hebt met een lokaal sim-kaartje. Of een prepaidkaartje van Vodafone Ierland, dan kun je in alle Vodafone-partnerlanden voor €1 per dag 50MB verstoken.Kasteel schreef:Idd, als je gewoon WiFi van die locatie gebruikt, is er niks aan de handInne schreef:dat bedoel ik...
Maar als je dus via WiFi op een draadloos 'lokaal' netwerk zit kost het toch geen extra geld.. ?.
Mijn plan als ik met m'n vriendin weer naar Berlijn ga (2 iPhones en een netbookjes):
- Nokia N95 van Marktplaats
- Joikuspot
- Vodafone DE Prepaidkaartje, met voor €5 per week 1GB aan data
Taadaa, overal in Duitsland via Wifi op internet, met overzichtelijke kosten. 8)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vraagje:
Mijn vriendin heeft nu een week of twee een nieuwe iPhone 3GS, prima telefoon. Alleen gaat haar abbo pas over vier maanden in en kan ze er nu alles mee behalve bellen.
Heb al wat gezocht over unlocken, zodat ze ook kan bellen en smsen. Maar daarvoor schijn je dat ding voor te moeten jailbreaken wat weer risicovol is bij het (automatisch?) updaten via Itunes.
Kan het ook risicoloos en kosteloos, want 120eu aftikken bij T Mobile is niet echt aantrekkelijk.
Mijn vriendin heeft nu een week of twee een nieuwe iPhone 3GS, prima telefoon. Alleen gaat haar abbo pas over vier maanden in en kan ze er nu alles mee behalve bellen.
Heb al wat gezocht over unlocken, zodat ze ook kan bellen en smsen. Maar daarvoor schijn je dat ding voor te moeten jailbreaken wat weer risicovol is bij het (automatisch?) updaten via Itunes.
Kan het ook risicoloos en kosteloos, want 120eu aftikken bij T Mobile is niet echt aantrekkelijk.

- Tom V
Dat is op zich zonde, wellicht is er tegen die tijd een nieuw type. De huidige 3gs is niet meer te unlocken, wel te jailbreaken maar dan alleen tethered. Dat wil zeggen dat je bij elke reboot opnieuw kan beginnen.Richardt. schreef:Vraagje:
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hmm, dat is wel zonde zeg.
Over vier maanden is er vast wel een nieuwe inderdaad, maar die krijg je dan vast niet gratis bij een abbo van 26eu
Dan moet ze nog maar even volhouden en naast haar iPhone ook haar andere telefoon door gebruiken.
Over vier maanden is er vast wel een nieuwe inderdaad, maar die krijg je dan vast niet gratis bij een abbo van 26eu

Dan moet ze nog maar even volhouden en naast haar iPhone ook haar andere telefoon door gebruiken.
- RVV
Richardt. schreef:Vraagje:
Gewoon niet updaten

-
je bent ook je garantie kwijt als je hem jailbraked of simlock vrij maakt het is maar dat je het weet.
-
Mijn iphone is ook gaar.
Hij denkt heel vaak dat er een koptelefoon in zit terwijl dat niet zo is. Resultaat is dat ie geluid over die uitgang gaat en niet over het normale speakertje (dat je tegen je oor houd).
Ik moet nu dus elk gesprek via de speakerfunctie voeren... erg irritant (iedereen kan meeluisteren).
Af en toe koptelefoontje erin en eruit helpt weer voor even. Zal wel iets van een schakelaartje blijven hangen. Ook al geprobeerd om em schoon te maken met een wattip+alcohol, maar dat helpt ook maar voor eventjes. Als je zoekt op internet zie je heel veel mensen die er last van hebben.
Heb m'n iphone 1,5 jaar dus garantie is voorbij en een nieuwe halen zie ik niet zitten als er binnen nu en een half jaar een nieuwe uitkomt. Sowieso loopt m'n abonnement nog een half jaar door. Irritant....
Hij denkt heel vaak dat er een koptelefoon in zit terwijl dat niet zo is. Resultaat is dat ie geluid over die uitgang gaat en niet over het normale speakertje (dat je tegen je oor houd).
Ik moet nu dus elk gesprek via de speakerfunctie voeren... erg irritant (iedereen kan meeluisteren).
Af en toe koptelefoontje erin en eruit helpt weer voor even. Zal wel iets van een schakelaartje blijven hangen. Ook al geprobeerd om em schoon te maken met een wattip+alcohol, maar dat helpt ook maar voor eventjes. Als je zoekt op internet zie je heel veel mensen die er last van hebben.
Heb m'n iphone 1,5 jaar dus garantie is voorbij en een nieuwe halen zie ik niet zitten als er binnen nu en een half jaar een nieuwe uitkomt. Sowieso loopt m'n abonnement nog een half jaar door. Irritant....

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Goh. Die van mij wordt 2 jaar in juli. Ding is nog 95% nieuw bij wijze van. Kan dus volgende maand een andere bestellen, de 3GS denk ik? Of is er alweer wat nieuwers in aantocht?Tom schreef:Mijn iphone is ook gaar.
Ben er wel tevreden mee.
-
Die van mij ook hoor, ziet er verder nog als nieuw uit.
- Martin van der Zwaard
Ik ben ook aan het kijken voor een iPhone via T-Mobile.
Kan over twee dagen verlengen dus ben een beetje aan het zoeken hoe en wat.
Wat ik graag wil weten is, als je via T-Mobile een iPhone neemt of er dan ook zo'n verschrikkelijk logo ergens op de telefoon komt te staan? Daar heb ik zo'n hekel aan namelijk.
Als dit het geval is, dan wacht ik nog wel een maandje en haal er dan een in de winkel zonder logo etc.
Kan over twee dagen verlengen dus ben een beetje aan het zoeken hoe en wat.
Wat ik graag wil weten is, als je via T-Mobile een iPhone neemt of er dan ook zo'n verschrikkelijk logo ergens op de telefoon komt te staan? Daar heb ik zo'n hekel aan namelijk.
Als dit het geval is, dan wacht ik nog wel een maandje en haal er dan een in de winkel zonder logo etc.
-
Nee geen logo's of andere aanpassingen.
Telefoon/software/doos etc. is allemaal Apple.
Telefoon/software/doos etc. is allemaal Apple.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Komt enkel bovenin je schermpje te staan, maar na jailbreak kan je daar neerzetten wat je wilt.
- Martin van der Zwaard
Bovenin schermpje alszijnde tekst?
Dat is niet erg want ik heb gewoon T-Mobile (kan volgens mij ook niet anders met een iPhone).
Dat is niet erg want ik heb gewoon T-Mobile (kan volgens mij ook niet anders met een iPhone).
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Martin van der Zwaard schreef:Bovenin schermpje alszijnde tekst?
Klopt.
- Martin van der Zwaard
Das geen probleem.
Prijzen moet ik nog wel even aan wennen. Die zijn aardig hoog bij 1 jaar abo. Misschien toch maar voor 2 jaar gaan.
Zal eens kijken bij T-mobile of ze nog waarde hechten aan iemand die al 9 jaar klant is
Prijzen moet ik nog wel even aan wennen. Die zijn aardig hoog bij 1 jaar abo. Misschien toch maar voor 2 jaar gaan.
Zal eens kijken bij T-mobile of ze nog waarde hechten aan iemand die al 9 jaar klant is