Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 18 mar 2010, 00:11

zo erg daar?
klinkt niet prettig, maja je kan/mag niks doen volgens de grondwet en rechten van de mens, helaas vergeten ze dat de rechten van de andere mensen ernstig geschonden worden.

ze vragen er wel om...magoed in NL kan veel, ben benieuwd waar de grens ligt...

van mij mogen ze dat tuig echt piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep :sealed: :whistle:

in de middel eeuwen konden we ze er zo uitgooien waarschijnlijk, maja we leven nu, tolerantie en rechten van de mens e.d.
ze zouden echter rechten moeten afpakken van mensen die dat soort dingen doen...maja dit is NL :thumbup:

Afbeelding

Marco R.

Bericht door Marco R. » 18 mar 2010, 11:20

Het imago van Veenendaal als kerkelijk 'dorp' is van vroeger.
Dit is de harde realiteit van Veenendaal zoals het nu is. En er gebeurt niks, behalve dat er momenteel een behoorlijk groot klapboek ligt op het bureau vol Marokkaanse gezichten (geen geintje) waarbij elke getuige / persoon die beroofd is de dader kan aanwijzen.
Het zal vast wel een specifieke groep zijn die het verneukt, maar die groep moet wel aangepakt worden!

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2010, 11:29

Wellicht is een reis naar Marroko om vlinders te vangen een goed idee op het straat tuig te belonen........ zo maar een idee :bag:

Of een zak geld voor een uber cool feest met Ali B als prominente arties............ mogelijkheden genoeg, super toch om daders te belonen.......

Slachtoffers vragen er natuurlijk allemaal stuk voor stuk om.........

Michel

Marco R.

Bericht door Marco R. » 18 mar 2010, 11:42

Volgens mij is het een kwestie van afwachten tot ik een keer aan de beurt ben. Zo zie je maar bij één verhaal, waarbij er 4 iemand hebben overmeesterd, twee zijn gaan pinnen met een verkeerde code. Teruggegaan en de kerel nog een keer lens geschopt tot hij de juiste code heeft gegeven.

Dat soort dingen kweekt bij mij best wel een gevoel van woede op z'n zachts gezegd.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 mar 2010, 11:51

Ik ben ook voor keihard aanpakken, eventueel eerst nog 1 landelijke waarschuwing en dan verspeel je je rechten vooral die al eerder meerdere malen in aanraking met zijn geweest.
huppethee weg er mee.

die mensen die er wonen en gewoon netjes leven moeten er ongelofelijk last van hebben van dat soort tuig.

met dat soort klote figuren hoef je voor mij geen medelijden mee te hebben, dubbele paspoort of niet, op een rubber bootje voor de kust van land van herkomst droppen en een verbod geven ooit nog in NL voet op bodem te zetten en dus als ongewenst beschouwen.

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 18 mar 2010, 12:07

Nederland blijft maar naar de haaien gaan. Is er ook nog wat positiefs te melden? :playcar:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 18 mar 2010, 12:57

Vast wel, maar daar mag je een ander topic voor aanmaken. Ik vind het wel grappig dat zodra er iets negatiefs in beeld komt of wordt gezegd er altijd wel iemand is die over de positieve dingen gaat praten. Ja die zijn er, dus? Moet je daarom de nadruk minder leggen op de fouten in de samenleving? Aan de goede dingen hoef je niks te verbeteren, de foute dingen des te meer...

Ik ben overigens niet erop uit om een grimmig en waardeloos beeld te schetsen, maar je moet soms eens goed de vinger op de zere plek leggen en houden.

Niet over de leuke dingen beginnen, maar problemen oplossen met een effectieve aanpak en de kop erbij houden.
Zero tolerance voor elke lastpak, blank, licht getint, zwart, rood, blauw, geel, je noemt het maar op.

Een Sander V. (die van dat vermoorde meisje in Dordrecht) is voor mij net zo erg tuig eerste klas als die schooiers die elk weekend 'het mannetje' denken te zijn met hun 16 jaar en beginnend dons snorretje die denkt even lekker anderen te kunnen beroven.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 mar 2010, 13:05

goede post Marco.

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 18 mar 2010, 13:18

Het is sarcastisch bedoelt. Ik blijf het bijzonder vinden dat er zoveel onvrede op het internet te lezen is, maar je er in het dagelijks leven weinig van merkt. Jammer genoeg gebeuren deze dingen, waarbij ik wel van mening ben om alles in het macht te stellen om het te voorkomen.

Het is alleen zo enorm negatief allemaal, niks is goed en blijven zeiken. De ene is daar beter in dan de ander en besteed er een hoop tijd aan.

