Officieel: BMW 5 Serie
-
Re: Officieel: BMW 5 Serie
Indeed,
Er rijden 3! 550's van de E60 rond in putten!
Ze zijn er wel.
Er rijden 3! 550's van de E60 rond in putten!
Ze zijn er wel.
-
OnlineFabian
Dr werd hier net door BMWNL een 523i gebracht, 76K nieuwprijs. Mooie auto!! Kan niet anders zeggen.
Maar ik was teleurgesteld door de lakkwaliteit, een grote sinasappel. Weet niet of dit standaard is, maar we verbaasden ons hier heel erg over met een paar collega's. Daarnaast dachten we dat we een diesel hadden, we hebben echt de motorkap open moeten doen en daarna zelfs het tankklepje om ons ervan te overtuigen.....stationair en tot 2500 tpm echt net een 530d. En dat dachten we met 7 man! Vreemd. Interieur is prachten, klokkenwinkel moet ik even aan wennen, erg apart, weet nog niet ofdat ik dat echt mooi vind.
Maar ik was teleurgesteld door de lakkwaliteit, een grote sinasappel. Weet niet of dit standaard is, maar we verbaasden ons hier heel erg over met een paar collega's. Daarnaast dachten we dat we een diesel hadden, we hebben echt de motorkap open moeten doen en daarna zelfs het tankklepje om ons ervan te overtuigen.....stationair en tot 2500 tpm echt net een 530d. En dat dachten we met 7 man! Vreemd. Interieur is prachten, klokkenwinkel moet ik even aan wennen, erg apart, weet nog niet ofdat ik dat echt mooi vind.
-
E60's ook veel last van hoor, zo'n sinasappelhuid. Vond het een drama op de mijne.Fabian schreef:Dr werd hier net door BMWNL een 523i gebracht, 76K nieuwprijs. Mooie auto!! Kan niet anders zeggen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Over de lak kwaliteit wordt al tijden geklaagd.......................op bimmerpost werd bij de introductie van de E9X zowel M als non M, ook de sinasappelhuid (medische term; cellulitis
) waargenomen...............
Nou ja liever je kar dan je vriendin met dit probleem....................

Nou ja liever je kar dan je vriendin met dit probleem....................

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zojuist ff een 15km met 'n 530d fully loaded gereden. Kracht zat onderin. Maar meer ook niet...
Zoveel electronische gadgets dat ik er bijna depri van werd dus de juiste keus gemaakt, en die electronische demping en achterasbesturing niet gedaan.Comfortstand is dweil, sportstand is beter, maar ik blijf bij M Technik. Besturing is licht, maar comfy. Doh.Automaat is supersnel en bij de les, stuurschakeling is rap.
Dus:
F10 535i 8traps automaat HE
Sportstuur met stuurschakeling
Zwarte hemel
Zwart metallic en zwart Dakota leer
Sportstoelen
M Technik onderstel
19"Styling 331
Geen typeaanduiding
Electrisch zonnescherm achter handbediend achter zijkanten(kids he)
Hifi Professional
'Shadowline' exterieur heet nu hoogglans zwart lijsten huppeldepup
Verlichtingspakket
grijze baan in voorruit
en nog wat dingetjes.
Eind mei krijg ik 'm(die van Sjoerd was 22 mei uitgerekend, bij mij ook)
Zoveel electronische gadgets dat ik er bijna depri van werd dus de juiste keus gemaakt, en die electronische demping en achterasbesturing niet gedaan.Comfortstand is dweil, sportstand is beter, maar ik blijf bij M Technik. Besturing is licht, maar comfy. Doh.Automaat is supersnel en bij de les, stuurschakeling is rap.
Dus:
F10 535i 8traps automaat HE
Sportstuur met stuurschakeling
Zwarte hemel
Zwart metallic en zwart Dakota leer
Sportstoelen
M Technik onderstel
19"Styling 331
Geen typeaanduiding
Electrisch zonnescherm achter handbediend achter zijkanten(kids he)
Hifi Professional
'Shadowline' exterieur heet nu hoogglans zwart lijsten huppeldepup
Verlichtingspakket
grijze baan in voorruit
en nog wat dingetjes.
Eind mei krijg ik 'm(die van Sjoerd was 22 mei uitgerekend, bij mij ook)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
GVD wat gaaf.....................artist impression........................wat lekker dik

-
romo schreef:GVD wat gaaf.....................artist impression........................wat lekker dik
Op m'n begrafenis wil ik in zo eentje graag!
- Joop
Zo mogen ze de M5 touring wel aan laten rukken... 8)
- Macboy
Die M5 gaat gaaf worden !
Touring is echt een beauty he

