Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Marco R.

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Marco R. » 21 mar 2010, 10:27

Er staat ook een of andere bladmongool alles te provoceren. Die lamzak die het ventje met rood trainingspak af en toe een duw in de rug geeft om het te laten escaleren. Die mag van mij ook wel eens gruwelijk op z'n bek gaan (figuurlijk opgevat uiteraard :whistle: )

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 21 mar 2010, 10:30

Ach dit soort gevallen kom je in Oost Groningen om maar een uithoek zonder multiculti net zo goed tegen, ze zetten het alleen niet op youtube :wink: Het opnaaien en machtsvertoon is van elke generatie en maakt geen onderscheid in afkomst imho. De bekendste politie agent van NL schijnt vroeger net zo te zijn geweest :bag: :wink:

Je hebt een overduidelijk goed punt Michel laat dat duidelijk zijn, alleen daar zijn het mocro's, in Groningen waren het voor lange tijd Antilianen en trek je de provincies in dan zijn het de aso's met hun niet opgevoede en ontspoorde kinderen.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 21 mar 2010, 10:33

Tokkies! :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 mar 2010, 10:34

^^^^Zag 't filmpje gisteren al ja....
Tja, dit soort derderangs inwoners van NL, wat moet je ermee?
Dat wordt later nog wat.

Dit soort gastjes zijn hier ook al jaren actief, samenscholing voor de ingang hier van 't Albert Heijn complex en de politie durft niks, zegmaar. Ze schelden 'iedereen' voor rotte vis uit(ook m'n vrouw en dochter, notabene westerse allochtonen)

En dan vraagt links Nederland zich af waar die minachting voor dat soort derderangsburgers vandaan komt?

Het leger in met die gastjes, d'r zijn daar wel homo's(aldus die Amerikaans generaal) die goed raad met die gastjes weten, the ultimate vernedering :lol:

:wink:

En homo staat bij mij op deze plek:

-homo

-gemiddelde Nederlander
-2ekamer en kabinet

-varken

-die gastjes

:angel:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 21 mar 2010, 10:54

Of de dierentuin in, passen ze ook wel goed...

EG

Bericht door EG » 21 mar 2010, 11:05

Ik begrijp de verontwaardiging over die film ECHT niet. Ik heb dit al meer dan een miljoen keer ook bij kinderen met blonde haar en blauwe ogen gezien hoor. (in Amsterdam had je destijds ook witte scholen, ja serieus :mrgreen: )

Dit hoort gewoon bij het opgroeien hoor. Heb vaak genoeg zo een vechtpartij gezien. Zolang ze elkaar niet vermoorden zal het me vrij weinig boeien. En na een week of 2 gaan ze weer als goede maten met elkaar om. Ook miljoen keer gezien.

Dus begrijp de commotie niet, echt niet.

Fernando

Bericht door Fernando » 21 mar 2010, 11:08

@EG

Dan loop je met een aardige bunker voor je kop...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 mar 2010, 11:08

Wouter81 schreef:Of de dierentuin in, passen ze ook wel goed...
Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin :mrgreen:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 21 mar 2010, 11:09

:mrgreen:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 21 mar 2010, 11:12

EG schreef:Ik begrijp de verontwaardiging over die film ECHT niet. Ik heb dit al meer dan een miljoen keer ook bij kinderen met blonde haar en blauwe ogen gezien hoor. (in Amsterdam had je destijds ook witte scholen, ja serieus :mrgreen: )

Dit hoort gewoon bij het opgroeien hoor. Heb vaak genoeg zo een vechtpartij gezien. Zolang ze elkaar niet vermoorden zal het me vrij weinig boeien. En na een week of 2 gaan ze weer als goede maten met elkaar om. Ook miljoen keer gezien.

Dus begrijp de commotie niet, echt niet.
Mijn idee :wink:

Michel P

Bericht door Michel P » 21 mar 2010, 11:12

Fernando schreef:@EG

+100 kopie thee EG?

Michel

EG

Bericht door EG » 21 mar 2010, 11:17

Fernando schreef:@EG

Oh dus jij hebt nog nooit een vechtpartij gezien. Iedereen die beweerd dat ie op school nooit een vechtpartij heeft gezien is gewoon een leugenaar.

Dit gebeurt overal in Nederland en ook overal in de wereld. Doe niet alsof het iets vreemds is.

Stoerdoenerij is dit vooral. Een ruzie escaleert en gelijk word het "na school ga jij zien". En daarna gaat een grote groep kinderen naar een park waar 2 jongens elkaar afrossen. Nadat ze klaar zijn gaan ze een paar dagen elkaar uitschelden en na een week doen ze alsof er niets is gebeurd. Been there done that a million times.

