E 92 M3 voor circuit
- Bert ///M3
Re: E 92 M3 gekocht voor circuit
Als je een dag samen rijd met Mr. Schaap is waarschijnlijk ook nog leerzamer voor jezelf als dat je alleen profiteerd van de afstelling. Je moet uiteindelijk zelf tot iets komen waar je prettig mee rijden kan, maar ik zou ook zeker weten proberen iets op te steken van Mr. Schaap.
- Robin Hartog
Supergaaf ding, heel veel plezier er mee. 

- levi
- Auto: Clio RS 197
Wat een kar, onwijs mooi

-
- Auto: Fun Damn Mentally
+100levi schreef:Wat een kar, onwijs mooi![]()
![]()
![]()
maar -99

Wordt 't meer 'n showauto van die voor de looks meedoet ofzo?

-
mannen,
jullie lezen niet goed,
hij laat de wagen afstellen door dhr. Schaap, dat is in mijn ogen iets heel anders dan het laten testen,
Ik vind dit heel logisch je moet toch eerst een soort van basis setting hebben die goed is voor je wagen, straks staat er iets verkeerd en vernaggel je in de eerste 10 ronden een setje banden.
en als je straks begint met iets wat al 90% voor jou goed is en je dat je dan je eigen draai er aan gaat geven.
Voor de rest echt een super mooie wagen, echt een droomwagen en ook de kleur gewoon zo lekker houden, hij heeft verder geen stickers meer nodig dit is gewoon af.
MVG Dennis
jullie lezen niet goed,
hij laat de wagen afstellen door dhr. Schaap, dat is in mijn ogen iets heel anders dan het laten testen,
Ik vind dit heel logisch je moet toch eerst een soort van basis setting hebben die goed is voor je wagen, straks staat er iets verkeerd en vernaggel je in de eerste 10 ronden een setje banden.
en als je straks begint met iets wat al 90% voor jou goed is en je dat je dan je eigen draai er aan gaat geven.
Voor de rest echt een super mooie wagen, echt een droomwagen en ook de kleur gewoon zo lekker houden, hij heeft verder geen stickers meer nodig dit is gewoon af.
MVG Dennis
- Downforce Hans
Dennis Orgers schreef:mannen,
jullie lezen niet goed,
MVG Dennis
Precies Dennis, dat was mijn gedachte ook.......

Grtz,Hanz06

Je kan inderdaad een heleboel leren van een ervaren en goede coureur, sommige kunnen heel goed een wagen afstellen.
Probeer er wel voor te zorgen dat je goed luisterd van wat die overbrengt voor de afstelling en rij dan zelf ook om te kijken of je hetzelfde voelt, daar leer je een hoop van.
Probeer er wel voor te zorgen dat je goed luisterd van wat die overbrengt voor de afstelling en rij dan zelf ook om te kijken of je hetzelfde voelt, daar leer je een hoop van.
- David R.
Juist Dennis jij begrijpt het. Hij zet de basis goed en van daaruit kan je eventueel nog verder finetunen. Als ik dit zelf moet gaan doen heb ik waarschijnlijk heel 2010 en 2011 aan trackdays nodig waarbij ik ook nog elke keer een monteur mee moet nemen die dan aan de afstellingen moet gaan zitten sleutelen. Het eindresultaat is dan waarschijnlijk 70% van wat hij in 1 dag doet.
-
Ikben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Resultaat is iig :banaan:
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Heel gaaf David
Wanneer is ie voor het eerst on track te bewonderen???

Wanneer is ie voor het eerst on track te bewonderen???
- Macboy
Spannende tijd wordt het ! Wanneer is de doop ?
- David R.
De doop zou komende maandag op Spa geweest maar die dag is geannuleerd ivm het instorten van de blanchimont tunnel die onder het circuit doorloopt. Alles er aan gedaan om de auto voor deze dag klaar te krijgen en dan dit.
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Las ook al dat er een alternatief was gevonden voor die dag.
Verder trouwens heel veel respect voor je werk, dit is echt een van de gaafste, zo niet de gaafste circuitauto die ik ken
Verder trouwens heel veel respect voor je werk, dit is echt een van de gaafste, zo niet de gaafste circuitauto die ik ken
- Aad
Wij zouden a.s Woensdag gaan met BDC en alternatief is nu Duitsland , ook leuk lijkt mij :banaan:David R. schreef:De doop zou komende maandag op Spa geweest maar die dag is geannuleerd ivm het instorten van de blanchimont tunnel die onder het circuit doorloopt. Alles er aan gedaan om de auto voor deze dag klaar te krijgen en dan dit.
-
Jep GP-strecke is het alternatief wat afgehuurd is!
- @iko
Hier heb ik nog wat alternatieven.
bv zondag Assen, of maandag Zandvoort?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=17762
bv zondag Assen, of maandag Zandvoort?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=17762
-
zondag is ADS dag op assen. Daar zijn wij ook.
- GTRene
en dat is? kun je zo aanschuiven en 2 uur knallen of....Andre schreef:zondag is ADS dag op assen. Daar zijn wij ook.
- David R.
Dan zie ik je daar want dat hebben wij nu ook geboekt. Nurburgring wou ik altijd al graag een keer doen dus lijkt me super.Aad schreef:Wij zouden a.s Woensdag gaan met BDC en alternatief is nu Duitsland , ook leuk lijkt mij :banaan:David R. schreef:De doop zou komende maandag op Spa geweest maar die dag is geannuleerd ivm het instorten van de blanchimont tunnel die onder het circuit doorloopt. Alles er aan gedaan om de auto voor deze dag klaar te krijgen en dan dit.
Iemand een idee voor een gezellig hotel ?
- Aad
Ja leuk , kom mij even voor lul zetten met dat kanon van jeDavid R. schreef:Dan zie ik je daar want dat hebben wij nu ook geboekt. Nurburgring wou ik altijd al graag een keer doen dus lijkt me super.Aad schreef:Wij zouden a.s Woensdag gaan met BDC en alternatief is nu Duitsland , ook leuk lijkt mij :banaan:David R. schreef:De doop zou komende maandag op Spa geweest maar die dag is geannuleerd ivm het instorten van de blanchimont tunnel die onder het circuit doorloopt. Alles er aan gedaan om de auto voor deze dag klaar te krijgen en dan dit.
Iemand een idee voor een gezellig hotel ?

