Ik zit fijn ff in m'n nieuwe huis met laptop+3G (gsm) te internetten.... aangezien ik hier nog geen telefoon/kabel/adsl heb.

duidelijk, dus vandaag of morgen maar eens aan de slag dat ding er tussen prutsen 8)Geachte abonnee,
Ziggo is voortdurend bezig met het verhogen van zijn internetsnelheden. Ook úw internetsnelheid wordt binnenkort verhoogd. Deze nieuwe snelheid is zo hoog, dat uw oude modem onvoldoende capaciteit heeft om ondersteuning te bieden. Wanneer uw internetsnelheid wordt verhoogd, kunt u met het oude modem niet meer internetten.
Daarom ontvangt u binnen een paar dagen een pakket met een nieuw modem, die de nieuwe internetsnelheid wel ondersteunt. Ook treft u in dit pakket uw persoonlijke activatiecode aan. Hiermee activeert u het nieuwe modem. Met de bijgevoegde handleiding sluit u eenvoudig het nieuwe modem aan in slechts enkele stappen. Wij adviseren u dit nieuwe modem zo spoedig mogelijk aan te sluiten.
Vergeet u niet het oude modem aan ons terug te sturen? Gebruik hiervoor het pakket, waarin u het nieuwe modem ontvangt. Dit is gratis als u dit pakket voorziet van bijgeleverde retoursticker.
Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.
Met vriendelijke groet,
M**** N****
Directeur Marketing & Sales
lol, die link niet gelegd, nee hij heet andersMartin van der Zwaard schreef:Werkt Mark Nauto bij Ziggo??![]()
Maar ik heb nog niks ontvangen. Ben ergens in november van 10 naar 20mb/s gegaan dus denk dat mijn modem nog wel voldoet dan.
wat voor?Tom Westendorp schreef:Meer mensen met een storing van ziggo op dit moment?
De Nederlandse Enerklote Maatschappij hebben een nieuwe tactiek bedacht! Bellen helpt niet meer, dus dan gaan we mensen aan de deur stalken. Ze lullen zich binnen (bij mij gelukt) onder de stelling:Mike S. schreef:Och hou op over die lui zeg, die hebben mij ook al 2x gebeld en ze kunnen idd niet fatsoenlijk nederlands .Dutch schreef:Het moet niet erger worden. Zojuist de 'Nederlandse Energie Maatschappij' (berucht volgens mij) aan de lijn, met een muts die niet eens fatsoenlijk Nederlands kon spreken.EHA schreef:Had een paar weken terug ook al zo'n griet aan de lijn van E-on die mij probeerde over te halen om over te stappen.
Ze had maar één "selling point" : "wij zijn uit diverse tests gekomen als goedkoopste aanbieder."
Meteen afgekapt, geen belangstelling, maar ik was wel benieuwd hoe ze aan het nummer kwamen. Want ze belden op het zakelijke nummer van mevrouw Duts (een ISDN-ondernummer), dat nergens bekendstaat en nergens is achtergelaten, behalve op briefpapier in beperkte zakelijke kring. Maar het staat nu kennelijk wel in een database staat met nota bene mijn naam erbij.
Waar halen die boeven dat vandaan? KPN? Omdat de ISDN-aansluiting op mijn naam staat? Kan bijna niet anders, toch? Maar waarom dan niet het hoofdnummer? Raar...
Ik hoop niet voor ze dat ze nog voor een 3e keer gaan bellen want dan word ik absoluut niet vriendelijk.
Het is 'Ik krijg m'n geld nu al niet op!' en ja, ik gebruik 'm nog altijd met succes!Maus335i schreef:Als ik me niet vergis had romo hier ergens eens gepost: "omdat ik toch genoeg geld heb". Die opmerking wilde ik maken, maar kreeg het niet over mn tong... jammer![]()
goeie die ga ik voortaan ook gebruikenDutch schreef:Het is 'Ik krijg m'n geld nu al niet op!' en ja, ik gebruik 'm nog altijd met succes!Maus335i schreef:Als ik me niet vergis had romo hier ergens eens gepost: "omdat ik toch genoeg geld heb". Die opmerking wilde ik maken, maar kreeg het niet over mn tong... jammer![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Mark en 1 gast