Met dank aan de Leen Bakker te Sittard.
Toyo Tires Time Attack 2010
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Die klem-TOON
Met dank aan de Leen Bakker te Sittard.
Met dank aan de Leen Bakker te Sittard.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Niks ten nadele van Limburg in dat opzicht, maar zijn verhaal is echt überkomisch. Hoe hij de auto van Corvette beschrijft. "Gewoon een Corvette met 610pk dus." en dan op dat toontjeHielke schreef:Die klem-TOON![]()
Met dank aan de Leen Bakker te Sittard.
-
PatrickC2
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 05 feb 2009, 22:01
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Ik was gisteren als eerste op de DF-stand. Aangezien er nog niemand was, heb ik mijn auto er neer gezet. Ik heb bijna de hele dag langs de baan gestaan om foto's te maken (had een perskaart). Foto's staan binnenkort op http://www.autofotografie.nl. Zal er hier ook wel wat posten van de rijdende DF-ers.
Ik heb dus helaas verder niemand van jullie gesproken.
Ik heb dus helaas verder niemand van jullie gesproken.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
@Patrick: Jammer dat je dan wat mensen bent misgelopen. Hans en ik stonden een stuk verderop bij mensen van de Newminiclub die Hans kent. Een aantal mensen van DF heb ik nog wel gezien en gesproken, maar ik ben zelf verder de hele dag bezig geweest dus ik weet niet waar zij verder geweest zijn.
-
MarkoC70T5
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 06 feb 2009, 17:52
- Locatie: Maassluis
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Heb jouw auto nog wel zien staan. Echt super gaaf met het geflockte dashboard. :banaan:PatrickC2 schreef:Ik was gisteren als eerste op de DF-stand. Aangezien er nog niemand was, heb ik mijn auto er neer gezet. Ik heb bijna de hele dag langs de baan gestaan om foto's te maken (had een perskaart). Foto's staan binnenkort op http://www.autofotografie.nl. Zal er hier ook wel wat posten van de rijdende DF-ers.
Ik heb dus helaas verder niemand van jullie gesproken.
- Turbo johan
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 09 jun 2008, 18:21
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Was weer erg leuke dag gisteren.
Onze Ibiza TDI deed het erg goed.
We hebben een 2.02.4 gereden en gezien dat de remmen echt slecht waren en er veel te weinig afstel tijd geweest is was dit boven verwachting.
Uiteindelijk 10e plek gehaald in de Extreme klasse.
Tussen zo veel geweld is dat niet slecht voor zo'n klein dieseltje.
Stephane en Hans ook allebei super gereden in hun Lotus!
Luco, jammer dat je problemen had, maar beter zo dan dat het afbreekt op het scheivlak
Johan
Onze Ibiza TDI deed het erg goed.
We hebben een 2.02.4 gereden en gezien dat de remmen echt slecht waren en er veel te weinig afstel tijd geweest is was dit boven verwachting.
Uiteindelijk 10e plek gehaald in de Extreme klasse.
Tussen zo veel geweld is dat niet slecht voor zo'n klein dieseltje.
Stephane en Hans ook allebei super gereden in hun Lotus!
Luco, jammer dat je problemen had, maar beter zo dan dat het afbreekt op het scheivlak
Johan
- De Sjack
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 24 jun 2009, 08:21
- Locatie: Naaldwijk
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Best naar m'n zin gehad tijdens deze 1e TA voor mij.
Ondanks dat je niet echt op de baan tegen elkaar strijd,
geeft het toch wel een heel andere adrealine kick als je weet dat er tijden gemeten worden.
1e run vielen er wat kleine druppels uit das heaven,
dat blijf ik toch lastig rijden vinden als ik vol 4 het scheivlak verlaat en de ruitenwisser moet bedienden voor een volgende bocht. Ben dan toch wel geneigd m'n gas los te laten
Gelukkig bleef de baan droog en de druppels verdwenen.
Voor het eerst ook met R888 gereden, dat was dus even wennen.
Tuurlijk even aan André en Opa een adviesdruk gevraagd.
Meer dan een 2:10 zat er niet in, heb echt wel het licht uit m'n ogen gereden.
Overigens, op die R888 en met de laatste update's aan de auto is 2:10 wel sneller dan tot wat ik nu toe met de slicks heb kunnen rijden.
