Ik zou hem niet kopen.................
Grtz,Hanz06

Helemaal eens met Ruben.Ruben schreef:Nee lijkt me ook verschrikkelijke autoZet maar neer hier, kan de R8 wel waarderen, zal ook voor de spyder gelden.
allen schreef:Mooi ding. Zet maar voor de deur! Ondanks het logo.
Duidelijk geen ervaring. Heb een keer in een R8 gereden. conclusie: weergaloos goede auto, echt weergaloos. Het was de V8 overigens. Uiterlijk schitterend. Rijden geweldig. Punt. Deze Spyder. Laat maar komen. Zeg je nee, dan krijg je er twee..duifjes.com schreef:Ik heb nog nooit met een R8 gereden maar heb er echt totaal niets mee....vindt het een emotieloos hok.
Nee idd en dat zeg ik ook....ik vindt het een hok voor patsers geen pure sportwagen.....teveel vrijdagmiddag borrel aardappel in de keel....ik heb een sportwagen gekocht een RRRRRRRRR8....oohh...kerel wat geweldig zo'n sportwagen.....kerel toch wat gaaf......ja echt te gek zeg dolletjes met F1 versnellingsbak wat een wegligging afslag A... nam ik met 95.....FerdiACS1 schreef:Duidelijk geen ervaring. Heb een keer in een R8 gereden. conclusie: weergaloos goede auto, echt weergaloos. Het was de V8 overigens. Uiterlijk schitterend. Rijden geweldig. Punt. Deze Spyder. Laat maar komen. Zeg je nee, dan krijg je er twee..duifjes.com schreef:Ik heb nog nooit met een R8 gereden maar heb er echt totaal niets mee....vindt het een emotieloos hok.
dat bedoel ik, je hebt duidelijk geen ervaring met deze autoduifjes.com schreef:Nee idd en dat zeg ik ook....ik vindt het een hok voor patsers geen pure sportwagen.....teveel vrijdagmiddag borrel aardappel in de keel....ik heb een sportwagen gekocht een RRRRRRRRR8....oohh...kerel wat geweldig zo'n sportwagen.....kerel toch wat gaaf......ja echt te gek zeg dolletjes met F1 versnellingsbak wat een wegligging afslag A... nam ik met 95.....FerdiACS1 schreef:Duidelijk geen ervaring. Heb een keer in een R8 gereden. conclusie: weergaloos goede auto, echt weergaloos. Het was de V8 overigens. Uiterlijk schitterend. Rijden geweldig. Punt. Deze Spyder. Laat maar komen. Zeg je nee, dan krijg je er twee..duifjes.com schreef:Ik heb nog nooit met een R8 gereden maar heb er echt totaal niets mee....vindt het een emotieloos hok.
Dat soort shit......volgens mij is er niemand die hem op pure sportwagen redenen heeft gekocht!
How does it compare?
Exceptionally well, both in terms of pricing and performance. If you are considering anything from a Jaguar XKR Convertible (£80,995) to a Porsche 911 Turbo cabriolet (£109,048) or even a Ferrari California (£143,325) then you must arrange a test drive. Sure, it doesn’t offer the storage of its front-engined rivals, but if you desire driving thrills over boot space (this is evo, after all) then little can touch it at any price.