Nee hoor, zie je daar , volgend jaar blazen we die tunnel in Spa gewoon weer op , zo kom je nog ergens

Wij zijn zelf ook een hotel aan het zoeken .
-
Wij gaan waarschijnlijk s'nachts rijden... Lukt ons waarschijnlijk niet om optijd s'middags - s'avonds te gaan :S

- Corvette
De auto lag vanmiddag nog in 88 brokken. De motor zat er in ieder geval weer in en vanavond liep tie al weer, dus met wat mazzel gaat het nog lukken ook. Inrijden doen we dan op weg naar de Ring. Is toch zo'n 300km ??? dus is misschien wel genoeg. De zuigerveren en nog wat dingetjes zijn vernieuwd. Vandaag is er inloop olie in gedaan en dan kunnen we verversen in Duitsland. De keuring is zo ongeveer midden in de nacht, dus daarna kunnen we even olieverversen.
Kortom................ben natuurlijk heeeeeeeel nieuwgierig of het gaat lukken.
Een paar dingen die nog even moeten gebeuren zijn o.a.:
- Nieuwe remschijven monteren + remblokken.
- Nieuwe remvloeistof.
- Gehele voorkant monteren, dus spatborden, voorfront, splitter, motorkap, lampen, knipperlichten..................alles is opnieuw gespoten, omdat er wat schade was ontstaan, zoals bij die fijne drempels van tegenwoordig.
- Sway bars monteren.
- Auto verlagen en daarna volledig uitlijnen met de nieuwe racewielen eronder.
- Traction probleem oplossen ...... geeft storing, werkt niet.
- alles opnieuw inlezen.
- Rechts achter wiellager vernieuwen......is door slicks gekomen. Links is pas geleden al vervangen. Lagers moeten eigenlijk worden aangepast, maar niet besteld (foutje)
- FIA GT3 spoiler monteren, maar nog niet binnen.
Nog een paar uurtjes werk dus

Kortom................ben natuurlijk heeeeeeeel nieuwgierig of het gaat lukken.
Een paar dingen die nog even moeten gebeuren zijn o.a.:
- Nieuwe remschijven monteren + remblokken.
- Nieuwe remvloeistof.
- Gehele voorkant monteren, dus spatborden, voorfront, splitter, motorkap, lampen, knipperlichten..................alles is opnieuw gespoten, omdat er wat schade was ontstaan, zoals bij die fijne drempels van tegenwoordig.
- Sway bars monteren.
- Auto verlagen en daarna volledig uitlijnen met de nieuwe racewielen eronder.
- Traction probleem oplossen ...... geeft storing, werkt niet.
- alles opnieuw inlezen.
- Rechts achter wiellager vernieuwen......is door slicks gekomen. Links is pas geleden al vervangen. Lagers moeten eigenlijk worden aangepast, maar niet besteld (foutje)
- FIA GT3 spoiler monteren, maar nog niet binnen.
Nog een paar uurtjes werk dus

- Remmie
En hij heeft gereden!
Wat een soundje komt er uit zeg.
Hoop dat je een goede shakedown hebt gehad David

Wat een soundje komt er uit zeg.
Hoop dat je een goede shakedown hebt gehad David

- GTRene
ziet er erg vet uit 
alleen misschien die grote spiegels...van die kleine zouden hem misschien beter staan die ze vaak in de autosport gebruiken?

alleen misschien die grote spiegels...van die kleine zouden hem misschien beter staan die ze vaak in de autosport gebruiken?
Laatst gewijzigd door GTRene op 01 apr 2010, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja, heel vet 8)