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2010, 14:05

@Ar,

Het zijn uiteraard slechts incidenten..............NOT

Juist door het immer met de mantel der liefte te bagatelliseren zet heel veel kwaad bloed......... En de slachtoffers moeten niet zeuren......... die hebben er vast zelf om gevraagd...........

@Marco,

Prima post. Zo'n pedo killer, ballen eraf en aan de hoogste boom......... bij wijze van spreken, die mag nooit een 2e kans krijgen, alleen in NL natuurlijk wel............... Krijg Milly ook een 2e kans..............

Michel

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 18 mar 2010, 14:29

Haha, die burgemeester in Veenendaal...die roept iets over 'no-go-areas'....oftewel..beste bewoners....daar en daar moet je gewoon niet komen.

Oftewel: wij doen niets. Gaan wel weer even een gesprekje aan met wat buurtclubjes, dat lost alles op. Lekker slapen, oogjes dicht en snaveltjes toe.

Het leger d'r in. Shoot to kill. Met dat soort misdadige en primitieve apen telt er maar 1 macht: macht die uit de loop van een geweer komt. Heeft Mao toch nog ergens gelijk in. :bag:

Gelukkig woon ik niet in Veenendaal... maar in het altijd rustige Friesland.... waar enkele dagen geleden op een paar honderd meter van mijn woning ook een vrouw vermoord is. :hmmm:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 mar 2010, 14:33

Marco R. schreef: Een Sander V. (die van dat vermoorde meisje in Dordrecht) is voor mij net zo erg tuig eerste klas als die schooiers die elk weekend 'het mannetje' denken te zijn met hun 16 jaar en beginnend dons snorretje die denkt even lekker anderen te kunnen beroven.
...volgens mij is de bleekschetende moordende pedo toch een slag erger, of was dat meisje niet dood en begraven? Jammer dat we die niet naar het buitenland kunnen sturen he.

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2010, 14:35

@Wouter, ze noemen het wel eens een olievlek..... hoe denk je dat de term "witte vlucht" is onstaan......... iedereen die kan ontvlucht de ellende........ incl. de linkse politici die vanuit de grachtengordel het klootjes volk wijs maakt dat het incidenten zijn............. maar hun kids ondertussen ook naar een witte school sturen......... waarom, omdat het kan.......... multicul promoten maar niet in hun eigen achtertuin........ Dat soort mensen noemen ze ook wel wereld vreemd............

Michel

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 18 mar 2010, 14:37

Ravin ///M schreef:
Marco R. schreef: Een Sander V. (die van dat vermoorde meisje in Dordrecht) is voor mij net zo erg tuig eerste klas als die schooiers die elk weekend 'het mannetje' denken te zijn met hun 16 jaar en beginnend dons snorretje die denkt even lekker anderen te kunnen beroven.
...volgens mij is de bleekschetende moordende pedo toch een slag erger, of was dat meisje niet dood en begraven? Jammer dat we die niet naar het buitenland kunnen sturen he.
Stuur em naar FriesLAND :mrgreen:

Ach wat ik hier gewoon helemaal niet tegen kom is financiele ellende voor de onderklasse. Maar goed die moeten het ook van links hebben natuurlijk :bag:

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2010, 14:38

Ravin ///M schreef:
Geen debat over wat erger is wat dat lijkt me duidelijk, die pipo hoeft ook niet het land uit, er is ruimte zat als de criminelen met dubbele paspoorten terug worden gestuurd na het uitzitten van hun straf. Nederland laat pedo's, pedo moordenaars, verkrachters echter met hun softe gedrag na wat pimpampetten in een TBS inrichting vrolijk weer de straat op, terwijl het percentage wat weer in herhaling valt schrikbarend groot is.......... Maak hier eens een bindend referendum over.......... uitkomst is bekend............ links noemt dat onderbuik, rechts realisme.........

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2010, 14:41

Niels schreef:
Ravin ///M schreef:
Stuur em naar FriesLAND :mrgreen:

Ach wat ik hier gewoon helemaal niet tegen kom is financiele ellende voor de onderklasse. Maar goed die moeten het ook van links hebben natuurlijk :bag:
Dus financiele ellende geeft een vrijbrief voor het gedrag.......... ofwel, zijn zijn slachtoffer van de maatschappij, en het gedrag is daarom logisch, echt een PVDA mantra http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... tenti.html

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 mar 2010, 14:46

OH ja TBS... hoeveel andere geciviliseerde landen kenden dat systeem ook alweer...
het bewust aan levensgevaarlijke ciminelen blootstellen van de eigen bevolking...
Laatst gewijzigd door Ravin ///M op 18 mar 2010, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2010, 14:53

Ravin ///M schreef:OH ja TBS... hoeveel andere geciviliseerde land kende dat systeem ook alweer...
het bewust aan levensgevaarlijke ciminelen blootstellen van de eigen bevolking...
TBS is de overtreffende trap van links hippy denken welk een dramatisch rendement geeft, en een een godsvermogen kost...........