Dus diegenen die denken dat dit niet bij de jeugd hoort heeft zelf een aardig plaat op zijn kop.

Wat zou je doen als het een grote groep autochtonen waren Michel, ook teruggooien naar waar ze kwamen? Naar Spanje samen met Sinterklaas?

Michel P

Bericht door Michel P » 21 mar 2010, 11:35

@EG,

Ik ben 43, en toen ik op school zat gebeurde dit niet! Ik heb gezien hoe het bij mijn oudste zoon op school ging, een van de allochtonen groep zuigen, zuigen, zuigen, en dat is niet duwen, maar tassen kapot maken, mobieltjes jatten en laten zien dat ze deze hebben......... en als het dan raak was stonden er na school tig auto's met neven e.d. te wachten........ school durfde niets te doen.......... er moest weer politie bij komen om de familie weg te sturen.......... maar nee, heeft niets met de opvoeding die ze gekregen hebben te maken, want die hebben ze niet gekregen. Ze leven in de groep met een uber wij staan boven de wet......... zie ook filmpje "marrokanen winnen altijd....." uitspraak.

Was het dus maar een eerlijk 1 op 1 gevecht.........

Maar droom rustig verder van een multicul Nederland...........

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 21 mar 2010, 11:43

ze zaaien ook angst in! kwam ze gisteravond ook weer tegen in Enschede, ja in Almelo zijn ze ook wel, maar snap/begrijp velen dat ze zich angstig voelen op straat, zelfs ik heb het als ik er langs loop! ik doe gewoon maar van binnen beklemd mij de angst.
Ze schelden en dreigen ook, veel geschreeuw en druk gedoe(ja nog niet bij mij maar regelmatig gezien), en ja dat boezemt bij veel mensen angst in met die groepen, velen durven daar dan niet meer langs en helemaal niet alleen.
Vooral vrouwen zijn doelwit van dat soort tuig, voor mij mag je ze @%**^^% :sealed:
Dus EG, zo makkelijk/mooi als jij erover praat is het zeker niet, en geeft angst bij velen, ja niet bij jou natuurlijk, maar wel gewone burgers.

Michel P

Bericht door Michel P » 21 mar 2010, 11:46

EG is ver gemarokkaniseerd.......... = hun norm is de standaard........

Michel

Snipe

Bericht door Snipe » 21 mar 2010, 11:48

Een gewoon schoolvechtpartijtje zoals ze al drieduizend jaar bestaan. Nou nou, spannend hoor. Heeft Wilders al Kamervragen gesteld? Als ze gezellig thee waren gaan drinken, was er niks gebeurd.

Dit topic is overigens gemeld vanwege het taalgebruik. Het verzoek is dan ook om dat wat te matigen.

EG

Bericht door EG » 21 mar 2010, 11:51

Ik praat het gedrag van die groepen Mocro's ook niet goed. Maar het is wel typerend dat Michel gelijk "multicul" Nederland opnoemt.

Dus omdat groepen Marokkanen het verpesten is de multiculturele samenleving verpest. Naar mijn weten zijn er geen problemen met het overgrote deel van de allochtonen. En als die er wel zijn dan is het niet anders dan de problemen bij autochtonen.

De discussie is weer die kant opgegaan. Het gaat mij wel aan want met multicul Nederland word ik ook bedoeld. Ik heb namelijk beide ouders die niet in Nederland zijn geboren. Ik ben zelf wel Amsterdammer.

Het probleem zit hem niet in wat Marokkanen doen of wat dan ook. Ik vind het wel typerend dat een paar Noord-Afrikanen rel zitten te schoppen en dat daarna opeens de hele multiculturele samenleving is mislukt. :roll:

Vind het wel grappig dat je mij gemarokkaniseerd vind, terwijl er een grote groep het met mij eens is: vechtpartijen komen overal voor. Is gewoon haantjes gedrag meer niet. De rest wat Marokkanen doen (neven erbij roepen, diefstal etc.) praat ik NOOIT goed. Ik hou daar niet van en doe niet alsof je mij kent. Ik heb nog nooit een strafblad gehad, en als ik die zal krijgen zal het wel zijn dat ik een paar auto inbrekers inmekaar zal meppen.

Michel P

Bericht door Michel P » 21 mar 2010, 12:03

Pijnlijk maar nog steeds 100% de waarheid.........