Wat ik al eerder zelf schreef:
Touring is echt een beauty he
Wat ik al eerder zelf schreef:
Geheel mee eens.duifjes.com schreef:Zit ff te kijken op BMW.nl is eigenlijk alleen maar zwart/blauw en zilver achtigen....waarom niet iets spannender? Of kun je je ook nog andere keuze's maken??? Juist dit soort zakelijke auto's heb ik altijd mooi gevonden in iets opvallend of sjiek zoals bruin met wit ofoeits.....maar goed ik heb ook een rare smaak
-
Vandaag de nieuwe 5 serie bekeken bij De Beier.
Er stond nu ook een donkerblauwe!
Mijn god wat een verschrikkelijk mooie auto zeg! En helemaal niet ingetogen, eerder opvallend (dik)!
Mijn god wat een verschrikkelijk mooie auto zeg! En helemaal niet ingetogen, eerder opvallend (dik)!
-
Die donkerblauwe 530d staat nu op kenteken, daar reed ik maandag proef mee. Ik krijg 'm zo exact maar dan in 't zwart/zwart en geen schuifdak en 1 cm lager:)EJGT3CS schreef:Vandaag de nieuwe 5 serie bekeken bij De Beier.
Vond 'm ook erg dik erop staan nu op dat gele kenteken(geeft toch 'n echter beeld)
- GTRene
nwe 3 touring 2012

nwe 5 touring

komt de touring wel tot z'n recht lijkt me, qua proporties.
nwe 5 touring
komt de touring wel tot z'n recht lijkt me, qua proporties.
- romo
Das mooi, ik wil allen graag ook de voorkant AUB..................... 
Had ook net zo goed de 5er kunnen zijn ...............................het zit te dicht op elkaar IMO.....................

Had ook net zo goed de 5er kunnen zijn ...............................het zit te dicht op elkaar IMO.....................
- GTRene
de 3 heeft wat scherpere lijnen, de 5 wat meer elegant, of vet
helaas zaten geen voorkanten bij de nwe foto's waar ik ze weg had.
zal ff speuren...nope, veel renderings...maar binnenkort komt er wel meer van

helaas zaten geen voorkanten bij de nwe foto's waar ik ze weg had.
zal ff speuren...nope, veel renderings...maar binnenkort komt er wel meer van

-
Huh? Dit is niet de F11 5 Touring, maar 'n photoshop 3er, maar met 530i typeaanduiding?GTRene schreef: nwe 5 touring
![]()

Waarschijnlijk van vóór 't uitkomen van de F11 5er Touring....
- romo
Zeg ik toch...............................het is een 5 er.................................

-
M Technik verlaagd en 20" in Stahlgrau:

-
Wat dik! 

- Snipe
20" op je 523i. Een beetje too much, als je het mij vraagt. Het roept herinneringen op aan de aloude M 316i.
-
Wat een bullshit. Er is een groot verschil tussen de ontwerpen van auto's vroeger en nu. Omdat iemand een 523i zou kopen, is hij / zij verplicht om kleine wielen aan te schaffen zodat de wagen op een champignon op wieltjes gaat lijken? Heb nog een E39. Zitten in de zomer 17 inchers onder en in de winter zelfs maar 16. Kwa looks vind ik wielen al snel te groot lijken op dat model auto. Op de nieuwe 5 lijkt 19 al klein.Snipe schreef:20" op je 523i. Een beetje too much, als je het mij vraagt. Het roept herinneringen op aan de aloude M 316i.

En dan nog wat schokkend nieuws: ik vind de wagen 3 kwart van achteren gezien prachtig!
- Snipe
Ik zag laatst ook een 116i met M-pakket en 18". Dat M-pakket ziet er niet anders uit dan op een 130i, maar het is gewoon een beetje treurig als de auto dat dikke uiterlijk niet waarmaakt. Dat heeft overigens niks met vroeger en nu te maken, dat is van alle tijden.
- duifjes.com
Voorkant vindt ik toch wel mooi....achterkant niet mijn ding!
- Patrick van Wijngen
Idd, van 3/4 ziet de auto er heel erg mooi uit.
En 20" ? zo ziet het er niet uit. Is allemaal heel goed geproportioneerd.
18" onder m'n e46 ziet er ook klein uit... het is dat 19" beetje te oncomfortabel en prijzig rubber word, anders had er ook al lang 19" onder gezeten.
Onder een e36 staat 18" juist weer erg groot.
En 20" ? zo ziet het er niet uit. Is allemaal heel goed geproportioneerd.
18" onder m'n e46 ziet er ook klein uit... het is dat 19" beetje te oncomfortabel en prijzig rubber word, anders had er ook al lang 19" onder gezeten.
Onder een e36 staat 18" juist weer erg groot.
- Petrolhead Tom
Ik vind hem werkelijk schitterend!!!!
-
Wat een prachtige auto die nieuwe 5. Zeker in het donkergrijs met die 20", perfect plaatje.