Dus was opzich wel tevreden, maar 2:10 viel me eigenlijk wat tegen, voor m'n gevoel ging ik harder.
Voor de 2e rit m'n schokbrekers versteld, achter was de auto wat nerveus, achter heb ik de uitgaande slag 5 klikken zachter gezet, rondom de ingaande highspeed 5 klikken en lowspeed 3 klikken straffer.
Dat rijdt alweer een stukkie strakker, maar ik had wel het gevoel dat na 3 rondes ik over de grens van de banden ging. In eerste instantie was ik bang dat ik de banden kapot zou rijden, maar had toch al snel zoiets van: dan alles maar kapot.
Dus bijna de volledige 20 min blijven pushen, kwam moe van de baan af en wist eigenlijk wel zeker dat ik mijn 2:10 niet had verbeterd.
Tot Opa de printout had en lachte naar me: jij gaat uit je dakkie....
2:07 gereden :banaan:
Dat had ik niet verwacht, weet nu wel dat ik niet meer op m'n gevoel moet afgaan, dan zit ik er toch echt wel naast.
2:04 van Opa is natuurlijk een belachelijk snelle tijd, gefeliciteerd kerel!!
Ik vind dat TA op zich wel een erg leuk event, tuurlijk is het niet allemaal even logisch geregeld, zeker dat je door het publiek heen naar de keuring moet, daar dan nog een dik uur wachten kan anders.
Maar gewoon lekker relaxt blijven, dan gaat het allemaal best goed.
Heel jammer dat de Fineline auto DQ kreeg, ben wel benieuwd wat ie kan met een goede coureur erin.
Heb echt plezier gehad, veel gelachen en veel mensen ontmoet.
Lekkere koffie bij die Luco trouwens, wel jammer dat net jij verlost wordt van te zware jerrycans.
Hopenlijk vind je snel wat er met de Seat loos is.
Ondanks dat je niet echt op de baan tegen elkaar strijd,
geeft het toch wel een heel andere adrealine kick als je weet dat er tijden gemeten worden.
1e run vielen er wat kleine druppels uit das heaven,
dat blijf ik toch lastig rijden vinden als ik vol 4 het scheivlak verlaat en de ruitenwisser moet bedienden voor een volgende bocht. Ben dan toch wel geneigd m'n gas los te laten
Gelukkig bleef de baan droog en de druppels verdwenen.
Voor het eerst ook met R888 gereden, dat was dus even wennen.
Tuurlijk even aan André en Opa een adviesdruk gevraagd.
Meer dan een 2:10 zat er niet in, heb echt wel het licht uit m'n ogen gereden.
Overigens, op die R888 en met de laatste update's aan de auto is 2:10 wel sneller dan tot wat ik nu toe met de slicks heb kunnen rijden.
Dus was opzich wel tevreden, maar 2:10 viel me eigenlijk wat tegen, voor m'n gevoel ging ik harder.
Voor de 2e rit m'n schokbrekers versteld, achter was de auto wat nerveus, achter heb ik de uitgaande slag 5 klikken zachter gezet, rondom de ingaande highspeed 5 klikken en lowspeed 3 klikken straffer.
Dat rijdt alweer een stukkie strakker, maar ik had wel het gevoel dat na 3 rondes ik over de grens van de banden ging. In eerste instantie was ik bang dat ik de banden kapot zou rijden, maar had toch al snel zoiets van: dan alles maar kapot.
Dus bijna de volledige 20 min blijven pushen, kwam moe van de baan af en wist eigenlijk wel zeker dat ik mijn 2:10 niet had verbeterd.
Tot Opa de printout had en lachte naar me: jij gaat uit je dakkie....
2:07 gereden :banaan:
Dat had ik niet verwacht, weet nu wel dat ik niet meer op m'n gevoel moet afgaan, dan zit ik er toch echt wel naast.
2:04 van Opa is natuurlijk een belachelijk snelle tijd, gefeliciteerd kerel!!
Ik vind dat TA op zich wel een erg leuk event, tuurlijk is het niet allemaal even logisch geregeld, zeker dat je door het publiek heen naar de keuring moet, daar dan nog een dik uur wachten kan anders.
Maar gewoon lekker relaxt blijven, dan gaat het allemaal best goed.
Heel jammer dat de Fineline auto DQ kreeg, ben wel benieuwd wat ie kan met een goede coureur erin.
