BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Het budget is 50.000euro en de auto zal dienen als 2de fun voertuig waar 50% van de tijd mee op circuit zal gereden worden en 50% van de tijd op de gewone openbare weg. Dus de wagen moet echt goed preseteren op circuit en ook nog zeer ok rijbaar zijn op de openbare weg. De keuze is op volgende 3 wagens gevallen...
1) BMW M3 CSL
3200cc
360PK
1.285Kg
bouwjaar: 2004
+/-45.000euro + 5.000euro voor enkele aanpassingen (remmen, enz)
2) Porsche 996/ GT3 (MK1 versie + clubsport pakket)
3600cc
360PK
1.350KG
bouwjaar: 2000
+/- 50.000euro
3) Lotus Exige S (S240 Performance Pack)
1800cc
243PK
935KG
bouwjaar: 2008
+/- 46.000euro
Voor de duidelijkheid; het is niet voor mij ze...maar ne kennis van mij wil graag deze aankoop doen. Welke geniet jullie voorkeur en waarom? Ja de CSL zal op een BMW forum waarschijnlijk als favoriet naar voren komen (op een Porsche forum zal het de GT3 worden en zelfde verhaal bij Lotusliefhebbers). Probeer goed te argumenteren waarom een bepaald model de voorkeur geniet.
Ik vind het persoonlijk een zeer moeilijke keuze, want ze hebben alledrie wel iets specifiek en heel speciaal. De mooiste en meest exotische in mijn ogen is de Exige S. Super op circuit, maar langere ritten op de gewone openbare weg is het wel een ander verhaal. Vermits er ook veel mee op de gewone openbare weg zal gereden worden neig ik zelf meer richting de GT3 en CSL... Een 966 GT3 vind ik persoonlijk niet echt mooi. Een echte BMW M3 CSL is op zich een heel exclusieve wagen, maar een E46 coupe met M3 of M3CSL look zie je wel bijna op elke straathoek en daar is niets speciaal aan... Bij de CSL moet je er natuurlijk ook wel vrede mee nemen met het feit dat die enkel met SMG bak te verkrijgen is.
Qua onderhoud en algemene kosten zal naar mijn gevoel de GT3 de duurste zal zijn, dan de BMW CSL en dan de Exige S. Zeer moeilijke keuze!
1) BMW M3 CSL
3200cc
360PK
1.285Kg
bouwjaar: 2004
+/-45.000euro + 5.000euro voor enkele aanpassingen (remmen, enz)
2) Porsche 996/ GT3 (MK1 versie + clubsport pakket)
3600cc
360PK
1.350KG
bouwjaar: 2000
+/- 50.000euro
3) Lotus Exige S (S240 Performance Pack)
1800cc
243PK
935KG
bouwjaar: 2008
+/- 46.000euro
Voor de duidelijkheid; het is niet voor mij ze...maar ne kennis van mij wil graag deze aankoop doen. Welke geniet jullie voorkeur en waarom? Ja de CSL zal op een BMW forum waarschijnlijk als favoriet naar voren komen (op een Porsche forum zal het de GT3 worden en zelfde verhaal bij Lotusliefhebbers). Probeer goed te argumenteren waarom een bepaald model de voorkeur geniet.
Ik vind het persoonlijk een zeer moeilijke keuze, want ze hebben alledrie wel iets specifiek en heel speciaal. De mooiste en meest exotische in mijn ogen is de Exige S. Super op circuit, maar langere ritten op de gewone openbare weg is het wel een ander verhaal. Vermits er ook veel mee op de gewone openbare weg zal gereden worden neig ik zelf meer richting de GT3 en CSL... Een 966 GT3 vind ik persoonlijk niet echt mooi. Een echte BMW M3 CSL is op zich een heel exclusieve wagen, maar een E46 coupe met M3 of M3CSL look zie je wel bijna op elke straathoek en daar is niets speciaal aan... Bij de CSL moet je er natuurlijk ook wel vrede mee nemen met het feit dat die enkel met SMG bak te verkrijgen is.