Only in NL.

Michel

Marco R.

Bericht door Marco R. » 18 mar 2010, 15:30

Ravin ///M schreef: ...volgens mij is de bleekschetende moordende pedo toch een slag erger, of was dat meisje niet dood en begraven? Jammer dat we die niet naar het buitenland kunnen sturen he.
Jammer inderdaad dat we hem niet naar het buitenland kunnen sturen inderdaad. Weet je ook trouwens dat één van die groepjes Marokkanen een jongen voor dood hebben achter gelaten omdat hij na de eerste keer pak slaag een foute pincode heeft meegegeven, en hij na een tweede pak slaag uiteindelijk wel zijn echte pincode heeft afgegeven? Is niet 'zomaar' een beroving zonder geweld.

Mocht je denken dat ik het vermoorden en/of seksueel misbruiken van een kind gelijk stel aan een beroving, dat is niet het geval.
Wel schuif ik al allebei de gevallen onder één noemer, tuig. Het een erger dan het ander, maar je bent met mij eens neem ik aan dat dit soort praktijken in Veenendaal (of überhaupt Nederland) niet door de beugel kunnen?

Wat TBS betreft, ben ik wel benieuwd naar de resultaten die het Nederland heeft bezorgd qua rehabilitatie of andere uitkomsten.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 mar 2010, 15:32

lol, gezellig keep it in the familie....

http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAA ... daad.dhtml
Compleet Amsterdams gezin in de misdaad
AMSTERDAM - Acht leden van een negenkoppig gezin uit Slotervaart zijn onlangs opgepakt op verdenking van skimmen en witwassen. Vader, moeder, vier volwassen zonen en twee meerderjarige dochters zitten, of zaten, sinds eind 2009 in de cel.
Alleen de jongste zoon van vijftien is geen verdachte in de zaak, waarbij tal van mensen in Amsterdam en elders werden opgelicht, onder andere door het inzetten van nep-postbezorgers. In totaal werd zo ongeveer 435.380 euro verkregen.

In het ouderlijk huis van de familie F., in de buurt rond de Hart Nibbrigstraat, vond de politie bij een huiszoeking in december circa 135.000 euro, verstopt in jurken van moeder en dochters.
Onder een hoes van de strijkplank werd apparatuur gevonden waarmee volgens justitie kan worden geskimd. Er lag ook een laptop, met gegevens erop van geskimde passen.

Het gezin F. is niet onbekend bij politie, justitie en stadsdeel Slotervaart. De oudste zoon, Mohamed F. (nu 30), kwam in 1998 in het nieuws vanwege betrokkenheid bij de rellen tussen Marokkaanse jongeren en de politie op het August Allebéplein in Slotervaart.

Hij kwam daarna, net als zijn broers Mustapha (28) en Rachid (26), veelvuldig met justitie in aanraking. Inbraken in bedrijven en scholen, diefstallen (vooral van computers), oplichting, mishandeling, het gebruiken van andermans pinpassen - de gezamenlijke reeks is A4'tjes lang. Hardekernjongeren dus, zoals Slotervaart er wel meer kent. Ze zaten vaak in de cel.

Maar in 2006 zei Mohamed, inmiddels verhuisd naar een andere stad, het criminele leven al lang te hebben afgezworen. Dat het zo mis was gegaan met hem en zijn broers, kwam volgens hem vooral door alle gebeurtenissen in het jaar na de rellen. (KAMILLA LEUPEN)
18-03-10 11:46

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 18 mar 2010, 17:09

Marco R.

Bericht door Marco R. » 18 mar 2010, 17:43

Haha ja. Mijn oude school. Heb de foto's al gezien overigens :mrgreen:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 18 mar 2010, 17:52

Nog les van d'r gehad ?

Marco R.

Bericht door Marco R. » 18 mar 2010, 17:57

Dat niet, wel graag gewild als ik zo de foto's zie. Ze is niet lelijk.
Schijnt dat ze ook weer gewoon heeft lesgegeven alsof er niks aan de hand is. Daar moet je toch best sterk voor in de schoenen staan.

Plaats reactie