Heb echt plezier gehad, veel gelachen en veel mensen ontmoet.
Lekkere koffie bij die Luco trouwens, wel jammer dat net jij verlost wordt van te zware jerrycans.
Hopenlijk vind je snel wat er met de Seat loos is.
- Inne
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 05 aug 2009, 18:36
- Locatie: Tiel
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
volgende keer ook wat warmer voor jou? 
- De Sjack
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 24 jun 2009, 08:21
- Locatie: Naaldwijk
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Haha, ik kan id slecht tegen kou, godzijdank begint de zomer :banaan:Inne schreef:volgende keer ook wat warmer voor jou?
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Hier alvast een video van kwalificatie. Video wordt nog verwerkt op YT, dus zal hopelijk later in betere kwaliteit te zien zijn:
Reden waarom ik trouwens 'Nee!' roep is omdat Tom op dat tussenstukje nog even gas bij gaf, waardoor hij op mijn lijn kwam en ik dus de bocht niet kon insturen. En hij had er toen niet echt de gang in, dus dat was een beetje onhandig.
Reden waarom ik trouwens 'Nee!' roep is omdat Tom op dat tussenstukje nog even gas bij gaf, waardoor hij op mijn lijn kwam en ik dus de bocht niet kon insturen. En hij had er toen niet echt de gang in, dus dat was een beetje onhandig.
-
Metchu
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
PatrickC2 schreef:Ik was gisteren als eerste op de DF-stand. Aangezien er nog niemand was, heb ik mijn auto er neer gezet. Ik heb bijna de hele dag langs de baan gestaan om foto's te maken (had een perskaart). Foto's staan binnenkort op http://www.autofotografie.nl. Zal er hier ook wel wat posten van de rijdende DF-ers.
Ik heb dus helaas verder niemand van jullie gesproken.
we hebben je wagen gezien en die is idd ERG gaaf! Had ook veel bekijks 8)
- Tinus_TDI
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 25 apr 2008, 13:25
- Locatie: Noord-Holland
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Gisteren en leuke dag gehad op Zandvoort.
Zaterdagavond nog even op Zandvoort gestest, maar dat ging niet geweldig. We hadden een aantal aanpassingen aan de auto gemaakt welke we nu voor het eerst konden testen.
Het grootste probleem blijft de stabiliteit van de Seat en dan vooral bij het aanremmen. Dit probleem resulteerden ook in een bezoek aan de grindbak bij het aanremmen voor de Tarzanbocht.
Omdat wij in de extreme klasse moeten rijden en daar ook slicks zijn toegestaan hadden we besloten opzoek te gaan naar een set gebruikte slicks. Via de DF site hebben we voor €150,- 4 gebruikte Dunlop slicks gekocht (maat 205/580/15). De banden waren wel wat opgedroogte, maar deden het beter dan de 205 R888 banden die we hadden.
Tijdens de kwalificatie nog een beetje voorzichtig gereden en tijdens de finale het tempo steeds verder opgevoerd. De auto is nog helemaal nieuw voor ons, dus het is ook allemaal nog een beetje aftasten en wennen.Toen ik wat meer in het ritme kwam en meer gevoel kreeg met de auto ging de BMW (met Skyline motor) stuk waardoor en volgens mij koelwater o.i.d. op de baan kwam te liggen, ook werd er vanaf dat moment geel gezwaaid dus snellere tijden zaten er helaas niet meer in.
Al met al een 02:02 gereden met de TDI, een tijd waar we gezien de tijd en het budget tevreden mee mogen zijn. Wij gaan nu bekijken welke mogelijkheden er zijn voor evt. aanpassingen voor de volgende TA in Assen.
Verder ook nog even een paar keer met Luco en Stefane staan praten. P.s Luco, thnx voor alle tips en tricks
Zaterdagavond nog even op Zandvoort gestest, maar dat ging niet geweldig. We hadden een aantal aanpassingen aan de auto gemaakt welke we nu voor het eerst konden testen.
Het grootste probleem blijft de stabiliteit van de Seat en dan vooral bij het aanremmen. Dit probleem resulteerden ook in een bezoek aan de grindbak bij het aanremmen voor de Tarzanbocht.
