Politie, je beste vriend ??
- Downforce Hans
Re: Politie, je beste vriend ??
Op geen stijl doen ze niet moeilijk wat foto`s betreft.............vol in beeld.
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Prima..
Dat mag bij zo iemand
Dat mag bij zo iemand
- Robertdj
Verschrikkelijk, er is werkelijk niets erger voor ouders dan het verliezen van een kind.
En wat een gezeik weer achteraf. Ze zeggen dat Amber Alert binnen een paar uur na de vermissing gebruikt moet worden. Maar wtf, hoe vaak zijn wij in onze jeugd niet even 'vermist' geweest. Als je na ieder gevalletje alarm moet slaan neemt niemand het nog serieus.
@Richardt
Ik heb de foto's gezien. Hij zal wel extreem rechts zijn, moet wel, als het een normale gast is breekt de hel los. Hoe kan een 'normaal' persoon immers zoiets doen?
En wat een gezeik weer achteraf. Ze zeggen dat Amber Alert binnen een paar uur na de vermissing gebruikt moet worden. Maar wtf, hoe vaak zijn wij in onze jeugd niet even 'vermist' geweest. Als je na ieder gevalletje alarm moet slaan neemt niemand het nog serieus.
@Richardt
Ik heb de foto's gezien. Hij zal wel extreem rechts zijn, moet wel, als het een normale gast is breekt de hel los. Hoe kan een 'normaal' persoon immers zoiets doen?
- wjn
Euh, onschuldig totdat het tegendeel bewezen is?Kgroot.nl schreef:Prima..
Dat mag bij zo iemand
Eén van de reacties op rtlnieuws (zal zeker niet de enigste zijn) geeft aan dat mijn mening over de politie (pakken alleen makkelijke zaken aan) niet zo verkeerd is:
Ik ben ook zeer geschokt. Afgelopen zomer aangifte gedaan tegen mijn overbuurman wegens sexuele handelingen bij mijn dochter van 4. Maar zeggen ze dood leuk. Sorry geen bewijs. Ze heeft alles op dvd verteld, hij is verhoord. Zegt genoeg. Wordt eens wakker POLITIE. Is dit het BEWIJS wat jullie ZOEKEN. Heel veel sterkte voor die ouders en broer en zus.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Het blijkt vaak (quote PR de V) 8 van de 10x iemand uit de buurt te zijn. Dan is zo'n opmerking niet raar.Mack schreef:Gisteren stond onder een nieuwsbericht over de vermissing op Telegraaf.nl een berichtje in de reacties:
"De video was een afleiding, kijk bij de buren!"
Ik vond dat een heel opvallend bericht, en nu blijkt het ook nog waar... Heel vreemd, denk dat ze toch eens moeten onderzoeken wie die reactie op telegraaf.nl heeft achtergelaten...
- Arthur
Ik zie het verband niet? We maken ons ook druk om de km heffing, ook door een kaaskop bedacht.Eric H schreef:En een groot deel van Nederland zich maar druk maken over de "Islamisering" van Nederland.
Nou volgens mij was dit een regelrechte kaaskop.
Kindermoord/misbruik, whatever, is ALTIJD triest
-
Tom
Zat gister nog dit bericht te lezen, dat de politie personeel zocht via Hyves en Marokko.nl.
http://www.molblog.nl/bericht/politie-z ... r-werving/
Gelijk conclusies trekken is wat snel (vind dat geenstijl ook nog geen foto's had moeten posten), maar ik heb inderdaad geen hoge pet op van de politie hier (understatement).
http://www.molblog.nl/bericht/politie-z ... r-werving/
Ben ik het mee eens.wjn schreef:Veel van het bovenstaande was ook mijn eerste reactie. In tweede instantie:
- Laat eerst uitzoeken hoe en wat er gebeurd is. Voor hetzelfde geld heeft die gast wel een gestoorde vriend/kennis. Of, kleine kans, er is een ongeluk gebeurd. Zat mensen die dan verkeerde beslissingen nemen.
- De overheid moet zichzelf eens goed achter de oren krabbelen. Als die gast zichzelf niet gemeld had, waren ze over 20 jaar nog aan het zoeken. De politie heeft al de naam alleen eenvoudige zaken (kruimeldiefstal, snelheidscontroles, etc.) aan te pakken, terwijl derden zaken wel kunnen oplossen (moord, internetfraude, etc.). Dit maakt het er niet beter op.
- De rijksrecherche gaat (moet) het uitzoeken. N.a.v. wat ik gelezen/gehoord heb over het onderzoek inzake lekken tijdens de DSB-val, heb ik daar helemaal geen vertrouwen meer in.
Gelijk conclusies trekken is wat snel (vind dat geenstijl ook nog geen foto's had moeten posten), maar ik heb inderdaad geen hoge pet op van de politie hier (understatement).
-
EJGT3CS
Het kan ook een slimme maar gestoorde ziel zijn geweest die haar bij een politieagent in de tuin heeft begraven?
- RVV
Hier stond een foto van iemand die het zou zijn.. geen idee of het zo is, voor hetzelfde geld staat er een foto van iemand die er op lijkt.
Beetje lullig dan.
Dit staat verder los van wat er gebeurd is, ik denk dat we allemaal wel een beetje op dezelfde lijn zitten als het gaat over hoe je hierover denkt.
Maar zomaar foto's plaatsen, ook al heeft geenstijl daar geen probleem mee (en daarom is geenstijl ook geenstijl), hier doen we dat niet.
Beetje lullig dan.
Dit staat verder los van wat er gebeurd is, ik denk dat we allemaal wel een beetje op dezelfde lijn zitten als het gaat over hoe je hierover denkt.
Maar zomaar foto's plaatsen, ook al heeft geenstijl daar geen probleem mee (en daarom is geenstijl ook geenstijl), hier doen we dat niet.
-
Roy
Ok meneer Rico 
- Robin Hartog
En dan de politieagent zelf laten aangeven?EJGT3CS schreef:Het kan ook een slimme maar gestoorde ziel zijn geweest die haar bij een politieagent in de tuin heeft begraven?
- Arthur
Ik kijk nooit op geenstijl maar dit laat niets te raden over iig...Downforce Hans schreef:Op geen stijl doen ze niet moeilijk wat foto`s betreft.............vol in beeld.
- wjn
De overheid heeft zelf ook geen hoge pet op van de politie, vandaar die reclames om vooral elkaar te helpen en niet te blijven kijken als er mishandeling plaatsvindTom schreef:Gelijk conclusies trekken is wat snel (vind dat geenstijl ook nog geen foto's had moeten posten), maar ik heb inderdaad geen hoge pet op van de politie hier (understatement).
-
allen
Nou, meneer heeft zich zelf aangegeven en is daarop ingerekend. Hoeveel vraagtekens blijven er dan nog open staan om de foto niet te kunnen plaatsen.
Las gisteren ook wel weer wat leuks op het nieuws. De politie was aan het graven in de tuin, maar over het lot van het meisje konden ze nog niets zeggen natuurlijk. Wie weet had ze een duikersuitrusting mee met luchtfles?
Echt, soms lijk ik wel op een andere planeet te zijn geland. :drinking:
Las gisteren ook wel weer wat leuks op het nieuws. De politie was aan het graven in de tuin, maar over het lot van het meisje konden ze nog niets zeggen natuurlijk. Wie weet had ze een duikersuitrusting mee met luchtfles?
Echt, soms lijk ik wel op een andere planeet te zijn geland. :drinking:
- RVV
Tja ik ga echt niet uitzoeken of die man op de foto wel de juiste persoon is.Nou, meneer heeft zich zelf aangegeven en is daarop ingerekend. Hoeveel vraagtekens blijven er dan nog open staan om de foto niet te kunnen plaatsen.
-
Roy
Niet? Valt me dan weer van je tegen Rico. Wel verwacht van DF 2.0 
-
allen
Laat maar. Zeg al niets meer...
- Michel P
Toch een fail van de politie lijkt me, haar moeder heeft aangegeven dat tijdens het telefoongesprek met haar dochter dat zij aangaf op te moeten hangen omdat de buurman voor de deur stond....... dan ga je als poltie toch even gelijk alle woningen daar langs...........
Michel
Michel
- RVV
Waarom gedood?
Lustmoord? Paniekreactie?
bizar..
Ik had het er met mijn vrouw over voordat iets bekend was... je kunt niemand vertrouwen.. het kan de buurman wel naast je zijn.. en dan ook nog politie... kansloos was dat meisje..
Lustmoord? Paniekreactie?
bizar..
Ik had het er met mijn vrouw over voordat iets bekend was... je kunt niemand vertrouwen.. het kan de buurman wel naast je zijn.. en dan ook nog politie... kansloos was dat meisje..
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
+1Rico schreef:Hier stond een foto van iemand die het zou zijn.. geen idee of het zo is, voor hetzelfde geld staat er een foto van iemand die er op lijkt.
Beetje lullig dan.
Als we sensatie willen is die genoeg te vinden op de andere sites.
Ik hoef geen foto's bij het bericht, het gaat mij om de inhoud, een foto voegt daar niets aan toe !
-
M@rcel
Is ook gedaanMichel P schreef:Toch een fail van de politie lijkt me, haar moeder heeft aangegeven dat tijdens het telefoongesprek met haar dochter dat zij aangaf op te moeten hangen omdat de buurman voor de deur stond....... dan ga je als poltie toch even gelijk alle woningen daar langs...........
Michel
De verdachte was volgens Van de Beek onder de mannelijke buurtbewoners met wie de politie nader wilde spreken, omdat hij bij een eerder buurtonderzoek niet op alle vragen sluitend antwoord kon geven.
- GTRene
Islamisering heeft niet veel met een persoon of huidskleur van doen(kan dus ook een "kaaskop" zijn zoals jij het noemt), het is een geloofsovertuiging met bepaalde kenmerken waar velen zich wat bezorgd over maken.Eric H schreef:En een groot deel van Nederland zich maar druk maken over de "Islamisering" van Nederland.
Nou volgens mij was dit een regelrechte kaaskop.
-
M@rcel
flikker deze discussie maar ergens anders heen... 
- GTRene
met je eens, die opmerking had al niet eens hier mogen komenM@rcel schreef:flikker deze discussie maar ergens anders heen...
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Sorry Rene, mijn oprechte excuses.GTRene schreef:met je eens, die opmerking had al niet eens hier mogen komenM@rcel schreef:flikker deze discussie maar ergens anders heen...
Je hebt helemaal gelijk hoor....zal het nooit meer doen
Ik heb het bericht meteen aangepast.
verder weer OT