Dat ding klinkt wel geweldig! 8) hmmm.. mooie wegen daar ook.Robin Hartog schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zhmx41OY ... r_embedded[/youtube]
Zoiets, FerdiASC1?
Porsche Boxster Spyder
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: Porsche Boxster Spyder
- GTRene
wat vind je dan van een Lamborghini Gallardo eventueel spyder, die kun je onderhand ook al voor een leuke prijs krijgen...
de cabrio is nog we wat duurder, maar bv vanaf 45dui heb je al een dichte en vanaf zo'n 75dui een cabrio waar dan nog de tax bij komt.
de dikste afschrijving heb je dan al gehad.
voorbeeld cabrio
http://www.pistonheads.com/sales/1572284.htm

hier een dichte
http://www.pistonheads.com/sales/1356681.htm

zo'n open wel eens gezien in een filmpje moet een super geluidje hebben

de cabrio is nog we wat duurder, maar bv vanaf 45dui heb je al een dichte en vanaf zo'n 75dui een cabrio waar dan nog de tax bij komt.
de dikste afschrijving heb je dan al gehad.
voorbeeld cabrio
http://www.pistonheads.com/sales/1572284.htm
hier een dichte
http://www.pistonheads.com/sales/1356681.htm
zo'n open wel eens gezien in een filmpje moet een super geluidje hebben

- Sperdy
Gallardo Spyder, yes!! Maar is voor rond de 100k volgens mij geen goeie te koop. Valt in een andere categorie toch?
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
In DLD beginnen de goedkoopste bij 110K, ex BPM.
-
lambo heb ik in gereden doet me niks zou ik liever een spyder of GT3 pakken.
- GTRene
maar dan de mooie spyder
hier dat Top Gear filmpje...begint met het vaste dak en saai e.d. dus Andre je hebt weer gelijk

in de UK zie je ze soms al vanaf 75du denk met bpm dat je net onder de ton blijft als je 1 van de eersten hebt, maja das RHD een LHD is wat duurder.FerdiACS1 schreef:Gallardo Spyder, yes!! Maar is voor rond de 100k volgens mij geen goeie te koop. Valt in een andere categorie toch?
hier dat Top Gear filmpje...begint met het vaste dak en saai e.d. dus Andre je hebt weer gelijk

- Sperdy
Geregeld: morgen om 15.30 uur bij Van Atten proefritje in een AMV8 Roadster (380pk versie, uit 2007, 5k op de teller). Heb de geweldige ervaring met en Boxter S (310pk) van enkele weken geleden nog in de benen, eens kijken waar voor mij deze AMV8 Roadster staat. Morgen volgt verslagje ..
Nou dat is wel voorspelbaar.................die AMV8 zal als een logge beer voelen met ook nog de nodige verminderde torsie stijfheid.....................in vergelijk met de Porker dus.......... <<< hahaha, hoe heb jij dit voor elkaar gekregen Romo, om mijn post te editten met jouw teksten ? Want ik neem aan dat jij dat bent Romo met de ................................................
Nou dat is wel voorspelbaar.................die AMV8 zal als een logge beer voelen met ook nog de nodige verminderde torsie stijfheid.....................in vergelijk met de Porker dus.......... <<< hahaha, hoe heb jij dit voor elkaar gekregen Romo, om mijn post te editten met jouw teksten ? Want ik neem aan dat jij dat bent Romo met de ................................................

Laatst gewijzigd door Sperdy op 23 mar 2010, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ben erg benieuwd 