Omdat wij in de extreme klasse moeten rijden en daar ook slicks zijn toegestaan hadden we besloten opzoek te gaan naar een set gebruikte slicks. Via de DF site hebben we voor €150,- 4 gebruikte Dunlop slicks gekocht (maat 205/580/15). De banden waren wel wat opgedroogte, maar deden het beter dan de 205 R888 banden die we hadden.
Tijdens de kwalificatie nog een beetje voorzichtig gereden en tijdens de finale het tempo steeds verder opgevoerd. De auto is nog helemaal nieuw voor ons, dus het is ook allemaal nog een beetje aftasten en wennen.Toen ik wat meer in het ritme kwam en meer gevoel kreeg met de auto ging de BMW (met Skyline motor) stuk waardoor en volgens mij koelwater o.i.d. op de baan kwam te liggen, ook werd er vanaf dat moment geel gezwaaid dus snellere tijden zaten er helaas niet meer in.
Al met al een 02:02 gereden met de TDI, een tijd waar we gezien de tijd en het budget tevreden mee mogen zijn. Wij gaan nu bekijken welke mogelijkheden er zijn voor evt. aanpassingen voor de volgende TA in Assen.
Verder ook nog even een paar keer met Luco en Stefane staan praten. P.s Luco, thnx voor alle tips en tricks
- Rich
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 12:27
- Locatie: Hillegom
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Gister weer een leuke dag gehad, m'n persoonlijke tijd verder aangescherpt tot 2.13 (was 2.18) en daar ben ik erg tevreden mee. Er zit nog meer in en de bepalende factor zit achter 't stuur
Natuurlijk had ik ook de gebruikelijke excuses waarom het niet sneller ging; nieuwe schijven + blokken de avond ervoor gemonteerd en ingeremd, nieuwe semi's achter die ik nog niet op 't circuit had geprobeerd en de laatste sessie op CPZ was alweer een half jaar geleden.
Nog ff staan kletsen met Hans en ja, je hebt gelijk er kan een hoop gewicht uit de auto (is nu 1700kg incl. mezelf) maar het is ook een straatauto en wordt ook gebruikt voor vakantietrips naar Italië.
Ter vergelijk; ik moet een ton meer door de bocht zien te krijgen dan jij, haha!
TA in NL weet je dat het niet zo professioneel is als in bijv. de UK en hier hebben ze het petjesvolk nodig om uit de kosten te komen. Er is simpelweg te weinig animo voor enkel en alleen TA om dit financieel rond te krijgen. Als je dat in het achterhoofd houdt en P2 zoveel mogelijk vermijdt is het een leuk laagdrempelig event. Ik vond het al een grote vooruitgang dat er op P1 geen herrie-stands meer stonden!
Enne Ron, 2.04 is echt een scherpe tijd voor jouw auto, *respect*.
Natuurlijk had ik ook de gebruikelijke excuses waarom het niet sneller ging; nieuwe schijven + blokken de avond ervoor gemonteerd en ingeremd, nieuwe semi's achter die ik nog niet op 't circuit had geprobeerd en de laatste sessie op CPZ was alweer een half jaar geleden.
Nog ff staan kletsen met Hans en ja, je hebt gelijk er kan een hoop gewicht uit de auto (is nu 1700kg incl. mezelf) maar het is ook een straatauto en wordt ook gebruikt voor vakantietrips naar Italië.
Ter vergelijk; ik moet een ton meer door de bocht zien te krijgen dan jij, haha!
TA in NL weet je dat het niet zo professioneel is als in bijv. de UK en hier hebben ze het petjesvolk nodig om uit de kosten te komen. Er is simpelweg te weinig animo voor enkel en alleen TA om dit financieel rond te krijgen. Als je dat in het achterhoofd houdt en P2 zoveel mogelijk vermijdt is het een leuk laagdrempelig event. Ik vond het al een grote vooruitgang dat er op P1 geen herrie-stands meer stonden!
Enne Ron, 2.04 is echt een scherpe tijd voor jouw auto, *respect*.
- Inne
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 05 aug 2009, 18:36
- Locatie: Tiel
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
.. als ik het zo lees zijn de meeste deelnemers van de TA bijna allemaal DFrs 
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Inne schreef:.. als ik het zo lees zijn de meeste deelnemers van de TA bijna allemaal DFrs
scherp
- Jeroen van Emmerik
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 17:09
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Andre en het binnenste door draai wiel..
