Wouter Bos nu ook uit politiek

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Re: Wouter Bos nu ook uit politiek

Bericht door Metchu » 15 mar 2010, 16:04

romo schreef:
Ruben schreef:Ik word wel een beetje ziek van dat afgeven op de PvdA. Grijp het andere tuig ook eens bij de ballen.

Wat betreft het regisseren, daar geloof ik niks van.

Op alle partijen kan je kritiek leveren, dat is ook waar, maar op sommigen net wat meer.............. :wink:

Alles, maar dan ook alles in de politiek van links tot rechts is en wordt geregisseerd door spin doctors............tot in de details, niet 1 stap voor uit maar wel een stuk of 5........................niets gaat daar toevallig, als je dat geloofsd ben je op zijn minst zeer naïef.......................

klopt ;) er word overal wel over nagedacht... wellicht niet zo zwaar als Romo het brengt...

Geertje ook hoor, die gebruikt alle truukjes uit het grote populisme boek :mrgreen:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 15 mar 2010, 16:20

allen schreef:Gelukkig hebben we Wouter81, Michel en Romo nog die zich verkiesbaar zullen stellen. Wordt het toch nog wat met Nederland, dankzij die slimmeriken. 8)
Sorry, ik ben te eerlijk voor de politiek. :) Verdien mijn brood liever als ondernemer.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 mar 2010, 17:01

Wouter81 schreef:
allen schreef:Gelukkig hebben we Wouter81, Michel en Romo nog die zich verkiesbaar zullen stellen. Wordt het toch nog wat met Nederland, dankzij die slimmeriken. 8)
Sorry, ik ben te eerlijk voor de politiek. :) Verdien mijn brood liever als ondernemer.

Ik ben wel eens gevraagd, beleefd geweigerd; ik ben namelijk te direkt, ik zeg waar het op staat....................dat wordt in de politiek niet echt gewaardeerd :mrgreen:

Daarbij vind ik dat er te veel compromissen gesloten moeten worden.............dat geeft slechte besluitvorming, waarom moet iets half? Alleen voor de lieve vrede dus, nou nee, ik dank u zeer......

Voorts is het allemaal veel te stroperig, het schiet niet op..................tegen de tijd dat er wat nuttigs uitkomt kan je wel dood en begraven zijn........................ik bedank beleefd............... :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 15 mar 2010, 17:09

romo schreef:Daarbij vind ik dat er te veel compromissen gesloten moeten worden.............dat geeft slechte besluitvorming, waarom moet iets half? Alleen voor de lieve vrede dus, nou nee, ik dank u zeer......
En daar maken ALLE politieke partijen zich schuldig aan. Graag nu eens een VVD-er bashen of Geert Wilders belachlijker maken dan ie al is.

ps: Wouters uittocht is denk ik niet geregiseerd. Hij zal zelf toch ook wel gevoeld hebben dat hij slecht voor links Nederland is en daarmee voor de PvdA? Hoe dan ook, niet alles wordt geregisseerd. Ik ga ervan uit dat mensen ook nog persoonlijke keuzes maken en die hoeven dan weer niet te zijn wat ze zeggen. Naief zou ik dat dus niet noemen, blijft dom waarschijnlijk over :wink:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 mar 2010, 18:51

Ruben, DF is een site met een bepaalde hobby, waaruit voortvloeit dat 'n partij als de PvdA en de rest van 'links' nogal 'ns aan de schandpaal worden genageld ivm hun ideeen en besluiten.

Waarom een VVDer bashen als ie in onze ogen(van alle kwaden) het ''t beste met ons voor heeft' relatief gezien dan.

