Vandaag GESPOT
-
Christoph
Re: Vandaag GESPOT
Rode GT-R hier in Stockholm, belachelijk vet 
- GTRene
een hele dikke Mercedes, leek een cabrio met hardtop, 4 uitlaten en dikke wielen...van 1 of andere tuner, een snelle bak met een dikke brul...ging richting DLD was ook een duitser.
Ik reed richting Enschede en net daarvoor haalde ik hem in, ff gas in
dacht ff opletten, en ja hoor hup daar kwam ie
maar toen moesten we alweer van het gas af, was redelijk druk af en toe, ik ging van de weg af en hij rechtdoor richting DLD zaten er 3 of 4 in, big smile ff zwaaien en hij nog ff het gas in, klonk gaaf
maar wat voor type Merc het was? stond verder niks achterop...was een vrij glad ding.
Ik reed richting Enschede en net daarvoor haalde ik hem in, ff gas in
maar toen moesten we alweer van het gas af, was redelijk druk af en toe, ik ging van de weg af en hij rechtdoor richting DLD zaten er 3 of 4 in, big smile ff zwaaien en hij nog ff het gas in, klonk gaaf
maar wat voor type Merc het was? stond verder niks achterop...was een vrij glad ding.
- duifjes.com
Gezien je uitleg......geen flauw ideeGTRene schreef:een hele dikke Mercedes, leek een cabrio met hardtop, 4 uitlaten en dikke wielen...van 1 of andere tuner, een snelle bak met een dikke brul...ging richting DLD was ook een duitser.
Ik reed richting Enschede en net daarvoor haalde ik hem in, ff gas indacht ff opletten, en ja hoor hup daar kwam ie
![]()
maar toen moesten we alweer van het gas af, was redelijk druk af en toe, ik ging van de weg af en hij rechtdoor richting DLD zaten er 3 of 4 in, big smile ff zwaaien en hij nog ff het gas in, klonk gaaf![]()
- GTRene
duifjes.com schreef:Gezien je uitleg......geen flauw ideeGTRene schreef:een hele dikke Mercedes, leek een cabrio met hardtop, 4 uitlaten en dikke wielen...van 1 of andere tuner, een snelle bak met een dikke brul...ging richting DLD was ook een duitser.
Ik reed richting Enschede en net daarvoor haalde ik hem in, ff gas indacht ff opletten, en ja hoor hup daar kwam ie
![]()
maar toen moesten we alweer van het gas af, was redelijk druk af en toe, ik ging van de weg af en hij rechtdoor richting DLD zaten er 3 of 4 in, big smile ff zwaaien en hij nog ff het gas in, klonk gaaf![]()
net nog weer gekeken...kom er niet uit...ik vond hem niet zo groot/lomp doch 4 uitlaat pijpen ala V12 aparte velegen die precies pasten, denk dat het een soort tuning merc was, veel aangepakt....solly
- Martin van der Zwaard
Zwarte E30 M3 vanmiddag rond 17.30u op de A20 richting Gouda. Ging de A16 op.
Toevallig iemand van hier.
En op Rotterdam Airport een Ferrari F430 onder een rode autopyama met logo erop.
Toevallig iemand van hier.
En op Rotterdam Airport een Ferrari F430 onder een rode autopyama met logo erop.
- MartijnGizmo
Blauwe Ferrari 550 op de Europaweg in Groningen, met jong grietje achter het stuur...
Volgens mij zat d'r vader (of suikeroom) ernaast. 
- ArjanS
Heb ik vandaag ook gezien, stond vanmiddag bij het UMCG.Blauwe Ferrari 550 op de Europaweg in Groningen, met jong grietje achter het stuur... Volgens mij zat d'r vader (of suikeroom) ernaast.
Verder wat e36ers zien racen op Assen.
Toen ik ik naar de paddock reed, zat er een oranje donkervoortachtige auto achter me. Laag voorruitje, bestuurder en bijrijder allebei helm op. Hij gaf even gas onder het tunneltje naar de paddoch, machtig geluid kwam eruit!
- frank de jonge
Zwarte Aston Martin DB9 convertible gevolgd door een Ferrari 328GTS in Emmen bij de Esso pomp.