Naugthy: hehe... eindelijk uit de Drag-scene en aan het echte werk begonnen

Naugthy: hehe... eindelijk uit de Drag-scene en aan het echte werk begonnen
-
Frevo
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 17 nov 2008, 16:09
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Eigenlijk vind ik dat niemand op slicks mag rijden, net zoals soortgelijke evenementen in Japan, de VS en Engeland (correct me if I'm wrong).
De basis is om met een straatauto een zo snel mogelijk rondje te rijden. Dat er vervolgens tuners zijn die een auto bouwen (op basis van een straatauto) met een miljard pk en daar een professional in laten sturen maakt het alleen maar aantrekkelijk om te zien. De meesten die het fenomeen Time Attack al langer buiten Nederland volgen kennen bijvoorbeeld wel de HKS CT230R. Of een Tarzan Yamada. Of dichter bij huis een Gobstopper of Zen Impreza. Dat zijn publiekstrekkers. Nu is aan zo'n HKS Evo weinig straatauto, maar het is wel de basis. En op straatbanden.
De basis is om met een straatauto een zo snel mogelijk rondje te rijden. Dat er vervolgens tuners zijn die een auto bouwen (op basis van een straatauto) met een miljard pk en daar een professional in laten sturen maakt het alleen maar aantrekkelijk om te zien. De meesten die het fenomeen Time Attack al langer buiten Nederland volgen kennen bijvoorbeeld wel de HKS CT230R. Of een Tarzan Yamada. Of dichter bij huis een Gobstopper of Zen Impreza. Dat zijn publiekstrekkers. Nu is aan zo'n HKS Evo weinig straatauto, maar het is wel de basis. En op straatbanden.
Laatst gewijzigd door Frevo op 15 mar 2010, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Hier deel 2, laatste stuk van kwalificatie. Nog een stukje achter Hans aan. Was leuk, want ik reed op een gegeven moment een beetje naar hem toe - dus ik vond dat wel gaaf.
-
Frevo
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 17 nov 2008, 16:09
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Overigens best een leuke dag gehad.. tenminste: 's middags.
Het sprinten werd al redelijk snel saai, mede doordat er zeer weinig echter kanonnen meededen. Gelukkig werd dat 's middags wel goed gemaakt. Showpaddock heb ik eigenlijk nagenoeg niets van gezien en ik geloof ook niet dat ik daar wat aan gemist heb.
Qua organisatie was er één ding goed geregeld: voor de allereerste keer sind het begin van de Time Attack kreeg ik mijn pershesje zonder problemen. Nog nooooit gebeurd!
Ik heb zo'n 2500 foto's gemaakt, vanavond maar eens een begin maken met uitzoeken..
Het sprinten werd al redelijk snel saai, mede doordat er zeer weinig echter kanonnen meededen. Gelukkig werd dat 's middags wel goed gemaakt. Showpaddock heb ik eigenlijk nagenoeg niets van gezien en ik geloof ook niet dat ik daar wat aan gemist heb.
Qua organisatie was er één ding goed geregeld: voor de allereerste keer sind het begin van de Time Attack kreeg ik mijn pershesje zonder problemen. Nog nooooit gebeurd!
Ik heb zo'n 2500 foto's gemaakt, vanavond maar eens een begin maken met uitzoeken..
-
Jamie
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:52
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Andre is niet te zien in dat filmpje, of doelde je op de zilveren evoJeroen van Emmerik schreef:Andre en het binnenste door draai wiel..
Naugthy: hehe... eindelijk uit de Drag-scene en aan het echte werk begonnen![]()
Ja dat drag racen hebben we wel gehad, we hebben de 11 seconden gehaald en dat was het doel.
Dus dat spelletje hebben we wel gezien, en lopen we warm voor het circuit rijden, maar daar hebben we nog erg veel te leren, vandaar dat we een begin hebben gemaakt met de forester.
Als we eindelijk geleerd hebben om lijnen te rijden, zal david de groene eens uit gaan testen.
Maar eerst moeten de puntjes op de i, en moet de baffleplate erin.
- Tim R
- Berichten: 849
- Lid geworden op: 07 jun 2009, 18:52
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Zo erg heb ik het nog nooit gezien. Deze gast is echt uber brak in presenteren of wat hij dan ook denkt te doen. Duidelijk gevalletje van niemand om tegen te praten.Stéphane schreef:Dan moet je deze even zien:partyondude schreef:
Hier nog even een uitleg over de Time Attack
Of stoot ik nu een Df-er tegen het hoofd?