Qua onderhoud en algemene kosten zal naar mijn gevoel de GT3 de duurste zal zijn, dan de BMW CSL en dan de Exige S. Zeer moeilijke keuze!
Laatst gewijzigd door Franzino op 23 mar 2010, 22:28, 22 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
M3 CSL.
Neem evt even een kijkje bij de CSL van bijvoorbeeld Gerwin, zit hier ook op het forum. Dat is een hele goede auto met eigenlijk minimale aanpassing.
Dick Hoekendijk kan je er ook alles over vertellen die heeft al meerdere E46 aangepast ook die van Gerwin.
Veel aanpassingen zijn niet nodig, Wiechers kooi er in, paar stoelen en gordels, set dikke remmen rondom en rijden met dat spul.
Laat je zo'n CSL op MPS Cup staan met een standaard onderstel dan heb je een auto met een hele goede balans, makkelijk te rijden en op zich redelijk onderhoudsvrij. Ook is hij dan gewoon nog bruikbaar in de regen en op de openbare weg.
Neem evt even een kijkje bij de CSL van bijvoorbeeld Gerwin, zit hier ook op het forum. Dat is een hele goede auto met eigenlijk minimale aanpassing.
Dick Hoekendijk kan je er ook alles over vertellen die heeft al meerdere E46 aangepast ook die van Gerwin.
Veel aanpassingen zijn niet nodig, Wiechers kooi er in, paar stoelen en gordels, set dikke remmen rondom en rijden met dat spul.
Laat je zo'n CSL op MPS Cup staan met een standaard onderstel dan heb je een auto met een hele goede balans, makkelijk te rijden en op zich redelijk onderhoudsvrij. Ook is hij dan gewoon nog bruikbaar in de regen en op de openbare weg.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Polletje toevoegen?
Mijn keuze zal duidelijk zijn, schrijf de Exige voor de openbare weg niet af. Comfort valt mee, als je niet de hele tijd 200 kpu autobahn wilt rijden.
Verder moet ik zeggen dat het me inderdaad wel een moeilijke keuze lijkt. GT3 lijkt mij het dichts bij Exige komen, maar Andre is zo enthousiast over zijn CSL dat je bijna het gevoel krijgt dat je iets mist...
ps: balans en directheid van Exige/Elise is ongeevenaard, GT3 zal in de buurt komen, maar is weer anders met de motor helemaal achterin. Is misschien toch meer het karakter wat Andre heeft beschreven met betrekking tot de balans en speelsheid in bochten, cq dat je wat meer geduld moet hebben met GT3 en minder over vier wielen kunt glijden. Exige gaat denk ik meer in die richting.
En een BMW, hou op man, die rijdt iedereen..
Mijn keuze zal duidelijk zijn, schrijf de Exige voor de openbare weg niet af. Comfort valt mee, als je niet de hele tijd 200 kpu autobahn wilt rijden.
Verder moet ik zeggen dat het me inderdaad wel een moeilijke keuze lijkt. GT3 lijkt mij het dichts bij Exige komen, maar Andre is zo enthousiast over zijn CSL dat je bijna het gevoel krijgt dat je iets mist...
ps: balans en directheid van Exige/Elise is ongeevenaard, GT3 zal in de buurt komen, maar is weer anders met de motor helemaal achterin. Is misschien toch meer het karakter wat Andre heeft beschreven met betrekking tot de balans en speelsheid in bochten, cq dat je wat meer geduld moet hebben met GT3 en minder over vier wielen kunt glijden. Exige gaat denk ik meer in die richting.
En een BMW, hou op man, die rijdt iedereen..
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Ben bang dat je met alle 3 de auto's een keer gereden moet hebben om tot een oordeel te komen. Alle 3 zijn
perfect voor de job, maar zijn andere concepten. Het gaat erom welk concept je het lekkerst vind rijden.
perfect voor de job, maar zijn andere concepten. Het gaat erom welk concept je het lekkerst vind rijden.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Moeilijke keuze!
Na lang nadenken zou ik voor de GT3 gaan! al vindt ik een 996 niet echt mooi......
Na lang nadenken zou ik voor de GT3 gaan! al vindt ik een 996 niet echt mooi......