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i_keH3Gn ... r_embedded#[/youtube]

GTRene

Bericht door GTRene » 21 mar 2010, 12:08

mee eens.

Metchu

Bericht door Metchu » 21 mar 2010, 12:13

Ik ben van een iets minder oude generatie en ik heb gewoon op een witte school gezeten en vechtpartijen vrienden... kwam overal voor...

iedereen zat te zingen, jongens en meisjes: WIJ WILLEN BLOED ZIEN, WIJ WILLEN BLOED ZIEN! en dit waren allemaal witte kinderen... dus dit filmpje zegt inderdaad helemaal niets

let ook vooral op in het begin als dat Marokkaanse jongentje eigenlijk gewoon wil vertrekken en op ze fiets stapt en bijna al weg is. Dat was karakter, maar de oudere kinderen provoceren het zo dat het toch escaleert...

Michel ik vind het niet terecht wat jij zegt, ik heb op een zelfstandig witte gymnasium gezeten waar we met 500 leerlingen waren en totaal 5 turken. Er was op een dag een groepje van 10 gymnasiasten die een van die turken had omsingeld, z'n lunchtrommeltje op de grond hadden gegooid en waar toen een vechtpartij uit is ontstaan. haha ik ben toch ook niet mijn geloof in de maatschappij opeens verloren. Dit gebeurt nu eenmaal met kinderen. Haantjes gedrag, territorium afzetten... Of je nou wit, zwart, geel of bruin bent, of je nou vmbo'er, havo'er of zelfs gymnasiast bent... Maar voor velen is zo'n filmpje lekker weer een aanleiding om te tieren

Ach zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven. Zoals gabbers op een scooter die lekker kinderen gingen achtervolgen en pesten en bedreigen... tjah...

EG

Bericht door EG » 21 mar 2010, 12:18

Dat heb ik weleens op Texel meegemaakt. We waren daar met een groep vrienden. En er werden gewoon dingen naar ons gegooid. We werden uitgescholden. Vond het best bizar eigenlijk. Was niet bang want ze vertoonden toevallig precies hetzelfde gedrag als Mocro's, als ze alleen zijn durven ze niks... Grappig he, de overeenkomsten. En dat is niet alleen in Texel gebeurd hoor... Ook andere plekken met alleen maar overwegend blanke bevolking...

Lekker tolerant he. Maar dat betekent niet dat alle Nederlanders zo zijn :roll:

Michel P

Bericht door Michel P » 21 mar 2010, 12:26

@Metin,

Dit was schering en inslag, dus geen incident zoals bij jou op school. Let wel zouden er op elke school met 500 kids, 5 turken en 5 marrokanen zitten, dan gaan die op in de groep, maar is de verhouding fors anders lees zwarte scholen of iets dat erop begint te lijken.......... dan zijn er meer geweldsincidenten. En ik scheer ze niet over 1 kam, maar wens dat erg zonder pardon hard ingegrepen word, en dan ook gelijk naar de ouders van dit soort kids, ook de blanke tokkie's die hun kroost niet opvoed en liefde schenkt doch alleen voed.

Michel

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mar 2010, 12:27

@EG: Hoe oud ben jij? Want herken er wel veel in namelijk..

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 21 mar 2010, 12:30

Metin,

Tuurlijk er zijn allerlei voorbeelden etc. Maar serieus.......loop eens door een gemiddelde stad en waar heb je het gevoel van dat je jezelf niet veilig voelt? welke hebben de grootste bek? ............. het zijn de kutmarokaantjes met hun grote bek en dito attitude ...... die een groot deel verpesten voor de ander deel van de bevolking!

Ze schelden en vloeken naar mensen dat soort dingen hoor ik echt te vaak....de eerste beste klojo die dat naar mij zou doen ligt direct plat...zero tolerance! Wat nu dat agenten te bang zijn om op te treden...gewoon kei en keihard aanpakken.....laten zien dat het menens is!

Het is net zoals het altijd en overal is de rotte appels gewoon weghalen.......of het nu Marokkanen, Turken, Friezen of Belgen of Nederlanders zijn....zero tolerance ben ik groot voorstander van....ff terug naar de basics....

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 21 mar 2010, 12:38

Zie het net als opvoeding van kinderen en honden...als ze geboren worden zijn ze echt niet asociaal of agressief.....alleen als je tijdens de opvoeding niet de juiste grenzen stelt en consequent bent gaat het mis.......en dat is er denk ik aan de hand! Te soft met alles...en teveel over de grenzen laten gaan......dat begint al als ze net geboren zijn!

Plaats reactie