Geert Wilders ben ik ook geen fan van, maar om hem te bashen? Dat doet half NL met hetzelfde ongenuanceerde gezeik wat ie zelf ook bezigt. :mrgreen:

Cheers
Robin

PS LACHE op greenpeace.nl en milieudefensie.nl en aanverwante sites, waar 'rechts'gebashed wordt, 'n keer vragen om nu Bos, Cohen, Halsema en Kant door 't slijk te halen, kijken hoe ZIJ reageren, Ruben :lol:

Rupie

Bericht door Rupie » 15 mar 2010, 19:15

Ik verwacht wat inventiviteit van de ondernemers hier Robin :wink:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 15 mar 2010, 19:34

Ruben schreef:Ik verwacht wat inventiviteit van de ondernemers hier Robin :wink:
+1
Maar het is wel duidelijk dat als je een beetje succesvol bent, je met geen goed fatsoen meer op de PvdA mag stemmen.

Neuh, ben je ondernemer en succesvol ?? Stemt dan VVD !
Die komt tenminste nog op voor de rijken, en laat de "jan modalers" lekker aantobben, dan bedreigen ze tenminste ook "ons" zorgvuldig opgebouwde leventje niet......

:wink:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 mar 2010, 20:15

Ruben schreef:
romo schreef:Daarbij vind ik dat er te veel compromissen gesloten moeten worden.............dat geeft slechte besluitvorming, waarom moet iets half? Alleen voor de lieve vrede dus, nou nee, ik dank u zeer......
En daar maken ALLE politieke partijen zich schuldig aan. Graag nu eens een VVD-er bashen of Geert Wilders belachlijker maken dan ie al is.

ps: Wouters uittocht is denk ik niet geregiseerd. Hij zal zelf toch ook wel gevoeld hebben dat hij slecht voor links Nederland is en daarmee voor de PvdA? Hoe dan ook, niet alles wordt geregisseerd. Ik ga ervan uit dat mensen ook nog persoonlijke keuzes maken en die hoeven dan weer niet te zijn wat ze zeggen. Naief zou ik dat dus niet noemen, blijft dom waarschijnlijk over :wink:

Das nu precies waarom ik geen lid ben van welke partij dan ook......................zoals je reeds in een eerdere post van mij had kunnen lezen is er op elke partij wel commentaar te geven.......................alleen in mijn visie, kan ik het meeste commentaar op links leveren....................dat heeft niets met bashen te maken, nee ik heb het het zijdelings over de poppetjes Bos/Cohen gehad, maar waar het omgaat; de ideologie.................blader maar even terug en lees het nog even..............

De PvdA is letterlijk; De Partij van de Aangeleerde hulpeloosheid (De Aangeleerde hulpeloosheid, Seligman; zie

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aangeleerde_hulpeloosheid
...............................
en deze PVDA ideologie zorgt (te)goed voor mensen, maar leert ze nooit op eigen benen te staan, op termijn funest voor de maatschappij, het maakt ze passief.
Daarmee onderhoud deze partj haar eigen electoraat en het passieve electoraat onderhoud weer de partij................................en zo komen we in de eeuwigheid niet verder.....................

Bos uittocht is wel degelijk bedacht, een handje geholpen door slechte peilingen, waardoor de de mogelijkheid om als grootste partij uit de verkiezingen te komen werden geminimaliseerd, en daarme ook de vurige wens op het premierschap....................
Nogmaals, als de PvdA op 40 zetels in de peilingen had gestaan dan was ie nooit vertrokken..........Bos is nogal ambitious, al laat ie dat niet blijken, en minder dan het premierschap nam ie geen genoegen mee en met die verkeken kans nam de motivatie om de kar te trekken heel erg af; dan rest maar 1 optie, vertrekken.....................met een convenient lie uiteraard...............

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 mar 2010, 20:20

Zoiets Romo.

Ik ben ook nooit lid van 'n partij(geweest)
met reden.

Rupie

Bericht door Rupie » 15 mar 2010, 20:47

Volgens mij spreek je jezelf tegen in je laatste alinea Romo.

romo

Bericht door romo » 15 mar 2010, 20:56

Ruben schreef:Volgens mij spreek je jezelf tegen in je laatste alinea Romo.

Nee hoor, want hij vertrok omdat ie meer tijd met zijn gezin wilde doorbrengen...............

Plaats reactie