- Jules
- Berichten: 1906
- Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Ligt denk ik ook wel aan de eigenaar: hoeveel rij/circuit ervaring heeft hij, wat voor auto's heeft hij eerder gehad etc.
Denk dat de CSL een veiligere / makkelijkere auto is om te rijden dan de GT3 maar wellicht dat de GT3 meer uitdaging kan bieden..
Lotus is weer helemaal apart eigenlijk.. dat moet helemaal bij je passen denk ik
Denk dat de CSL een veiligere / makkelijkere auto is om te rijden dan de GT3 maar wellicht dat de GT3 meer uitdaging kan bieden..
Lotus is weer helemaal apart eigenlijk.. dat moet helemaal bij je passen denk ik
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Los van het concept moet je running cost ook niet onderschatten.
Ik denk dat de runningcost van een GT3 ook van een iets andere orde zijn als een CSL bijvoorbeeld.
Qua runningcost zou een Exige dan nog wel meevallen, lichter als de GT3 en CSL dus je verslijt minder banden, remblokken en je verbruikt minder benzine maar technisch zijn er toch wat vaker problemen met de lotussen als de CSL en GT3 auto's als ik zo eens rondkijk op de forums, bijvoorbeeld bij de lotus eigenaren hier.
Ik denk dat de runningcost van een GT3 ook van een iets andere orde zijn als een CSL bijvoorbeeld.
Qua runningcost zou een Exige dan nog wel meevallen, lichter als de GT3 en CSL dus je verslijt minder banden, remblokken en je verbruikt minder benzine maar technisch zijn er toch wat vaker problemen met de lotussen als de CSL en GT3 auto's als ik zo eens rondkijk op de forums, bijvoorbeeld bij de lotus eigenaren hier.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Als er veel mee op de openbare weg zal gereden zal worden zou ik kiezen voor de M3 CSL. GT3 en Lotus zijn toch nog wat extremer hardcore racerts.
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
CSL heeft de voorkeur op de GT3 mk1 maar de mk2 GT3 heeft weer de voorkeur boven de CSL. Helaas valt de mk2 net boven budget.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Deze opmerking kun je negeren, dit gaat vooral over motorische problemen met K series varianten. Dat is niet van toepassing op de Exige vanaf bouwjaar 2004.Bert ///M3 schreef:maar technisch zijn er toch wat vaker problemen met de lotussen als de CSL en GT3 auto's als ik zo eens rondkijk op de forums, bijvoorbeeld bij de lotus eigenaren hier.
Laatst gewijzigd door Rupie op 22 mar 2010, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 22290
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
+1Tristan schreef:Ben bang dat je met alle 3 de auto's een keer gereden moet hebben om tot een oordeel te komen. Alle 3 zijn
perfect voor de job, maar zijn andere concepten. Het gaat erom welk concept je het lekkerst vind rijden.
Zou erin moeten rijden. Alledrie spreken ze mij aan (moet ook wel, anders mag je de dokter bellen

Alleen bij de Exige.. ik weet niet of die auto de 50k echt waard is. Het is een superding, maar zou wellicht eerder voor 35k iets uit Engeland halen of bijv. de Speedster/Exige van Herman kopen. Voor mijn gevoel ga je op die 50k voor een bijna nieuwe Exige nog best wat afschrijven, terwijl je dat minder zult doen op een CSL of GT3.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Wat is er dan zoveel beter aan de MK2, dat deze wel jouw voorkeur geniet tov de CSL?Tristan schreef:CSL heeft de voorkeur op de GT3 mk1 maar de mk2 GT3 heeft weer de voorkeur boven de CSL. Helaas valt de mk2 net boven budget.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
De S is verkrijgbaar vanaf bouwjaar 2006, dus die problemen zijn minder aan de orde.Ruben schreef:Deze opmerking kun je negeren, dit gaat vooral over motorische problemen met K series varianten. Dat is niet van toepassing op de Exige vanaf bouwjaar 2004.Bert ///M3 schreef:maar technisch zijn er toch wat vaker problemen met de lotussen als de CSL en GT3 auto's als ik zo eens rondkijk op de forums, bijvoorbeeld bij de lotus eigenaren hier.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Als je het geld hebt, moet je niet zeuren over afschrijving. Als je zover bent met de keuze van de auto kan je altijd nog gaan shoppen in Engeland.
