Met een paar opties zit je zo op de 38k met beide auto's en dan bedoel ik gewoon dingen zoals leer, schuifdak en volscherm navigatie, als je echt gek doet zit de Golf zo op 44k

De Astra en de Golf zijn dan ook niet meer de Astra en de Golf van vroeger. De Corsa en de Polo zijn tegenwoordig al net zo groot als de Astra en Golf van +/- 10 jaar geleden.EG schreef:Ik vind de Astra, (en ook de concurrent Golf) echt geen goedkope auto's trouwens.
Met een paar opties zit je zo op de 38k met beide auto's en dan bedoel ik gewoon dingen zoals leer, schuifdak en volscherm navigatie, als je echt gek doet zit de Golf zo op 44kAstra op 41nog wat trouwens. Beide gaan om de 2.0 diesel motoren (Astra 160 pk Golf 140 pk).
Denk dat je in het geval van de Golf gelijk hebt, Astra zeker niet. Die is echt niet duur.EG schreef:Ik vind de Astra, (en ook de concurrent Golf) echt geen goedkope auto's trouwens.
Met een paar opties zit je zo op de 38k met beide auto's en dan bedoel ik gewoon dingen zoals leer, schuifdak en volscherm navigatie, als je echt gek doet zit de Golf zo op 44kAstra op 41nog wat trouwens. Beide gaan om de 2.0 diesel motoren (Astra 160 pk Golf 140 pk).
Volgens mij klopt er iets niet in je verhaal.Joh@n schreef:Laatst een 1.4T 140pk Cosmo samengesteld met zowat alle mogelijk opties, 30,5k kwam ik uit. Dan heb je leer,adaptieve xenon, parkeersensoren rondom, navigatie, verwarmde stoelen, donkere ramen en 18".
Doe ik hetzelfde met een Golf VI 1.4 TSI 122pk; dan kom ik op een kleine 37k (!!!) uit.
Ik heb het ook even geprobeerd. Inderdaad kom je dicht tegen de 37k aan.Macboy schreef:Volgens mij klopt er iets niet in je verhaal.Joh@n schreef:Laatst een 1.4T 140pk Cosmo samengesteld met zowat alle mogelijk opties, 30,5k kwam ik uit. Dan heb je leer,adaptieve xenon, parkeersensoren rondom, navigatie, verwarmde stoelen, donkere ramen en 18".
Doe ik hetzelfde met een Golf VI 1.4 TSI 122pk; dan kom ik op een kleine 37k (!!!) uit.
Zou kunnen omdat ik misschien niet een pakketje gekozen heb maar de losse opties. Ik vind het niet bepaalde een goedkope aangelegenheidMacboy schreef: Volgens mij klopt er iets niet in je verhaal.
Ja wij liggen allemaal veel op het strand ... misschien dat het daar dus aan ligt.Ar schreef:Ik zie ze redelijk vaak rijden, maar ik zit dan ook veel op de weg.
Hahaa. Testy.Macboy schreef:Ja wij liggen allemaal veel op het strand ... misschien dat het daar dus aan ligt.Ar schreef:Ik zie ze redelijk vaak rijden, maar ik zit dan ook veel op de weg.
Daar zie je ze dus minder vaak.Macboy schreef:Ja wij liggen allemaal veel op het strand ... misschien dat het daar dus aan ligt.Ar schreef:Ik zie ze redelijk vaak rijden, maar ik zit dan ook veel op de weg.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, RJK en 7 gasten