Vanmiddag even de kans gehad om te rijden met de nieuwe S3.
Zoals eerder in de pers al was te lezen lost de wagen niet alle verwachtingen in. Al zeker niet voor mijzelf.
Je moet de wagen eerder zien als snelle cruiser met vrij veel luxe, wanneer je dan toch plezier probeert te hebben met de wagen in bochten dan heb je al gauw geen zin meer. Hij is erg onderstuurd en hij geeft maar weinig gevoel. Hij hangt ook vrij zacht op zijn veren en de uitgaande slag is ook vrij traag. Echter ligt hij wel vrij stabiel op de weg, ook bij vrij bruuske bewegingen.
Verder is de zitpositie en afwerking best ok.
Jammer dat het geen RS is zoals ik 'RS' begrijp bij mijn EVO...
testrit nieuwe S3
- mrbbs
testrit nieuwe S3
Laatst gewijzigd door mrbbs op 31 dec 2006, 02:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
Tja. Je komt uit een EVO. Ik weet niet hoe ik je woorden dan moet interpreteren.
De ambition uitvoering zoals ik die rijdt, voelt meer dan geweldig aan. Ik denk dat de S3 dan helemaal geweldig aan zal voelen.
Referentiekader he?
Bovendien is het een S3. Das gewoon een sportieve cruiser, meer niet. Wordt ook als zodanig geprofileerd en niet als racebakkie of zo.
Geldt ook voor de S6. Sportieve cruiser. Eigenlijk alle S-modellen.
Punt is, vanwege 4x4 is het wel een zéér snelle auto op het circuit en vermoedelijk de snelste van alle hatches (R32, 130i etc etc). Wint volgens mij ook alle tests die er zijn.
De ambition uitvoering zoals ik die rijdt, voelt meer dan geweldig aan. Ik denk dat de S3 dan helemaal geweldig aan zal voelen.
Referentiekader he?
Bovendien is het een S3. Das gewoon een sportieve cruiser, meer niet. Wordt ook als zodanig geprofileerd en niet als racebakkie of zo.
Geldt ook voor de S6. Sportieve cruiser. Eigenlijk alle S-modellen.
Punt is, vanwege 4x4 is het wel een zéér snelle auto op het circuit en vermoedelijk de snelste van alle hatches (R32, 130i etc etc). Wint volgens mij ook alle tests die er zijn.