Denk dat de Porsche wel eens kan tegenvallen met runningcosts en de BMW ook. Dus als je heel veel pech hebt, kom je met de Exige misschien daarmee in de buurt.
Denk dat de auto echt meer bulletproof is dan men denkt.
Denk dat de Porsche wel eens kan tegenvallen met runningcosts en de BMW ook. Dus als je heel veel pech hebt, kom je met de Exige misschien daarmee in de buurt.

- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
BMW M3 CSL

Porsche 966 GT3 MKI

Lotus Exige S

Porsche 966 GT3 MKI
Lotus Exige S
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Het klinkt misschien gek, maar hoe langer ik naar de gt3 kijk de lelijker ga ik hem vinden op het bovenstaande foto.
De bmw vind ik dan ineens toch weer wat bruter...
In de bmw csl heb ik echter nooit gereden en in zo`n porsche wel.
Vond de porsche wel geweldig rijden......
De bmw vind ik dan ineens toch weer wat bruter...
In de bmw csl heb ik echter nooit gereden en in zo`n porsche wel.
Vond de porsche wel geweldig rijden......
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 22 mar 2010, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- markk
- Berichten: 3894
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
poll werkt niet !!!
gt3 anytime.
csl is bmw 3-serie met alle respect, gt3 is porsche, andere klasse, doelgroep, engineering, etc.
exige is verder m.i minst bruikbaar als non circuit tool, en daarmee nog erns engels ook, heb ik niets mee.
btw csl 1285kg???, dacht het niet...
Mark.
gt3 anytime.
csl is bmw 3-serie met alle respect, gt3 is porsche, andere klasse, doelgroep, engineering, etc.
exige is verder m.i minst bruikbaar als non circuit tool, en daarmee nog erns engels ook, heb ik niets mee.
btw csl 1285kg???, dacht het niet...
Mark.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
De afschrijving is niet de zorg. Eens de keuze gemaakt is, zal de wagen zowieso zeer lang in zijn bezit blijven. Als hij een auto leuk vindt, dan blijft hij er mee rijden. Anders rij je niet nog steeds met uw destijds nieuw aangekochte E39 M5 he. Waardeverlies van de wagen is onbelangrijk; running cost zijn wel iets waar zeker rekening mee gehouden zal worden...Ruben schreef:Als je het geld hebt, moet je niet zeuren over afschrijving. Als je zover bent met de keuze van de auto kan je altijd nog gaan shoppen in Engeland.
Denk dat de Porsche wel eens kan tegenvallen met runningcosts en de BMW ook. Dus als je heel veel pech hebt, kom je met de Exige misschien daarmee in de buurt.Denk dat de auto echt meer bulletproof is dan men denkt.
Laatst gewijzigd door Franzino op 22 mar 2010, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
De Exige (S) heb ik nooit gereden, dus kan ik geen oordeel over geven, kan me wel voorstellen dat die het lichtvoetigste is.
Voor wat betreft de CSL en de GT3. Ik ben fan van beide en heb ze ook beide mogen rijden. De GT3 geniet mijn voorkeur, maar dat is puur door de setup van de auto. De druk in de rug en het geluid van achteren zijn bij de GT3 echt overweldigend. Wat je bij de keuze tussen deze 2 in acht moet nemen is wat je zelf prettig vindt. Motor voorin, of motor geheel achterin, het zorgt echt voor een eigen karakter. Een CSL kan je echt mee gooien en smijten (kijk naar André) en een Gt3 is een exactere wagen, daar ben je echt meer mee aan het lijnenrijden, die is wat minder speels in de zin van smijten, maar benaderd in mijn ogen wel meer een racer.
