Voor de PBox gebruikers, er is een nieuwe software versie van Racelogic, Circuit Tools, welke ook PBox data accepteert. Ik zit er een beetje mee te spelen, er zit hier en daar wat extra functionaliteit in zoals Delta T grafiek. Dat maakt het heel makkelijk om te zien waar je veel tijd verliest etc.
http://www.racelogic.co.uk/?show=VBOX-D ... s-Software
Circuit tools software voor PBox
- Bert ///M3
- @iko
Re: Circuit tools software voor PBox
Ziet er leuk uit.
Je kunt bv gemakkelijk je sectortijden vergelijken en hij laat je ideale rondje zien (alle snelste sectortijden samengevoegd)
Zie je meteen hoever je daar vanaf zit en hoe inconsequent je dus rijdt.
Je kunt bv gemakkelijk je sectortijden vergelijken en hij laat je ideale rondje zien (alle snelste sectortijden samengevoegd)
Zie je meteen hoever je daar vanaf zit en hoe inconsequent je dus rijdt.

- Bert ///M3
Klopt idd.
Ik denk alleen dat je daar niet heel veel waarde aan hechten moet. Als ik er een oude log van vorig jaar bij pak dan rij ik best wel dicht tegen ideal time aan (rondes zonder verkeer binnen 2 seconden), alleen wat daar een probleem van is, is dat als je steeds dezelfde fouten maakt je dit niet terug ziet.
Mijn probleem is dus de auto te veel dood remmen, doe je dat consequent elke ronde dan zit je zoals ik nog steeds heel dicht tegen de ideal time aan maar het kan alsnog veel sneller.
Ik denk alleen dat je daar niet heel veel waarde aan hechten moet. Als ik er een oude log van vorig jaar bij pak dan rij ik best wel dicht tegen ideal time aan (rondes zonder verkeer binnen 2 seconden), alleen wat daar een probleem van is, is dat als je steeds dezelfde fouten maakt je dit niet terug ziet.
Mijn probleem is dus de auto te veel dood remmen, doe je dat consequent elke ronde dan zit je zoals ik nog steeds heel dicht tegen de ideal time aan maar het kan alsnog veel sneller.
-
Downloaded 

- Hielke
Bedankt voor de tip. Even checken.