-
Peter van den Berg
3x S5
AM DB9 ( die even het volle orkest open gooide, wauw! )
CL63 AMG
SL65 AMG
AM DB9 ( die even het volle orkest open gooide, wauw! )
CL63 AMG
SL65 AMG
- Robertdj
vrijdag een gifgroene e36 m3 racer op de vluchtstrook in Duitsland, het leek erop alsof hij van z'n aanhanger was afgedonderd 
-
ErikS
Robertdj schreef:vrijdag een gifgroene e36 m3 racer op de vluchtstrook in Duitsland, het leek erop alsof hij van z'n aanhanger was afgedonderd
Slordig.....
- Jinx
Gisteren rond half 6 zat er in Den Haag een zilveren Lotus Elise S1 achter me bij het treinstation laan van NOI, man van een jaar of 35 erin met donker haar. Had een mooi horloge om ook.
Toen ik af stond te rekenen bij de BP zag ik hem voor het stoplicht staan de andere kant op, misschien gewoon een rondje aan het rijden?
Toen ik af stond te rekenen bij de BP zag ik hem voor het stoplicht staan de andere kant op, misschien gewoon een rondje aan het rijden?
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Zaterdag werd ik op de snelweg ingehaald door een gifgroene, nieuwe, Focus RS....
Miljaar wat heb ik toch een zwak voor saaie burgerbakken op anabolen (lees rally-achtigen)....
Miljaar wat heb ik toch een zwak voor saaie burgerbakken op anabolen (lees rally-achtigen)....
- Robin Hartog
E60 M5, E61 M5, Ferrari 360 Modena; allemaal op de A7 richting Purmerend.
't Was mooi weer zeker! (Alle drie stralend gepoetst!)
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
@Gijs.. filmpje van 47 seconden waarin je de GranTurismo wel geteld 3 seconden ziet..
En daarvoor in een berm gaan liggen?
En daarvoor in een berm gaan liggen?
- MartijnGizmo
Vreemde hobby... 
- ///Martijn
zonet in Arnhem een matzwarte Panamera. heel apart zo'n auto in matzwart. misstond hem eigenlijk niet.
- InjectTheVenom
Ik had daarnet mijn fiets uit een 8 jarige mottenballen periode gehaald en ik was nog niet goed en wel onderweg voor een rondje om het dorp of er kwam een matzwarte Porsche 997 turbo van 5Star performance met Duitse platen uit de richting van de doorgaande weg zetten
Hij draaide bij de basisschool rechtsaf en trok met een volle burnout er vandoor.
Hij draaide bij de basisschool rechtsaf en trok met een volle burnout er vandoor.
- MartijnGizmo
Je weet dat zo'n turbo AWD heeft? 
- InjectTheVenom
Jawel, en ik weet ook dat ik zelfs met Evo310 nog 180pk en 240Nm te kort kom
Vraag me alleen af of ik hem vervolgens op gewicht alsnog kan pakken?
- MartijnGizmo
1545kg en 500pk/650NM tegen 1375kg (1380 - 5kg roest) en 310pk/480Nm... ik zou me niet teveel illusies maken. 
- GTRene
toen ik van de dealer weg kwam en de rondweg richting stad opreed een dikke RS6, dacht hey
ff gasse, denk dat ie me wel zag, hij versnelde ook, helaas toen ik er naast was sloeg ie ineens af, moest bij het tankstation/wasbox zijn, dus kon niet echt zien hoe dat monster door de onzichtbare muur kon drukken.
ff gasse, denk dat ie me wel zag, hij versnelde ook, helaas toen ik er naast was sloeg ie ineens af, moest bij het tankstation/wasbox zijn, dus kon niet echt zien hoe dat monster door de onzichtbare muur kon drukken.
- Adje ///M3
Vanmiddag op de Boschdijk in Eindhoven een 997 Turbo MKI (gezien vanuit de bestuurdersstoel van een GT3 MKI)
- Jinx
Uurtje geleden in Uithoorn, een gele Elise S2, echt heel mooi.
Lijkt wel alsof de Lotus eigenaren wakker zijn geworden met het lekkere weer, ze vliegen je de laatste tijd om de oren.
Lijkt wel alsof de Lotus eigenaren wakker zijn geworden met het lekkere weer, ze vliegen je de laatste tijd om de oren.