-
OnlineTristan
Sound in de Volante is iig geweldig. 8)
- Hans R
@Ferdinand, moet ik mee? 8)
- Sperdy
Als je zin en tijd hebt, gaan we samen. Ja, lijkt me goed idee en lachen-gieren-brullen. Ik stuur je wel een sms.Hans R schreef:@Ferdinand, moet ik mee? 8)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
FerdiACS1 schreef:Geregeld: morgen om 15.30 uur bij Van Atten proefritje in een AMV8 Roadster (380pk versie, uit 2007, 5k op de teller). Heb de geweldige ervaring met en Boxter S (310pk) van enkele weken geleden nog in de benen, eens kijken waar voor mij deze AMV8 Roadster staat. Morgen volgt verslagje ..
Nou dat is wel voorspelbaar.................die AMV8 zal als een logge beer voelen met ook nog de nodige verminderde torsie stijfheid.....................in vergelijk met de Porker dus..........
- Sperdy
Valt wel mee Romo. Die AMV8 weegt maar 1710 kg (da's maar 245kg zwaarder dan mijn ACS1 en 435kg zwaarder dan de Spyder ..)romo schreef:FerdiACS1 schreef:Geregeld: morgen om 15.30 uur bij Van Atten proefritje in een AMV8 Roadster (380pk versie, uit 2007, 5k op de teller). Heb de geweldige ervaring met en Boxter S (310pk) van enkele weken geleden nog in de benen, eens kijken waar voor mij deze AMV8 Roadster staat. Morgen volgt verslagje ..
Nou dat is wel voorspelbaar.................die AMV8 zal als een logge beer voelen met ook nog de nodige verminderde torsie stijfheid.....................in vergelijk met de Porker dus..........

- Hans R
Beetje een vergelijk tussen een BMW CSL en een Lotus Exige 

-
OnlineTristan
AMV8 zal never nooit de directheid en lichtvoetigheid hebben van de Spyder. Het is ook meer een GT-gerichte auto. Ik heb vorig jaar met een Volante met Speedshift mogen rijden en was aangenaam verrast dat de auto niet zoveel tordeerde. Vrij solide chassis maar de sound die je hoort! 

-
zolang ik geen ruitbroeken hoef te dragen en een anwb lidmaatschap mag jij het kg voordeel dragen.
- Mathieu
In Amerika krijg je toch de doodstraf als je gepakt wordt voor te hard rijdenHans R schreef:Dat ding klinkt wel geweldig! 8) hmmm.. mooie wegen daar ook.Robin Hartog schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zhmx41OY ... r_embedded[/youtube]
Zoiets, FerdiASC1?

-
Geluid van AM v8 is top :drinking:
-
OnlineTristan
Oja, Ferdi! Trek zekering 22 eruit als je gaat rijden. Dan gaan de vlinderkleppen in de uitlaat ook in lage toeren helemaal open. Dan klinkt hij onderin de toeren nog lekkerder.
- Macboy
Oh ja Ferdi! Trek je 22cm pik eruit als je gaat rijden. Dan gaan de vlinderlippen ook bij lage toeren helemaal open. Dan klinken de hoeren nog lekkerder.
Laatst gewijzigd door Macboy op 23 mar 2010, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sperdy
lol@tristan. Zodra we de hoek om zijn bij van Atten, vraag ik Hans wel even om te sleutelen. Want ik ga niet met nikkebokker boven het motorblok. Denk dat ik dan even een cup-of-tea drink. Zeg jongens, ik ga mij dus een uurtje James Bons voelen, eens kijken hoeveel aantrekkingskracht die auto op vrouwen heeft. Bij James werkt dat wel. Weet je wat, 'k zal 'm eens voorrijden op de Keileweg, misschien komen de vrouwtjes dan op mij af ... 
Waaruit MacBoy? Uit Hans? O, uit 'the jolly good exhaustpipe...'. Heb nu al het idee dat het lachen wordt morgenmiddag ...

Waaruit MacBoy? Uit Hans? O, uit 'the jolly good exhaustpipe...'. Heb nu al het idee dat het lachen wordt morgenmiddag ...

- Macboy
Jij begint over vrouwen ... dat had ik ook al ge-edit maar je was me te snel af 

-
Nog ff een schopje voor de Porsche en het middenmotor concept.
- Hans R
Even kijken of die AM dwars kan morgen! 8)
- Sperdy
ff vraagje over Cabrio rijden. Als je je cabriootje lekker 'open' parkeert, wie heeft zijn vuilnis dan niet gestort in de auto? Is je auto verzekerd als je die 'open' parkeert? Hoe zit dat eigenlijk.