De zitpositie is in beide auto's goed te noemen, maar in de GT3 net wat fijner, iets lager met wat meer de borst richting stuur, wat ik prettiger vind. De stoelen an sich zijn in beide auto's super, evenals de stuurtjes, de 2 fijnste sturen op de markt! Geluid is een eigen ding, maar ik zou echt niet een keuze kunnen maken, beide klinken echt MEGA.
Gaat het bij een GT3 om een gewone of wellicht een RS. Vorige week heb ik bijna 1,5 dag 996 RS gereden en dat is toch echt wel ultiem hoor. Zeker als ie echt voor erbij is, maar ja, is die voor dat geld te vinden, of moet er dan nog wat bij.....
Voor wat betreft de CSL en de GT3. Ik ben fan van beide en heb ze ook beide mogen rijden. De GT3 geniet mijn voorkeur, maar dat is puur door de setup van de auto. De druk in de rug en het geluid van achteren zijn bij de GT3 echt overweldigend. Wat je bij de keuze tussen deze 2 in acht moet nemen is wat je zelf prettig vindt. Motor voorin, of motor geheel achterin, het zorgt echt voor een eigen karakter. Een CSL kan je echt mee gooien en smijten (kijk naar André) en een Gt3 is een exactere wagen, daar ben je echt meer mee aan het lijnenrijden, die is wat minder speels in de zin van smijten, maar benaderd in mijn ogen wel meer een racer.
De zitpositie is in beide auto's goed te noemen, maar in de GT3 net wat fijner, iets lager met wat meer de borst richting stuur, wat ik prettiger vind. De stoelen an sich zijn in beide auto's super, evenals de stuurtjes, de 2 fijnste sturen op de markt! Geluid is een eigen ding, maar ik zou echt niet een keuze kunnen maken, beide klinken echt MEGA.
Gaat het bij een GT3 om een gewone of wellicht een RS. Vorige week heb ik bijna 1,5 dag 996 RS gereden en dat is toch echt wel ultiem hoor. Zeker als ie echt voor erbij is, maar ja, is die voor dat geld te vinden, of moet er dan nog wat bij.....
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
De drie genoemde wagens zijn helemaal niet met elkaar te vergelijken imho. Puur op persoonlijke voorkeur kies ik een Exige. Oogt voor mij het mooist, weegt het minst en de running costs zijn peanuts voor een sportwagen.
Wie zegt dat de wagen niet geschikt is voor lange ritten, heeft er waarschijnlijk nooit in gereden. Stoelen zijn gewoon comfortabel en de zitpositie is perfect.
Wie zegt dat de wagen niet geschikt is voor lange ritten, heeft er waarschijnlijk nooit in gereden. Stoelen zijn gewoon comfortabel en de zitpositie is perfect.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Ik heb het nagekeken... Geen idee wat er mis mee is????markk schreef:poll werkt niet !!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_M3_CSLmarkk schreef:btw csl 1285kg???, dacht het niet...
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 2&cache=no
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Exige, maar dan de non S, lichter en niet dat compressor gejank..
Zijn best comfortabel die dingen, alleen moet je niet langer zijn 1,90mtr ofzo
Zijn best comfortabel die dingen, alleen moet je niet langer zijn 1,90mtr ofzo
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Ik ben 1.92 en pas wel in een MkII.Hans R schreef:Exige, maar dan de non S, lichter en niet dat compressor gejank..
Zijn best comfortabel die dingen, alleen moet je niet langer zijn 1,90mtr ofzo
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Afgetankt doet een CSL nog steeds 1400 KG op de schaal denk ik.Franzino schreef:Ik heb het nagekeken... Geen idee wat er mis mee is????markk schreef:poll werkt niet !!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_M3_CSLmarkk schreef:btw csl 1285kg???, dacht het niet...
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 2&cache=no
GT3 zit ook rond de 1400 KG op de schaal als ik me niet vergis.
- Franzino
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 17:14
- Auto: MY17 M2 / MY20 Alpine A110
- Locatie: Belgie
Re: BMW M3 CSL vs Porsche 996 GT3 vs Lotus Exige S
Heb de poll verwijderd, deze werkte toch totaal niet...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], e30touring1990 en 5 gasten