- jeroentje.nl
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 09 jul 2008, 17:27
- Locatie: Haaren
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
het was een mooie dag...
in de extreme klasse voelde ik me niet echt thuis maar kon toch aardig mee komen.
1.59.2 is niet gek voor een straat auto met APK... toch goed voor een 6de plaats.
R888 waren al aardig op volgens mijn want het was glijen... wel leuk trouwens.
geluid is bekend en als je even lost bij de microfoon is het geen probleem.
wel klote dat ze inderdaad wel veel geluid op de paddock toestaan.
sprinten het zelfde verhaal.
Met de warm-up had ik ook zwart... ik vind dat je dan wel weer mee mag doen... ik heb tussen door mijn uitlaat aangepast ... dus daarom moet het kunnen vind ik.
Wel raar dat ik als 6de werd opgesteld.. diskwalificatie telde niet in de warm-up werd gezegd.... beetje vreemd
Het eerste wat ik nu ga doen is een rol kooi inbouwen... want het gaat me nu iets te hard om zonder te doen.
ook even een grindbakje gepakt met de warm-up.. omdat ik te laat remde.
mijn snelste ronden wat met een klein uitstapje in de tarzan bocht...... toen ben ik op scherp gezet... nog even iets verloren door de DBM BMW .. en gas los bij de mic.
volgens de data analyse met 4 goede sectoren bij elkaar zou ik op 1.58.02 uitkomen.
nog even oefenen dus.
Luca klote dat je niet hebt gereden... wel leuk je even gesproken te hebben.
in de extreme klasse voelde ik me niet echt thuis maar kon toch aardig mee komen.
1.59.2 is niet gek voor een straat auto met APK... toch goed voor een 6de plaats.
R888 waren al aardig op volgens mijn want het was glijen... wel leuk trouwens.
geluid is bekend en als je even lost bij de microfoon is het geen probleem.
wel klote dat ze inderdaad wel veel geluid op de paddock toestaan.
sprinten het zelfde verhaal.
Met de warm-up had ik ook zwart... ik vind dat je dan wel weer mee mag doen... ik heb tussen door mijn uitlaat aangepast ... dus daarom moet het kunnen vind ik.
Wel raar dat ik als 6de werd opgesteld.. diskwalificatie telde niet in de warm-up werd gezegd.... beetje vreemd
Het eerste wat ik nu ga doen is een rol kooi inbouwen... want het gaat me nu iets te hard om zonder te doen.
ook even een grindbakje gepakt met de warm-up.. omdat ik te laat remde.
mijn snelste ronden wat met een klein uitstapje in de tarzan bocht...... toen ben ik op scherp gezet... nog even iets verloren door de DBM BMW .. en gas los bij de mic.
volgens de data analyse met 4 goede sectoren bij elkaar zou ik op 1.58.02 uitkomen.
nog even oefenen dus.
Luca klote dat je niet hebt gereden... wel leuk je even gesproken te hebben.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Toyo Tires Time Attack 2010
Ik heb mijn tijden er ook nog even bijgezocht op mylaps.com:
http://www.mylaps.com/practice/showLapt ... er=1615535
Als ik de snelste tijden van de secties optel zou de 'ideale ronde' uitkomen op 2:05.780
Sectie 1: 56.114
Sectie 2: 32.539
Sectie 3: 37.127
Totaal: 125.780 seconden oftewel 2:05.780
Deze zijn van Hans:
http://www.mylaps.com/practice/showLapt ... er=1993797
Voor de rijders, even op de transponders klikken en je eigen tijd erbij zoeken hier:
http://www.mylaps.com/practice/showTrack.jsp?tid=1
http://www.mylaps.com/practice/showLapt ... er=1615535
Als ik de snelste tijden van de secties optel zou de 'ideale ronde' uitkomen op 2:05.780
Sectie 1: 56.114
Sectie 2: 32.539
Sectie 3: 37.127
Totaal: 125.780 seconden oftewel 2:05.780
Deze zijn van Hans:
http://www.mylaps.com/practice/showLapt ... er=1993797
Voor de rijders, even op de transponders klikken en je eigen tijd erbij zoeken hier:
http://www.mylaps.com/practice/showTrack.jsp?tid=1
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten
