downloaden FTW... krijg je het ook nog in HD, met 5.1-geluid, een jaar eerder en zonder lelijke ondertitels.InjectTheVenom schreef:Ik eis een NCIS DVD box seizoen 1 t/m 7 van Ziggo als vergoeding!
TV zenders liggen er uit
- MartijnGizmo
Re: TV zenders liggen er uit
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Nou ja, verder anders nooit problemen met Ziggo. Bij de voorganger @home toch wel de nodige internetproblemen maar gaat de laatste 2 jaar echt uitstekend hier met Ziggo. Werkt altijd, betaalbaar en snel. Ben zeer tevreden.Emiel schreef:Snap dat niet. UPC heeft een erg goed backup netwerk ( heb er 5 jaar gewerkt, dus opzich.. )
Weer is het Ziggo die er een bende van maakt.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Same for me 8)
- Fernando
- Michel P
Gelukkig had ik naast Ziggo ook Concepts glasvezel, dus die ff snel aangesloten op voetbal te kijken.
Michel
Michel
-
Emiel
Ik ben ook Ziggo gebruiker.Wouter81 schreef:Nou ja, verder anders nooit problemen met Ziggo. Bij de voorganger @home toch wel de nodige internetproblemen maar gaat de laatste 2 jaar echt uitstekend hier met Ziggo. Werkt altijd, betaalbaar en snel. Ben zeer tevreden.Emiel schreef:Snap dat niet. UPC heeft een erg goed backup netwerk ( heb er 5 jaar gewerkt, dus opzich.. )
Weer is het Ziggo die er een bende van maakt.
Ja het werkt, ze zijn toch wel correct met terug betalen van teveel betaald ivm niet halen snelheid etc.
50mbit internet word in deze wijk niet gehaald. Ik ben terug gestapt van 50mbit naar 20mbit en snelheid is gelijk gebleven. Men haalde het gewoon niet, wel maanden voor betaald, klacht ingediend en terug betaald gekregen.
Dus wat dat betreft zijn ze goed bezig.